Soñando cun león

Soñar cun león é un soño que pode provocar diferentes estados de ánimo no soñador, pero é unha visión onírica bastante frecuente. Soñar cun león adoita asociarse coa nobreza, a forza, o liderado e o orgullo e estas características poden estar relacionadas coa personalidade do soñador ou ser a súa ambición.

O significado suxirennos os distintos detalles do contexto do soño, desde como o soñador relaciónase con este león, a partir da actitude do animal e das emocións sentidas durante o soño.

Soñar cun león pode indicar que tes moita influencia sobre os demais. A túa opinión ten certa relevancia no teu grupo de traballo e na túa familia e moitas veces te atopas aconsellando aos demais, para axudalos a superar os problemas. Evidentemente, o seu éxito depende da súa capacidade para afrontar os acontecementos, de saber ser diplomático e non deixarse ​​abrumar polos demais, pero sempre atoparán en ti unha fonte de sabedoría e, polo tanto, estarán inclinados a confiarse ao teu coidado.

Soñar cun león que te apoie de forma tranquila e que che dea paz e serenidade, quizais agachado aos teus pés, indica en cambio que pronto atoparás unha amizade preciosa, alguén que se converterá nunha persoa de confianza e con quen terá unha relación sólida e sincera durante moitos anos.

Nun sentido máis figurado, soñar cun león tamén podesignifica que a túa vida está guiada por unha gran forza interior, oculta e adormecida, que sempre posuíches pero que nunca explotaches plenamente. Neste caso, o soño suxire que chegou o momento de sacar o seu enxeño rápido e explotalo para obter o éxito que merece na vida.

Soñar cun león na casa e sentirse prisioneiro entre eses muros anuncia loita parella e a parella neste caso é sen dúbida unha persoa moi autoritaria que quere impoñer as súas ideas a toda costa. Tamén significa que atoparás posibles obstáculos na túa vida, probablemente na túa carreira laboral e te verás obrigado a enfrontalos de frente.

Ver tamén: Afinidade de Géminis Touro

Soñar cun león atacando pode indicar que a túa fortaleza está desbordada neste período. , para ser agresivo con todos aqueles que non seguen o seu ritmo frenético. Este comportamento podería levarte á autodestrución, polo que o soño suxire que te controles máis e que esteas máis tranquilo nas túas formas de facer e de tratar aos demais.

Soñando cun león agresivo ao que logras derrotar. un soño, porén, augura algúns enfrontamentos cun vello inimigo, pero dalgún xeito conseguirás resolver o asunto á túa vantaxe e isto traeráche grandes fortunas.

Soñar cun león manso significa que tes unha gran fortuna.magnetismo persoal e este poderá atraer ás parellas máis desexadas, sobre todo no que se refire ás mulleres. Verás facer realidade o teu maior desexo de amor en pouco tempo, así que prepárate.

Soñar que estás montando un león significa que a túa coraxe e perseveranza para afrontar os problemas nunca fallarán na túa vida e que sempre estarás. listo para guiar o teu destino exactamente na dirección que ti escolliches.

Soñar cun león que domina a escena e ao que te sentes submiso indica que neste período da túa vida te sentes fráxil e débil e, por desgraza outros poden sentir esta túa debilidade e usala en desvantaxe. Espera numerosos ataques de persoas envexosas ou que pretenden interpoñerche no teu camiño e se te sentes perdido, intenta buscar o consello dunha persoa maior e máis sabia que te poida guiar.

Soñando cun león que te segue. significa que sairás vitorioso de calquera alianza que fagas, xa sexa amor, negocio ou traballo. Se entón o león está nunha gaiola, isto indica que o teu éxito dependerá moito da túa capacidade para relacionarte cos teus opoñentes, pero ao mesmo tempo indica un gran poder mental que o levará ao éxito nos negocios.

Soñar con matar un león ou ver as súas peles curtidasen cambio, indica que pronto terás un aumento repentino da túa sorte e que finalmente conseguirás unha felicidade duradeira.

Unha variación interesante do soño é soñar con cachorros de león. Este tipo de soños indican que terás novos e ambiciosos proxectos de vida que requirirán gran parte da túa atención, pero que co paso do tempo che permitirán obter excelentes resultados, gañándoche a estima de todas as persoas que coñeces. Se este soño é feito por unha nena, isto tamén podería significar que na súa vida terá moitos noivos fascinantes, pero que a maioría deles poderían abandonala ou traizoala.

Finalmente, soñar con defender aos teus fillos. dun ataque de león significa que pronto sufrirás ataques directos dos compañeiros de traballo, que intentarán facerte fracasar nos teus proxectos, fallando nas túas obrigas laborais.

Ver tamén: Número 15: significado e simboloxía