Capricornio Afinidade de Capricornio

Cando se atopan dúas persoas nacidas baixo a influencia de Capricornio e Capricornio, ambos conseguen, Capricornio el Capricornio ela, aproveitar da mellor maneira posible o que se crea na súa vida diaria.

Cada un dos dous sempre consegue atopar novos estímulos grazas aos que sentirse sempre nunha relación na que a vivacidade aviva os días: o día a día destes dous namorados está marcado pola capacidade de ir sempre en busca de novos obxectivos que acadar.

Tanto Capricornio ela. os capricornios son moi ambiciosos e, sobre todo, están dispostos a dedicarse con gran dedicación aos seus retos comúns.

Ver tamén: Número 24: significado e simboloxía

Unha historia de amor entre dúas persoas que naceron Capricornio e Capricornio caracterízase pola presenza dun personaxe compoñente común. que é a teimosía.

Esta calidade podería pór en dificultades aos dous socios Capricornio el capricornio dela.

Cada un dos dous está sempre disposto a lanzarse coa súa determinación ao que fai, arriscando así non entendendo cando é o momento de soltar un pouco e darlle espazo á túa parella.

Historia de amor: amor capricornio e capricornio

A prudencia excesiva e o pouco entusiasmo que se pode engadir poden ser as características de esta unión Capricornio e o amor de Capricornio.

Pode haber un entendemento, pero sen impulsos e sen "disparos deescena”, e os dous temperamentos, tan introvertidos e con tan pouco poder de comunicación, tenderían cara ao aburrimento que dá a rutina.

Un vínculo semellante pode existir se ambos conseguen atopar intereses comúns, no ámbito laboral ou nalgunha outra actividade.Cando Capricornio e Capricornio se atopan, poden alcanzar grandes obxectivos cunhas posibilidades mínimas.

Ambos saben analizar as situacións desde a perspectiva correcta, evitan especulacións, avanzan lentamente pero con firmeza e prestan moita atención a prioridades.

Se se trata de elixir unha boa compañía, o primeiro en escoller un Capricornio será sen dúbida outro Capricornio, porque a maioría desconfía dos signos de Lume e Aire, aínda que pode ser un erro tendencioso xa que a vida precisa de diferentes personalidades para facelo máis interesante.

A relación de Capricornio e a amizade de Capricornio

Entre Capricornio e a amizade de Capricornio nunca haberá reproches por faltas ou faltas, xa que ambos son sensibles ao as túas propias carencias e sería como criticarte. Tamén saben gozar das súas virtudes dun xeito moi natural.

A maioría dos nativos de Capricornio cren que os seus defectos son grandes cualidades e por iso, cando os atopan noutra persoa gobernada por Saturno, aproban. .

Ver tamén: Número da sorte Acuario

O típico Capricornio émoi dependente dos seus familiares e familiares, ás veces mesmo cun suspiro de resignación, pero aínda así sente esa tendencia á dependencia. Capricornio e Capricornio serán moi xenerosos cos seus verdadeiros amigos, que adoitan ser poucos, e cos seus familiares.

Os capricornios afrontan as súas vidas sen dubidar e enfróntanse a obstáculos, toman decisións pragmáticas para evitar o fracaso e se preocupan por algunha apariencia de éxito. Deberían ter coidado de non caer demasiado no materialismo, xa que a competitividade a este nivel pode ser difícil para a relación.

Que tan grande é a afinidade de Capricornio e Capricornio?

A afinidade de Capricornio e Capricornio pode ser unha combinación moi compatible, pero tamén se podería padecer a síndrome "demasiado bo". Se Capricornio e Capricornio teñen intereses suficientemente diferentes como para evitar caer nunha rutina e conseguir manter un equilibrio de poder saudable, podería ser unha relación moi feliz.

Tanto Capricornio como Capricornio tenderán a asumir roles de liderado. e isto pode ser un problema nalgunhas relacións. Os dous terán que comunicar as súas expectativas por adiantado, e iso pode incluso significar deixar de lado as pouco realistas. Crea unha división do traballo e das responsabilidades nas que ambos esteas de acordopara que ningún de vós se sinta sobrecargado ou tratado inxustamente.

A solución: Capricornio e Capricornio lévanse ben!

A dobre combinación de Capricornio e Capricornio aumenta a compatibilidade, xa que os temperamentos de ambos son iguais. Ambos aprecian os praceres sensuais e tenden a ter unha libido superior á media... De feito, Capricornio é un dos signos máis apaixonados. Tamén comparten un instinto de prosperidade e prestixio, polo que é probable que compartan os mesmos valores e obxectivos.

Non obstante, deberían evitar ser demasiado materialistas.

Finalmente, aínda que isto poida ser unha gran combinación Capricornio e capricornio lévanse ben, tamén pode sufrir de ter moito en común, para ben ou para mal. Unha colocación compatible de Ascendente e Lúa pode aumentar as posibilidades dunha relación longa e feliz.

Compatibilidade baixo as cubertas: Capricornio e Capricornio na cama

Sexualmente, tanto Capricornio como Capricornio na cama estarán moi apaixonado e saber gozar da boa vida. É probable que o encontro íntimo se organizase previamente cunha cea romántica á luz das velas e un bo viño en compañía.

Os capricornios adoran a boa vida, os detalles e o bo gusto; elementos que quizais nin sequera falten, na intimidade.

A historia de amor entre estes douspersoas Capricornio ela Capricornio el, para ofrecer tanto a Capricornio como aos socios Capricornio satisfacción e pracer, ela necesita un punto de equilibrio.

Necesitamos atopar un punto de encontro entre o gran desexo innato de ocuparse e o que son. os descansos grazas aos que podes recuperar algo de enerxía e liberdade.

Ten coidado, sen arriscar a acabar dedicándose sempre só ao traballo, consolidando así a túa relación amorosa.