Frases Snoopy

Snoopy é un personaxe de debuxos animados, un beagle de manchas brancas cunha rica vida de fantasía. O can de compañía de Charlie Brown, Snoopy converteuse nun dos personaxes máis emblemáticos e queridos da historia dos cómics, dándonos moitas frases de Snoopy.

As frases de Snoopy fixéronse famosas, tanto que hoxe en día hai tantas frases famosas de Snoopy que tamén podemos aproveitar para afrontar un momento difícil.

Snoopy é a mascota de Charlie Brown, un personaxe da caricatura de Peanuts creada por Charles M. Schulz. É un can beagle inspirado nun dos cachorros da infancia de Schulz, que nos deu frases famosas de Snoopy durante as súas aventuras.

Ver tamén: Soñando co cárcere

Xunto con Charlie Brown, Snoopy é o único personaxe que aparece en todas as películas e especiais de Peanuts. Apareceu por primeira vez na tira do 4 de outubro de 1950, dous días despois da súa estrea.

En principio íase chamar "Sniffy", aínda que ese nome xa se usaba noutro debuxo animado. O nome apareceu por primeira vez o 10 de novembro de 1950 e desde entón foron moitas as frases de Snoopy que quedaron no corazón dos nenos e, hoxe en día, dos adultos.

Por iso creamos esta colección das máis fermosas frases de Snoopy con frases famosas de Snoopy para compartir nas redes sociais ou para compartir frases de Snoopy cos amigos.

Imos ver, polo tanto, cales son as frases famosas máis fermosas de Snoopy.Snoopy.

Frases Snoopy: a colección de citas

1. "Desenvolvín unha nova filosofía! Só un arrepentimento ao día!" - Charlie Brown

2. "Cando ninguén te quere, tes que actuar como todos te queren". -Sally Brown

Ver tamén: Horóscopo novembro 2023