Touro Ascendente Leo

O signo astrolóxico Tauro Ascendente Leo , cuxo lugar ocupa o segundo lugar na secuencia habitual de signos do zodíaco prevista pola tradición astrolóxica occidental, ante a presenza do signo de Leo como ascendente, ofrece unha estraña e inusual combinación entre a propensión a cubrir postos de poder e vontade de liderar. A isto súmase tamén unha particular tendencia á reflexión e á planificación exacta das accións diarias, calidade que se reforza aínda máis pola tendencia innata a actuar con sabiduría.

Presenta leo ascendente touro

Ver tamén: Soñar co marido morto

O Ademais, as persoas nacidos no período de influencia do signo do zodíaco Touro Ascendente Leo son certamente capaces de dar manifestacións de gran forza, gran vigor, ao que se engade unha inclinación bastante marcada á xenerosidade, esta última calidade independentemente de calquera outro sentimento, que tamén se asocia. cun bo toque de impulsividade, característica esta última que tamén se manifesta dun xeito bastante impetuoso.

As mulleres e homes do signo Touro Ascendente Leo, á fin e ao cabo, encántalles vivir unha vida marcada polo cambio, case en unha necesidade continua de vivir experiencias sempre novas e diferentes, sentíndose sempre implicados na sociedade, coroando de éxito todo o que fan, por exemplo, con tanta sona, con recoñecementos dede todo tipo, tanto de poder como de consentimento.

As características do touro con ascendente leo identifican a persoas que seguramente saben ofrecer moita paixón e fervor mesmo no amor, garantindo á súa parella unha actividade moi activa e estimulante. vida amorosa .

O inconveniente do Ascendente Leo Touro é que o Touro gasta máis do habitual para facer fronte aos luxos que impón o Leo Ascendente. A pesar da procura do éxito, rexeita o esforzo necesario para logralo e adáptase con facilidade.

Profesionalmente, o Leo en ascenso de Touro busca constantemente acadar o éxito, pero tende a instalarse na inacción e desperdicia gran parte da súa vida intentando negalo. a súa vocación de poder, que lle provoca unha enorme insatisfacción.

Muller leo ascendente Touro

A muller leo ascendente touro está representada por unha gran época dourada e grandes proxectos, co que necesitas, sentido práctico. , vontade, organización, espírito de iniciativa e tesón para chegar ao final das túas empresas. A túa autoestima é un motor moi potente, que é moi bo se non se converte en megalomanía e se non adoptas posturas demasiado ríxidas. O Touro ascendente Leo namorado, ten que loitar contra algúns aspectos egoístas do seu temperamento.

O home Touro ascendente Leo

O home Touro ascendente Leo é unha mesturacomplexo que pode carecer de autoironía e xenerosidade. Hai que ser admirado e envexado para confiar en ti. Necesitas bens materiais moi valiosos para sentirte ben. Algúns dos teus comportamentos atraerán a inimizade a longo prazo. Deberías apreciar a humildade e compartir se queres ter a alguén que cumpra as túas expectativas ao teu lado.

Afinidade do Leo Ascendente de Touro

No ámbito emocional, a afinidade do Leo Ascendente de Touro representa unha persoa sociable. persoa que se dedica aos amores. Acendido e apaixonado Leo ascendente de Touro namorado, vibra de amor e toma todas as paixóns en serio coma se fose unha cuestión de vida ou morte.

Ver tamén: Soñando con chamar

Consellos do horóscopo de Leo Ascendente de Touro

Queridos amigos, segundo o horóscopo do leo ascendente de tauro, sexa decidido e impulsivo, non esperes a que cheguen as oportunidades, lánzate con todo o teu xenio a conquistar o que máis desexas.