Soñar con galiñas

Soñar con galiñas é un soño particular e non tan frecuente. Moitas veces soñar con galiñas é mal visto por moita xente, porque desgraciadamente a galiña está asociada a cancións perturbadoras e é vista como un animal que trae cousas do pasado e atrasa o bo funcionamento da vida.

Soñar con galiñas tamén se asocia. a rituais con sangue que se poden remontar á maxia negra, pero como verás, as interpretacións reais do soño non son tan funestas como se podería pensar. Por suposto, soñar con galiñas pode ter diferentes interpretacións, algunhas tamén sobre a personalidade do soñador. Por exemplo, o feito de que o animal adoita rabuñar o chan en busca de alimento está ligado a un aspecto moi particular do soñador: a súa preocupación polas pequenas cousas. Se iso fai de ti unha persoa consciente dos detalles, xenial; se isto resulta nunha personalidade delicada e facilmente irritable, entón iso non é bo. Despois de todo, a túa reacción nos soños acaba indicando moito sobre como manexas as situacións nas que te atopas na vida real.

Outro posible significado de soñar con galiñas é que podes estar prestando demasiada atención ao que tes. en realidade non é importante. No lado positivo, pode mostrar que es unha persoa amorosa e, polo tanto, avisalo do que está a suceder ao teu redor para evitar que cometas erros. Peroteña coidado de non subestimar este soño, de feito soñar con galiñas tamén é un sinal da crónica do traballo. Escoitar cacarear nun soño é un sinal de que tes que ter coidado cos fofocas dos compañeiros porque podes meterte en problemas. Pero agora vexamos con máis detalle as posibles interpretacións das escenas de soños máis frecuentes se algunha vez soñaches con galiñas.

Se soñaches con alimentar as galiñas, isto é un indicio dunha vida próspera e abundante. Arrancar plumas nun soño é un sinal de ganancias extraordinarias. Ao preparar, comer ou servir polo nun soño é un aviso de que debes aforrar máis.

Ver unha galiña incubando ovos nun niño fai presaxiar que seguramente vivirás moitos anos con saúde e que serás feliz. Se, pola contra, viches unha galiña cos seus pitos nun soño, significa que terás unha vellez feliz xunto ao teu ser querido.

Soñar con galiñas na casa é bo. presaxio. Xeralmente, a casa enmarca a esfera familiar e, neste caso, pode simbolizar un período fértil ou anunciar un acontecemento feliz. Alternativamente, en función do comportamento da galiña na casa, isto podería reflectir os feitos dunha muller que desempeña un papel parental na túa casa.

Ver tamén: Virgo Ascendente Libra

Soñar con ser picotada por unha galiña advírtete de que pronto terás que Comeza de cabeza a túa vida e que che servirámoita valentía. Alternativamente, tamén se pode interpretar como un aviso de importantes noticias profesionais que poñerán patas arriba a túa vida. Tamén neste caso necesitarás unha boa dose de coraxe para lanzarte a esta nova fase da túa vida.

Soñar con galiñas mortas adoita indicar falsos amigos, en particular unha traizón que che queimará moito. Se soñaches que estabas comendo esas galiñas, significa que superarás o momento e que os teus plans futuros terán éxito. Soñar cunha única galiña morta pode indicar que alguén moi especial pode afastarse pronto de ti.

Ver tamén: Horóscopo chinés 1962

Soñar con galiñas vermellas denota que es unha persoa con moitas habilidades e que destacas nelas. Isto dá lugar a moitos eloxios por un lado, pero por outro lévache a un conflito a través dos fofocas. Hai persoas próximas a ti que non soportan o teu éxito e intentan descualificarte.

Soñar cunha galiña branca indica que novas aventuras e moita diversión están a piques de iluminar a túa vida e sacarte de a túa rutina habitual. Esquece os días tranquilos sen nada que facer, terás unha nova experiencia vital.

Tamén poden chegar novos amigos e isto darache novas ganas e alegría de vivir que tamén influirán positivamente nas túas relacións. Non teñas medo e non te desvíes das oportunidades que se che presenten. Búscaas e aproveitalasesta oportunidade de experimentar sensacións diferentes das xa coñecidas.

Soñar con ovos de galiña ou soñar con recoller ovos de galiña é un presaxio moi positivo xa que reflicte un período de abundancia económica. Seguro que o teu traballo vai moi ben, estás cobrando un bo soldo e quizais decidas ampliar a túa familia cun novo fillo.

Soñar con matar unha galiña significa que fixeches algo do que non estás orgulloso. , como insultar a un amigo, discutir coa súa parella ou mesmo serlle infiel. Só ti podes saber cal é, pero o consello que che dá o soño é pedir perdón e cambiar de actitude unha vez que o perdoas.

Soñar a patas de gallo é un sinal que indica a túa inseguridade. Temes que non teñas a boa sorte do teu lado e cres que tes toda a mala sorte deste mundo. Seguro que é normal que teñas períodos na túa vida nos que non te sintas mellor, pero iso non quere dicir que non valga a pena esforzarse ao máximo e, sobre todo, non quere dicir que este período dure para sempre. Continúa, todo o que necesites aparecerá no momento adecuado da túa vida.