Soñando coa lúa

Soñar coa lúa significa que están chegando cambios que romperán a túa rutina e que pronto chegarán grandes eventos importantes. Ao principio sorprenderanche, incluso molestarán, pero se o pensas ben, será algo que levaches pedindo toda a vida.

O soño de lúa tamén adoita asociarse cun sinal de romance, polo que se non Non tes parella, neste período podes atopala. Se o tes, atoparás un xeito de ver renovada a túa paixón, a túa faísca de amor. Este soño tamén se simboliza como a parte máis feminina da personalidade da persoa que ten o soño, polo tanto, a aparición do lado amable e comprensivo do propio carácter.

Ver tamén: Frases de aniversario con rimas ingeniosas

Soñar coa lúa tamén se identifica con certos períodos específicos. da túa vida, como tempos nos que te enfrontastes a medos á soidade ou ao feito de gardar segredos. Algúns expertos din que é unha indicación da nosa mente de que necesitamos un tempo para reflexionar, sobre todo se o estamos contemplando sós no soño.

Ver tamén: Cancro Afinidade Acuario

Soñar coa lúa e o sol ao mesmo tempo, diso é xeralmente asociado con períodos de éxito e felicidade que serán moi duradeiros. Neste contexto, as dúas estrelas que aparecen xuntas significarán equilibrio, harmonía, tranquilidade. Se, pola contra, soñaches con estar na Lúa, un soño máis común do que pensamos, significa quetes plans ambiciosos e o máis importante que poderás conseguilos. Cando no soño podemos ver o noso rostro reflectido na lúa este contexto anuncia un embarazo inminente.

Soñar cunha lúa nova significa un novo comezo ou unha nova fase na túa vida. Achéganse novos acontecementos á túa vida e poderás iniciar novos proxectos con máis ilusión e con maior determinación.

Se no soño ves a lúa agochada entre as nubes, isto é un mal presaxio e indica momentos. de tristeza e decepción coa familia ou os amigos. Se en cambio no soño vemos a lúa reflectida na auga, este é un bo presaxio que indica prosperidade e éxito nos negocios e garante unha boa economía futura. Pero, obviamente, estes son só algúns significados xerais de soñar coa lúa e a interpretación específica do teu soño dependerá do contexto, da trama do soño e tamén das sensacións que o soño espertou en ti. Para comprender o significado e a mensaxe do soño, tenta lembrar o maior número posible de significados e continúa lendo a nosa lista cos soños máis frecuentes que teñen a lúa como protagonista.

Soñar coa caída da lúa é como o proverbio. estrela fugaz que podería facer realidade os desexos. Un evento ou cambio próximo alegrará a túa vida, traerá sorte e darache esperanza para continuaralcanza as túas aspiracións e obxectivos, aínda que algunhas persoas pensen que pode ser demasiado tarde.

Soñar coa lúa explotando por si mesma ou sendo golpeada por algo (como un asteroide), simboliza un mal período de estrés. en chego. Quizais o soñador estea demasiado ocupado realizándose no traballo e esqueza de coidar de si mesmo, das súas actividades de lecer e dos seus intereses. Isto pronto levarao a estar nervioso e facilmente irritable.

Soñar cunha gran lúa presaxia a posibilidade de que unha relación romántica chegue ao seu fin ou de que toda unha familia se vexa involucrada nunha mala disputa. A raíz do teu problema amoroso pode ter que ver con diferenzas irreconciliables. En canto aos asuntos domésticos, pode haber dificultades para manter un estilo de vida ao que vostede e a súa familia estaban acostumados a levar debido aos últimos reveses na súa carreira ou negocio que puxeron en perigo os seus ingresos. Por iso, cada membro pode culpar ao outro de causar miseria a toda a familia, e a situación pode empeorar a partir de aí.

Soñar con lúa chea indica que estamos chegando ao final de algo. Pode ser que un contrato de traballo estea a piques de vencer ou que teñamos que rematar a nosa relación. Aínda que poida parecer un significado negativo,non debemos velo así, senón como unha promesa de que, aínda que agora sexa difícil, todo mellorará para o futuro .

Soñar coa lúa vermella considérase tradicionalmente un mal presaxio de gran importancia. . Predí desgrazas inminentes, eventos adversos, dificultades en todas as áreas importantes da vida, así como a desgraza en xeral. Aínda que a túa vida poida parecer tan estable e feliz agora mesmo e tes o control de todos os seus aspectos, estea atento aos posibles presaxios dun desastre próximo. En caso contrario, poderías acabar nunha situación perigosa e delicada con consecuencias problemáticas que requirirían moito tempo e esforzo para neutralizar.

Soñar que observas unha lúa branca significa casamento. Alguén pode entrar pronto na túa vida no momento adecuado e facerche crer que podes ter un futuro brillante xuntos. Ademais, esta visión soñada indica dar a luz unha filla. Para os homes solteiros, tamén podería significar atopar o seu verdadeiro amor e casar pronto, mentres que para os homes que xa están casados, é unha predición de incorporación á familia en forma de nena.