Soñar co marido morto

Soñar cun marido morto pode ser unha experiencia moi traumática, xa sexa na realidade ou ao revés. Se este loito aconteceu realmente na túa vida, certamente padeces moito esta perda e soñar cun marido morto pode ser moi doloroso pero alentador ao mesmo tempo. Polo tanto, o significado deste soño pode ser moi diverso, dependendo das súas características. Moitas veces, especialmente nos primeiros días despois da morte, soñar cun marido morto non é máis que unha resposta da túa mente subconsciente ao teu desexo por el. Se este é o teu caso, estes soños iranse espaciando co paso do tempo, chegando a ser esporádicos. Se non, neste artigo consideraremos algunhas situacións específicas nas que podes experimentar este soño.

Soñar cun marido morto pode ter diferentes significados dependendo da situación actual. O seu significado variará en función da súa situación familiar, é dicir, se volveu casar ou segue sendo solteiro. Se volveches casar soñando cun marido morto, isto significa que o teu actual marido pode estar enganando contigo. Como xa dixemos, esta é unha posibilidade, non unha certeza absoluta. Pero non estaría de máis que prestases atención aos hábitos e rutinas do teu novo marido, que vixiases o seu comportamento e, en definitiva, que fixeras un ollo.

Porén, seestás solteiro, é dicir, se non te casaches de novo e soñas co teu marido morto, debes ter coidado, porque hai alguén que intenta achegarse a ti con malas intencións. Non deixes que ninguén se achegue a ti, tómate o teu tempo e analiza ben á outra persoa. Nesta etapa da túa vida, o mellor é que pases un tempo só contigo mesmo. Lembra que non é máis que unha etapa, que todo pasará e as cousas volverán á normalidade. Pero estes son só algúns significados xerais de soñar cun marido morto, agora vexamos con máis detalle algún contexto de soño peculiar e como interpretalo.

Soñar cun marido morto vivo é un soño que inevitablemente provoca dor e tristeza, especialmente cando a perda ocorreu recentemente. Pero en moitas ocasións eses seres queridos veñen darche unha mensaxe tranquilizadora, apoiarte e botarte unha man que che empurra a continuar a túa vida sen eles. Non obstante, os sentimentos deste soño están mesturados e os significados. Quizais esteas atrapado no pasado, quizais te sintas culpable e non poidas continuar a túa vida sen el, volvendo ser feliz. Tamén podes aproveitar este soño como unha oportunidade para ver ao teu marido de novo, conectar con el mesmo na morte ou como unha forma de establecer contacto físico, aínda que onírico, con el. Sexa como for, asegúrate de que este soño siga sendo exactamente o queé, é dicir, un soño e non deixes que che afecte cando espertas.

Ver tamén: Soñar con abrazar a un amigo

Soñar cun marido morto chorando refírese a cousas que fixeches que lle disgustarían ao teu marido, pero que non lle contaches cando el estaba vivo sen consideralos importantes. Agora que morreu, séntese mal por todo, arrepíntese e non sabes como afrontar esta situación. Por iso o teu marido aparece chorando no soño, é o reflexo do teu sufrimento polas cousas que fixeches que seguramente lle tería doído. Só ti sabes o que fixeches no pasado, no fondo do teu corazón, pero non te deixes levar polos sentimentos, ás veces, pode ser só un xogo da túa mente por mor dunhas bagatelas que non son importantes.

Soñar con que o home fale do marido é un soño bastante frecuente e significa que te estás abrindo a el nos soños. É probable que sexa o teu refuxio seguro e creas que non atoparás a ninguén mellor na túa vida para desafogarte. O noso subconsciente sabe con quen temos a coraxe ou a forza para abrir o noso corazón e revelar os nosos problemas máis íntimos e neste caso escolleu o teu ex-marido, xa que nel confias moito. Por iso pasa a soñar cun marido morto que fala, porque sentes a necesidade de abrirte a el como cando estaba vivo, pero agora tes que abrirte a outras persoas, así que busca.alguén da túa familia no que confías ou un amigo íntimo e busca confort neles, xa que o teu ex-marido só pode axudarche nos soños. Lembra que esta persoa xa non está para axudarche, polo que deberías buscar axuda doutras persoas.

Soñar cun marido enfadado e morto indica que aínda tes cousas sen resolver dentro de ti e isto represéntao na imaxe de o teu marido morto que é agresivo contigo e, polo tanto, permíteche expresarte con igual rabia cara a el. Intenta comprender de onde veñen estas túas emocións negativas e trata de superar o loito e aceptar a ausencia desta persoa na túa vida. Só así poderás sorrir de novo e recuperar ese anaco de paz e alegría que mereces.

Ver tamén: Soñando co teu propio funeral