Virxe afinidade Peixes

Cando dúas persoas nacidas baixo a influencia dos signos de Virxe e Peixes deséxanse, sen dúbida logran crear unha relación moi bonita e interesante.Virxe el peixe a ela.

Créase algo que vai moito máis alá das historias de amor comúns entre dúas persoas, porque tanto a virxe como os peixes conseguen vivir a súa vida común dun xeito delicado e magnífico, facendo todo para manter dentro da súa relación tanta vitalidade e gran harmonía.

Unha historia de amor entre dúas persoas nacidas. nos signos de Virxe e Peixes, ao fin e ao cabo, caracterízase pola presenza dunha gran sinceridade e lealdade básica entre os dous socios Virxe ela peixe.

Isto preséntase como unha verdadeira base indispensable para ambos os amantes. , por enriba do cal tratan de construír unha relación na que cada un sexa capaz de sacar as mellores calidades do outro. Deste xeito conseguen garantir a consecución de obxectivos interesantes e satisfactorios para ambos os compañeiros de vida.

Historia de amor: o amor de Virxe e de Peixes

Virxe e Peixes son dous signos opostos e moi diferentes, pero por iso mesmo poden complementarse e complementarse: o amor de Virxe e de Peixes son unha parella formada por Peixes que poden achegar un pouco de imaxinación ao mundo burocrático da súa parella e Virxe pode poñer algo de imaxinación.de orde na vida caótica do outro.

Ver tamén: Leo Affinity Cancer

Porén, existe o risco de que Peixes se canse da rixidez oportunista e metódica de Virxe; ao mesmo tempo, pode quedar desconcertado polo excesivo sentimentalismo, a impracticidade e a eterna indecisión de Peixes.

A relación entre a amizade de Virxe e de Peixes

Virxe tende a comprender, clasificar e resolver cada unha das os problemas meticulosamente, mentres que Peixes está feliz á espera e deixa que as forzas emocionais revelen a resposta.

Virgo pode interpretar este enfoque como preguiza e atacar a Peixes o que pode danar irremediablemente a relación entre Virgo e a amizade de Peixes.

Neste sentido, é moi importante que os Virxes aprendan a reterse e non criticar en exceso á súa parella. O feito de que Peixes non reaccione non quere dicir que non lles fixera dano.

Os signos de auga non axustan as contas de inmediato; reflexionan e agardan o momento oportuno para actuar. Calquera crítica dura marcará a Peixes e o asustará a longo prazo, polo que os Virxes terán que controlarse.

Que tan grande é a afinidade de Virxe e Peixes?

A afinidade de Virxe e Peixes é moi bo a pesar dunha contradición entre os dous signos.

Son dous signos opostos: algo que paradoxalmente en Astroloxía adoita considerarse como un indicador positivo de amor edo matrimonio. Ao mesmo tempo, os seus enfoques da vida son moi diferentes, así como as súas personalidades.

Tanto Virxe como Peixes son volubles e de mal humor. Peixes é un signo de auga e, polo tanto, é sensible e extremadamente intuitivo. Os Virxes, pola súa banda, son un signo de terra e son racionais e menos emocionais.

A solución: Virxe e Peixes lévanse ben!

Os Peixes son soñadores, imaxinan constantemente novas posibilidades de vida. e confía na súa intuición. O seu estilo de vida adoita ser difícil de entender para os Virxes intelectualmente, xa que os Virxe usan a razón e os feitos para tomar decisións.

Esta é unha combinación con probabilidades de éxito medias pero aínda funcionando e que Virgo e Peixes se levan ben. Isto pódese considerar unha vantaxe e virxe práctico poderá axudar a Peixes a converter as súas ideas e soños en realidade.

Ademais, dado que nin Virgo nin Peixes son nin demasiado ambiciosos nin envexosos, considerarán os éxitos dos outros como un éxito de ambos.

Unha Virxe non é nada ambigua, porque todo na súa vida debe ser planificado e organizado ata o máis mínimo detalle. E aínda que Virxe ten opinións moi fixas sobre todo e sobre todos, Peixes ten intereses moito máis amplos, encántalle improvisar, é cambiante e influente e normalmente non xulga.ningunha.

Compatibilidade baixo as cubertas: Virxe e Peixes na cama

Peixes é moi romántico, o que contrasta coa dificultade coa que Virgo e Peixes na cama se expresan no ámbito sexual.

Ver tamén: Número 5: significado e simboloxía

Menos mal que Peixes tamén son moi sensibles aos sentimentos e necesidades dos demais, e con Virgo adoitan saber transmitirlles moita paixón. O exceso de romance de Peixes compensa a falta de romance da súa parella de Virxe.

A historia de amor entre estas dúas persoas de Virxe e Peixes, polo tanto, ve a Virxe apoiando ao seu compañeiro de Peixes por unha banda e o Muller Virxe na realización dos seus proxectos.

Xa que ás veces realmente non son moi concretos e, viceversa, os Peixes son capaces de axudar a Virxe a abandonar a racionalidade excesiva de cando en vez.

Os dous amantes de Virxe e Peixes, polo tanto, conseguen construír unha relación moi harmónica entre o home Peixe e a muller Virxe e, ao valorar as súas diferenzas, crean unha relación moi sólida.