Signo do zodíaco Setembro

O signo do zodíaco de setembro pode ser Virgo ou Libra. O símbolo do zodíaco asociado a unha persoa nacida no mes de setembro dependerá do día de nacemento.

Se a persoa naceu entre o 24 de agosto e o 23 de setembro, o signo do zodíaco correspondente será Virxe e se a persoa cumpre entre o 24 de setembro e o 22 de outubro, o seu signo será Libra. Polo tanto, non podes asociar directamente un símbolo do zodíaco cun mes, debes ter en conta o día exacto no que naceches.

Que características persoais se asocian aos signos do zodíaco dos nacidos no mes de setembro? Como se mencionou anteriormente, os nacidos en setembro poden ser Virgo ou Libra.

No caso de Virxe (do 24 de agosto ao 23 de setembro) as persoas nacidas en setembro adoitan ser perfeccionistas, adoitan estar abertas aos demais e son ofendido se non se acepta a súa axuda. Como aspecto negativo da súa personalidade, son un pouco tacaños e irresponsables.

Ver tamén: Lilith en Peixes

Virgo é un signo do zodíaco de setembro mudable e terroso representado por unha virxe, caracterizado por un espírito crítico, precisión, reserva, paciencia e convencionalismo. Tamén é lóxico, metódico e aplicado, encántalle aprender e é capaz de analizar as situacións máis complexas cunha claridade asombrosa.

Sendo o perfeccionista do zodíaco, ocasionalmentecae en obsesións de todo tipo: dende a obsesión pola orde, pola limpeza, ata a obsesión polos detalles. O seu sentido da responsabilidade está moi desenvolvido, polo que odia a improvisación e a frivolidade, e para realizarse plenamente necesita sentirse seguro.

Os nacidos en setembro baixo o signo do zodíaco Virxe son verdadeiros amigos, sinceros e leais. , se precisas da súa axuda, pregúntalles e eles farán todo o que estean nas súas mans para axudarche. Ademais, a súa visión probablemente sexa a máis precisa, polo que podes estar seguro de que che será moi útil.

No amor, Virxe é unha persoa amorosa, entregada e fiel. A paixón non é o seu punto forte, pero o seu romance, a atención aos detalles e a tenrura son sorprendentes; todo isto compensa en certa medida a súa falta de decisión. Como pai ou nai, é a persoa máis fiel que existe no zodíaco, e tamén na parella.

As persoas cuxo signo é Libra (nacidos do 24 de setembro ao 22 de outubro) adoitan ser amigables. Son persoas bastante sociables, delicadas e teñen grandes habilidades artísticas. Un aspecto negativo da súa personalidade vén do feito de que son un pouco indecisos, superficiais e tenden a ser moi "coquetas".

Libra é un signo cardinal e de aire, tamén está entre os signos máis refinados de o zodíaco: ten elegancia, encanto,a diplomacia e o bo gusto, adora a beleza, é moi curioso por natureza e odia os conflitos. Entre as características negativas, nalgúns casos destaca a frivolidade e un carácter inconstante.

Ver tamén: Soñar con non ver

Como a representación do seu signo do zodíaco Setembro: equilibrio, símbolo de xustiza, os libras son persoas que teñen un sentido da xustiza e unha tolerancia moi desenvolvida. .

Entenden as posicións dos demais e ao mesmo tempo tratan de resolver os malentendidos. En xeral, non lles gusta a rutina, especialmente no traballo. Tamén teñen unha depurada sensibilidade artística que poden canalizar profesionalmente.

Os nacidos en setembro baixo o signo de Libra, como signo de aire, precisan ter estímulos intelectuais constantes, utilizar o razoamento e manter fluídos e interesantes no relacións que manteñen, sexan do tipo que sexan.

No que se refire ao amor, o romance é unha constante na súa unión, tamén a procura da beleza (tanto física como interna ou espiritual) e a súa tendencia ao hedonismo. Libra, segundo e último signo do zodíaco en setembro, ten unha sublime capacidade para seducir: un xesto ou unha mirada son armas que utiliza de forma innata para a sedución.