Cancro Afinidade Acuario

Cando dúas persoas nacidas baixo a influencia dos signos Cancro e Acuario se atopan, vivindo xuntos unha nova vida de parella, Cancer el Acuario ela, certamente atopan na súa relación o desexo de estar xuntos debido á súa oposición de carácter, principalmente debido á lóxica. o que establece unha atracción moi forte, e sobre todo mutua, entre os contrarios, tamén porque a visión da vida cotiá é moi diferente entre os dous socios, Cancro el Acuario ela, tendo en conta que Cancro vive cada experiencia con moita emoción, mentres que Acuario está sempre preparado. para mostrar interese en todo o novo. Dous signos en sentido contrario, pero con gran potencial: para Cancro Acuario a afinidade é algo que hai que buscar no tempo, que porén enriquece e aporta sempre algo positivo á vida da parella.

Unha historia de amor entre dúas persoas nacidas en os signos Cancro e Acuario tamén se caracterizan pola manifestación común de moita ambición e, sobre todo, unha boa dose de determinación no que fan os dous socios na vida cotiá: con todo, os dous amantes, Cancro ela Acuario, desexan viven a súa vida diaria dun xeito diferente, tendo en conta que Acuario non pode prescindir das novidades, que estimulan a súa fina intelixencia e, viceversa, o Cancro non pode faltar.vivir a relación dun xeito un pouco máis íntimo e pacífico. A afinidade entre Cancro Acuario é complexa, pero aínda é posible: as diferenzas de carácter poden representar unha vantaxe, se ambos se comprometen a comprender e enfrontarse á súa parella e sacan só o positivo do diálogo.

Historia de amor: Cancro e Parella de Acuario

Ver tamén: Marte en Capricornio

Ao peculiar e innovador Aquarius cústalle adaptarse ao tradicional Cancro. O home Cancro busca na muller unha figura materna, pero non sempre é autosuficiente, polo que Acuario ten dificultades para tolerar este papel.

Ver tamén: Soñando con corvos

Polo contrario, se é Cancro, non pode deixar de ser nai da Auga que, como dixemos, non poderá aceptar esta situación. Son moitas as dificultades pero a unión da parella cancro e acuario pode resistir se un dos dous se adapta ao outro e, sobre todo, se é Acuario.

A relación amorosa cancro e acuario

A relación entre o cancro e o amor de acuario é complicada pero non imposible. Mentres o Water Bearer analiza a realidade, o Cangrexo está dominado polos seus propios instintos. É probable que xurdan conflitos económicos entre eles, cancro ela acuario el, porque un é conservador e o outro se entrega a desperdicios ilimitados.

Nunha nota positiva, o cancro está fascinado co pensamento rápido de Acuario. É un membro da familia, un gran sustentador e sempre atentoás necesidades dos demais. Require un ambiente agradable para sentirse ben. É expansivo, delicado e apaixonado, pero sobre todo fai e di o que sente.

Pola súa banda, o Acuario ten unha conduta incuestionable e unha orixinalidade excelente. É tranquilo, amable e moi simpático. Valoras a amizade e a lealdade da túa parella. É fiel á súa parella e busca nela unha parella e un amigo, máis que un amante. Acuario atopa en Cancro a axuda para realizar as súas ideas.

Que tan grande é a afinidade Cancro-Acuario?

En xeral, Acuario deixa a todos perplexos e avergoña a Cancro máis que a outros. Acuario é raro dunha forma súbita, impactante e pouco convencional e Cancro é raro dunha forma soñada e estrafalaria. Aínda que é innegable que os cangrexos son exteriormente moi prácticos, teñen esta esencia esquiva de versatilidade e imprevisibilidade. Isto tamén se comparte cos Water Bearers, pero tanto o Cancro como o Acuario teñen unha forma diferente de manifestar esta calidade.

O problema de afinidade con Cancro Acuario pode xurdir cando Cancro espera certa estabilidade no seu compañeiro Acuario ou busca unilo. que pola súa natureza loita pola liberdade e a independencia. O cangrexo sentirase irritado e decepcionado cando o portador de auga faga algo inesperado ou espontáneo, como para o cancro planificado, ser espontáneo ésinónimo de temeridade e mesmo de irresponsabilidade. Para que a relación entre Cancro e Acuario funcione, necesitan ter moita paciencia entre eles.

A solución? Cancro e Acuario lévanse ben!

O gusto de Acuario pola liberdade e a independencia, cando se enfronta á rixidez e ao conservadurismo de Cancro, pode ser unha combinación difícil de levar a cabo, especialmente para os cancros, que pode causar dúbidas e resentimento.

Aquarius necesita explorar todos os ámbitos da vida antes de comprometerse firmemente con alguén, e para un cancro moito máis tradicional e conservador, a espera pode ser demasiado longa.

Por natureza, os cancros tentarán vincular aos Acuarianos, traer a súa natureza independente e libre na liña, para metelos nunha rutina de estabilidade, polo que lles resultará enormemente enloquecedor e irritante para os Acuarianos facer algo inesperado ou espontáneo, xa que para eles os planificadores de cancro son iguais espontáneos a ser imprudentes. e mesmo irresponsable. Polo tanto, para que a relación funcione e Cancro e Acuario se levan ben, ambas partes terán que ter moita paciencia.

Compatibilidade baixo as tapas: Cancro e Acuario na cama!

Isto A combinación pon en xogo as vibracións lunares de Cancro e Acuario, que xuntos cancro e acuario na cama crean unha relación.moi emocionante e moitas veces axitado con moitas aventuras hilarantes. Tamén é probable que se produza unha relación sexual apaixonada.

Os dous amantes, Cancro e Acuario, para ter unha fermosa historia de amor, deben estar preparados para atopar un compromiso válido sobre a súa forma de vivir, tratando de unirse. as súas calidades, porque só vivindo xuntos a súa vida diaria e aceptando as súas diferenzas pode crecer o seu amor de verdade, dando tanto unha gran satisfacción como unha relación sólida.