Soñar con orinar

Soñar con orinar é un soño bastante común, aínda que estraño. Por suposto, soñar con orinar é un soño moito máis probable para os nenos e as persoas maiores, pero os adultos tamén poden experimentalo e adoita ir acompañado dun significado oculto. É un soño que adoita ter un significado similar ao soñar con facer caca, moitas veces ocorre que estes dous soños ocorren ao mesmo tempo.

Xeneralmente, soñar con orinar tamén pode indicar unha necesidade fisiolóxica, polo que o teu corpo envíache sinais para espertar. arriba e corre ao baño. Non obstante, ás veces soñar con orinar prodúcese independentemente das mensaxes do noso corpo e, polo tanto, convén extrapolar unha interpretación en función de varios parámetros, como o contexto no que se produce o soño e a propia situación persoal.

Ver tamén: A roda da fortuna no tarot: significado dos Arcanos Maiores

Como se mencionou, dependendo dos detalles, soñar con orinar pode adquirir diferentes significados. Este soño adoita asociarse coa renovación e liberación das túas preocupacións, polo que o subconsciente fai que soñas cunha representación de ti mesmo desfacendo do que non necesitas, neste caso a ouriños. Outra sensación que se experimenta ao ouriñar é o alivio, séntese a gusto, o que podería simbolizar que resolveches algunha disputa, un conflito que non che permitiu descansar durante este período,pero do que finalmente te desfixo.

Soñar con orinar nos pantalóns simboliza o medo ao ridículo. Mollar a roupa con ouriños fai que destaques diante de todos e asuste o que pensen de ti. Isto ocorre a miúdo en persoas caracterizadas por unha marcada introversión. Deixa os teus complexos a un lado, acéptate e comeza a divertirte. Segundo algúns psicólogos, un detalle a ter en conta é que este soño ás veces se orixina en persoas que se ​​deixan levar demasiado polo impulso, que non pensan antes de actuar. Se este é o teu caso, deberías comezar a controlarte.

Soñar con orinar no chan, quizais diante dun público, indica que es demasiado inxenuo. O teu desexo de ser moi espontáneo fai que esquezas que os asuntos persoais non se deben facer públicos. Debes ser máis privado coas túas cousas. Falas demasiado do teu negocio con todo o mundo, sen saber se estas persoas poderían aproveitarse de ti. Retírese un pouco e deixa de ser tan falador, ás veces esta tamén é unha actitude moi molesta para os demais.

Soñar con mollar a cama indica que tes que liberarte dalgunhas cousas que che pesan na túa vida. Véñenche á cabeza algunhas situacións do pasado que che perturban, e xa estás a buscar unha saída a este asunto. Este soño tamén éasociado a algún comportamento socialmente pouco acostumado, que vostede exhibiu e que vostede mesmo lle gustaría erradicar da súa vida. Se, pola contra, non che dá vergoña de ter ouriñado no soño, é un bo sinal, porque estás acadando niveis altos de pensamento, que che permiten evolucionar e madurar.

Ver tamén: Soñar con roupa

Soñar con orinar. fóra do baño indica unha falta de control na túa vida pero aínda tes que atopar a vontade de cambiar as cousas. Chegou o momento de afrontar as adversidades de forma decidida sen ignoralas e sen pensar que todo se resolverá para mellor.

Soñar con orinar sobre alguén indica que alguén do teu entorno está a exercer moito poder na túa vida. case asfixiándote. Isto obviamente te frustra e non che beneficia en absoluto. Analiza quen te pode manipular porque aínda que non te deas conta, estás a deixarte levar ata o borde do precipicio. Esa persoa non te quere e, polo tanto, actúa mal contigo.

Soñar con orinar con sangue pode significar que es unha persoa apaixonada, un trazo representado polo fluxo de cor vermella, mentres que noutros representa o teu  medo de enfermar e mesmo de morrer.

Soñar que fai pis na igrexa é un comportamento moralmente ilícito. Isto indica que algo na túa vida non se está solucionando correctamente. Tesemprendeu o camiño que che leva ao fracaso. A partir deste soño, tenta pensar nas accións que estás a realizar, de seguro que te darás conta de que estás totalmente fóra de lugar e se continúas nese camiño, non obterás bos resultados