Nados o 2 de decembro: signo e características

Todos os nados o 2 de decembro son do signo do zodíaco de Saxitario e a súa Patroa é Santa Viviana: descubre todas as características deste signo do zodíaco, cales son os seus días de sorte e que esperar do amor, do traballo e da saúde.

O teu O reto da vida é...

Superar a túa constante necesidade de recoñecemento.

Como podes superalo

Date conta de que independentemente do recoñecemento e dos aplausos que che dean os demais, nunca será suficiente ata que medre a túa autoestima.

Por quen te atraen

Trátanche naturalmente as persoas nacidas entre o 23 de outubro e o 21 de novembro.

Ti e os nados neste período teñen moito que amar e aprender uns dos outros e isto pode facer que todo ocorra dunha forma emocionante nunha relación entre vós dous.

Sorte para os nados o 2 de decembro

Non hai nada máis poderoso que preguntarlle á xente o que pensa e escoitar en silencio as súas respostas. Isto fai que se sintan importantes, especiais e moito máis propensos a querer axudarche.

Características dos nacidos o 2 de decembro

Os nacidos o 2 de decembro, signo astrolóxico de Saxitario, son dinámicos e xente entusiasta que adoita darlle voltas a cabeza onde queira que vaia. Pon o seu corazón en todo o que fan e son tan espontáneos que as súas emocións en constante cambio quedarán expostas aos ollos dostodos.

A honestidade emocional e a enerxía do 2 de decembro poden ser refrescantes constantemente e a súa determinación convérteos en excelentes líderes e nunha inspiración para amigos e colegas. O efecto que poden ter sobre os demais é dramático, pero poderían cambiarlles a vida a eles mesmos e aos demais se aprendesen a equilibrar a súa natureza sinxela cun pouco de tacto, e ocasionalmente retroceden para escoitar o que están dicindo.

Ata os dezanove anos os nacidos baixo a protección do santo 2 de decembro poden ser nenos salvaxes, explorando e ampliando os seus horizontes en tantas direccións como sexa posible. Despois dos vinte anos, hai un punto de inflexión nas súas vidas, xa que xorden boas oportunidades para que sexan máis prácticos, orientados a obxectivos e realistas no seu enfoque da vida. Deberían aproveitar estas oportunidades para establecer orde e estrutura nas súas vidas, porque se non o fan, demasiados cambios de dirección poden levar á confusión e á incerteza.

Despois dos cincuenta, hai outro punto de inflexión no vida dos nacidos o 2 de decembro co signo do zodíaco de Saxitario, o que pon de manifesto a súa crecente necesidade de maior independencia, así como a necesidade de ser máis humanitarios no seu enfoque das situacións.

Os nacidos o 2 de decembro son carismáticos. persoas, pero tamén o soncapaces de resolver problemas buscando un significado ou patrón máis profundo na súa vida. Non obstante, a súa sensibilidade interior pode non ser sempre visible na superficie.

Pero unha vez que os nacidos o 2 de decembro do signo astrolóxico de Saxitario atopen un xeito de conectarse e traballar na súa sensibilidade, non só poderán saber intuitivamente. a resposta aos dilemas das persoas, pero tamén poderá facerse cargo das súas emocións confusas en constante cambio, atopar unha causa na vida que sexa digna dos seus talentos creativos e crear o patrón máxico de paz e felicidade que tanto merecen.

O lado escuro

Ver tamén: Soñando con secuestro

Cable, volátil, intimidante-

As túas mellores calidades

Inspirado, creativo, expresivo-

Amor: coqueto

Os nacidos o 2 de decembro co signo do zodíaco Saxitario, aínda que non é a súa intención, non poden evitar ser terriblemente coquetos. Os nacidos durante este tempo adoitan estar rodeados de admiradores, aínda que teñan unha relación comprometida. Hai moitos aspectos nas súas personalidades e os pretendientes terán que adaptarse aos seus estados de ánimo cambiantes. Pero unha vez que atopan a alguén con quen conectarse nun nivel máis profundo, son socios leais e amorosos.

Saúde: a música é a túa terapia

A música é unha excelente terapia para born on 2Decembro, xa que pode axudarlles a despexar a súa mente e animalos a ver as cousas en maior orde en lugar de confusión ou fantasía. Por iso, deberían intentar escoitar música o máximo posible para mellorar a súa creatividade e habilidades lingüísticas, así como o lado lóxico e analítico do seu cerebro. No que se refire á dieta, os nacidos baixo a protección do santo 2 de decembro beneficiaríanse de dedicar máis tempo a planificar coidadosamente os seus menús e plans de comidas, ademais de acudir a unha clase de cociña. O exercicio moderado regular é absolutamente esencial, preferiblemente a diario para controlar o peso e mellorar a circulación sanguínea, xa que son propensos a unha mala circulación e ás varices.

Traballo: científico pioneiro ou artista inspirador

Os nacidos o 2 de decembro, signo astrolóxico de Saxitario, teñen o potencial non só de acadar a felicidade persoal, senón tamén de facer contribucións significativas á sociedade, como científico pioneiro ou artista inspirador. Pode haber unha serie de cambios de carreira na súa vida, pero entre as oportunidades profesionais ás que se enfrontan os nacidos o 2 de decembro, sen dúbida inclúen a educación, as vendas, a publicidade, os medios de comunicación, a escritura, as organizacións benéficas e o turismo, son as máis interesantes paraeles.

Un impacto no mundo

O camiño vital dos nados o 2 de decembro pasa por tomar o control das súas emocións para que tamén poidan controlar a súa vida. Unha vez que sexan máis conscientes de si mesmos, o seu destino é crear unha marca inspiradora ou pioneira no mundo.

Lema do 2 de decembro: A paz e a comprensión están dentro de ti

"A paz e a comprensión comezan dentro eu".

Signos e símbolos

Signo do zodíaco 2 de decembro: Saxitario

Patrona: Santa Viviana

Planeta gobernante: Xúpiter, o filósofo