Citas sobre persoas falsas e envexosas

Desafortunadamente, no curso da nosa vida podemos atoparnos con moitas persoas hipócritas e falsas que nos traizoarán, nos enganarán e nos farán sufrir. Este tipo de encontros en xeral sempre parecen unha desgraza, pero hai varias frases sobre persoas falsas e envexosas que nos ensinan o importantes que se poden aprender de cada historia, aínda que sexan desagradables. De feito, aínda que a falsidade sexa algo que hai que protexer, se non a coñeces e non a tocas coa man, nunca será posible identificala e eliminala. As frases sobre persoas falsas e envexosas invítante a facelo. A pesar do sufrimento que hai detrás desta dura ensinanza, é importante entender que é un paso necesario para o propio crecemento persoal.

Moitas personalidades famosas escribiron frases famosas sobre persoas falsas e envexosas ao longo da historia e neste artigo quixemos recoller algunhas moi significativas. Se estás ante a decepción nunha relación, non te desanimes, estamos seguros de que a lectura destas frases sobre persoas falsas e envexosas ofrecerache novos puntos de vista estimulantes e axudarache a superar todos os sentimentos negativos asociados a estes encontros. Por iso convidámoste a seguir lendo e atopar entre estas frases sobre persoas falsas e envexosas as que che resulten máis útiles e compartilas coastantas persoas como poidas, para que eles tamén poidan axudarlles.

Frases sobre persoas falsas e envexosas Tumblr

Así que a continuación atoparás a nosa boa selección de citas sobre persoas falsas e envexosas con para reflexionar máis profundamente sobre o problema e poder captar o verdadeiro ensino que a vida che quixo dar. Feliz lectura!

1. Se non podes vivir sen tratarme ben, debes aprender a vivir lonxe de min. Frida Kahlo

2. A mellor forma de vivir honradamente neste mundo é ser o que parecemos ser. Sócrates

3. A mentira está tan preto da verdade que o home prudente non debe estar en terreo esvaradío. Cicerón

4. Non podes ser e non ser algo ao mesmo tempo e no mesmo aspecto. Aristóteles