Soñando cun maremoto

Soñar cun maremoto adoita deixarnos en estado de shock e malestar. O elemento auga, a auga dos océanos, dos mares e dos ríos, por exemplo, é algo que nunca poderemos controlar. A súa mesma presenza dános unha idea de inmensidade, de algo que non poderiamos gobernar de ningún xeito. Soñar cun maremoto e que temos que saír dela é probablemente un dos soños máis terroríficos que podemos ter, precisamente polo poder inesgotable que teñen as ondas cando se achegan cara a nós. Pero cando espertemos, obviamente teremos que buscar outros significados.

Algúns expertos en soños din que soñar cun maremoto representa un perigo, ten un significado claro como auga: temos medo de que as emocións nos cubran, desbordarnos, afogarnos. Desde unha perspectiva hermética, a auga simboliza as emocións. Nos arcanos menores do Tarot, podemos ver que as Copas están cheas de auga, polo que este soño fala dos estados sentimentais das persoas.

Soñar cun maremoto moitas veces ten que ver cos nosos medos racionais ou non. O soñador está alarmado porque está a perder a súa capacidade de pensar adecuadamente sobre o que está a suceder na súa vida. Ten medo de non poder manter unha saudable distancia xerada entre os seus pensamentos e a realidade que o angustia. Inconscientemente experimentamos os sentimentos como unha ameaza. Vivimos o amor, a dor, oos celos, o odio ou a vergoña como enormes inimigos que poden desestabilizarnos. Precisamente por iso temos o costume de analizar, “racionalizar” como din os psicólogos, catalogar e ordenar todo en caixóns con etiquetas precisas, esta é a defensa e conservación que pon a mente para telo todo baixo control. Cando falta esta seguridade, todo o noso mundo parece virar patas arriba.

Ver tamén: Nados o 5 de xuño: signo e características

Pero estes soños preocupan sempre ás nosas emocións e aos nosos medos a experimentalos? En realidade adoitamos ter dificultades para entender que as emocións non son nin boas nin malas. Son simples sinais que nos indican o que está a suceder internamente. Soñar con este tipo é unha alarma e móstranos o camiño a seguir.

Para facer máis claro o significado probable de soñar cun maremoto, poderiamos tomar como exemplo unha relación tóxica. En lugar de resistir as súas emocións, que inevitablemente o asolagarán, o soñador debería encargarse de traballar nese vínculo para que mellore ou renunciar a el e continuar o seu camiño se a pesar dos seus esforzos segue a ser lacerante. Pero se, pola contra, che resulta difícil renunciar ao amor que sentes por alguén xa que este sentimento che enche ata desbordar, debes preguntarte antes de soñar con maremoto, se é posible darlle unha oportunidade a ese amor, de novomáis se este sentimento é correspondido.

Soñar cun terremoto e un maremoto son unha clara advertencia do subconsciente que non se pode ignorar. En realidade, os tsunamis son causados ​​por fortes terremotos que ocorren no mar ou preto do mar. Como resultado, a onda adoita chegar momentos despois de que cese o terremoto. Polo tanto, isto indica que, aínda que superou un forte obstáculo, aínda non é hora de relaxarse, xa que se aveciña outra gran loita.

Soñar que estás nun maremoto representa estrés e incomodidade. É posible que teñas programado un evento moi importante que sexa responsable do teu estrés, pero se non queres prexudicar a túa saúde terás que frear. As cousas levan tempo e facelas rapidamente non mellorará o resultado. Sabemos que na maioría dos casos temos que facer as cousas nós mesmos se queremos que saian ben, aínda que a estas alturas é mellor delegar ou tomar a vida máis lentamente. Aprende a desconectar e notarás como o teu estado de ánimo mellorará ao instante.

Soñar que estás fuxindo dun maremoto significa que algo anda mal. Adoita asociarse á destrución e á desorde, polo que os acontecementos poden ser moi variados, aínda que sempre con xiro negativo. Pode deberse simplemente a sentimentos, arrepentimentos sobre o mal comportamento ou o desexo de resolver problemasalguén en particular. Se este é o teu caso, é mellor compartir o que pensas en lugar de fuxir, porque suprimir as emocións nunca serve de nada.

Soñar con salvarte dun maremoto é unha das experiencias oníricas temáticas máis optimistas. O soño en si pode ser unha experiencia desconcertante e esgotadora, xa que está rodeado de todos os estragos que o desastre causou, tanto ao medio ambiente como ao soñador. Neste sentido, adoitan interpretarse como unha representación dos esforzos diarios que se acometen na realidade para superar posibles obstáculos. O soño di que traballarás duro, que te enfrontarás a momentos de pánico real e puro, pero ao final lograrás, terás que recoller o que quede pero aínda así poderás volver a poñerte en pé. Así que non perdas a esperanza, porque non todo está perdido.

Ver tamén: Soñar con pulgas