Virgo Afinidade Virgo

Cando dúas persoas nacidas baixo a influencia dos signos Virxe e Virxe deciden vivir xuntas formando unha nova parella virgo virgo ela virgo, poden estar seguros de que á súa relación non lles faltará un bo futuro.

Sobre todo porque os dous socios comparten. as calidades, obxectivos e ambicións da súa vida común. De feito, ámbolos dous desexan vivir a súa vida cotiá en nome do compromiso ante os retos comúns e, por outra banda, lles encanta vivir en nome da racionalidade, da precisión e da intimidade, desprezan especialmente a vida mundana.

Unha historia de amor entre dúas persoas nacidas baixo os signos Virgo e Virgo, de feito, caracterízase por un enfoque comprometido e serio da vida cotiá. Aínda que deste xeito de facelo non xurda realmente unha forza de vontade tan marcadamente exitosa, sobre todo porque os dous socios -el é virxe - ela é virxe- tamén tenden a retraerse na súa vida común, rexeitando moitas veces a vida social.

Historia de amor : Virxe e amor virxe

Ao contrario do que ocorre cos outros signos, a parella Virxe e o amor virxe poderían vivir xuntos, en harmonía e coa ilusión de estar ben. conformado. Tanto Virxe como Virxe teñen a mesma sensibilidade, practicidade, sentimentalismo e sensualidade, sempre que non teñan demasiados aspectos planetarios.discordante.

O aburrimento non é un problema: superarano facendo outros traballos xuntos ou practicando algunha afección. A única desvantaxe é que teñen as mesmas deficiencias, pero se non son demasiado pronunciadas, non serán un obstáculo para formar unha relación óptima.

Ver tamén: 23 23: significado anxelico e numeroloxía

A relación entre Virgo e a amizade virxe

A unión de Virgo e Virgo suporá un desafío desde o principio para ambos; poderán reconciliarse ata decatarse de que é imposible acadar a perfección e comezar a facer concesións mutuas. Os nativos de Virxe que son máis tolerantes coa súa parella e requiren menos serán unha forza interesante e poderosa.

A unión pode ser moi beneficiosa entre ambos porque os Virxes adoran e séntense orgullosos de todo tipo de traballos que requiren habilidade. Xuntos acadaredes obxectivos importantes e gozaredes traballando nos vosos obxectivos persoais ou compartidos.

As Virxes son boas para apoiarse e axudarse mutuamente e teñen o pracer de ver progresar á súa parella, facendo que os Virxes sexan gratificantes para aqueles que teñen previamente tratados con outros signos ou competitivos malhumorados.

Xuntos a amizade Virxe e Virgo formarán unha parella baseada na xenerosidade, sen sufrir a presenza de celos ou actitudes posesivas que se observan entre as outras unións do zodíaco. Eprobable que a relación non sexa moi romántica pola practicidade que caracteriza a estes nativos. A forma na que mostran o seu cariño é a través de pequenos detalles.

Que tan grande é a afinidade entre Virgo e virgo?

A afinidade entre Virxe e virgo é moi alta e nesta relación a palabra clave é perfeccionismo e de aí vén o principal problema que teñen que superar: esixencias excesivas. Virgo está tremendamente dedicado e se traballan en parella, xuntos poderán mover montañas.

Así que Virgo e Virgo poden ser unha combinación formidable, sempre que eviten que os estándares de ambos sexan tan altos. que ningún pode chegar a eles.

Se non, as súas vidas serán moi infelices, polo que ambos deberían tratar de non ser demasiado críticos co outro ou poñer o listón demasiado alto.

Desde o principio, isto A unión de Virgo e Virgo será un reto para ambas as partes e non funcionará a menos que ambos se dean conta de que a perfección non é posible e comecen a comprometerse entre si.

Compatibilidade baixo as mantas: Virgo e Virgo na cama.

Sexualmente, Virgo e Virgo na cama entenderanse ben e non terán grandes complicacións xa que tanto Virgo como Virgo terán unha forma similar de expresar o seu amor. Se todos deixan de ladoa súa confusión mental, a vida matrimonial pode ser adorablemente satisfactoria e doce.

A solución: Virxe e Virxe lévanse ben!

Ver tamén: Soñar cunha cadeira de rodas

As Virxes que son capaces de comprometerse e ser máis tolerantes e menos esixentes serán un forza poderosa. Dado que gozan e se enorgullecen da excelente execución do traballo, que requiren habilidade, acadarán excelentes resultados e gozarán de traballar para acadar os seus obxectivos, sexan individuais ou compartidos.

Ademais, os Virxes son bos para animarse e axudarse mutuamente. e gozan de verdade co éxito da súa parella, o que suporá un alivio para Virgos, que anteriormente estiveron en relación con outros signos máis competitivos ou de mal humor. Esta relación de Virxe e Virxe non é para nada egoísta, e os celos tampouco causarán ningún problema, porque non é un signo posesivo nin celoso.

As Virxe son moi prácticas, polo que non será moi romántica. relación. Virxe e Virxe lévanse ben, expresan o seu amor, a través de pequenos detalles e non con poemas ou flores. Deberían esforzarse para que a monotonía non se converta nunha característica da relación.

A historia de amor entre estas dúas persoas Virgo e Virgo, polo tanto, caracterízase pola busca constante de estímulos intelectuais. Dado que ambos os dous compañeiros son virgo, ela ámaa moi profundamentecultura, un verdadeiro medio para o seu crecemento espiritual, grazas ao cal comparten unha forte paixón polo diálogo e o razoamento, verdadeiro motor para o desenvolvemento da súa relación. Os dous amantes Virxe e Virxe adoran a serenidade e harmonía que conseguen acadar a nivel interior e, precisamente neste ámbito, expresan o mellor da súa vida común Virgo ela virxe del.