Afinidade Leo Saxitario

Cando dúas persoas nacidas baixo a influencia dos signos de Saxitario e Leo se sintan atraídas mutuamente, poderán gozar plenamente da gran vivacidade e dinamismo que chega a establecerse de forma moi natural na súa relación amorosa.

Ambos amantes. Saxitario el Leo está especialmente ansioso por pasarse activamente na vida cotiá, descubrindo todos os aspectos da súa vida diaria común, sen deixar que nunca o aburrimento os abrume.

Unha historia de amor entre dúas persoas nacidas nos signos de Saxitario e Leo, caracterízase pola gran vivacidade que ambos signos expresan dentro da súa vida en común.

Característica que se asocia coa capacidade de estimarse mutuamente, con gran beneficio para ambos os dous compañeiros Saxitario el Leo ela, xa que este último encántalle. para sentirse apreciado pola súa forma de ser.

Historia de amor: amor de Saxitario e Leo

A combinación amor de Saxitario e Leo é favorable se Leo modera o seu autoritarismo e Saxitario a súa impulsividade. En caso contrario, tanto Saxitario como Leo séntense atraídos polo cambio, as viaxes, a novidade e unha vida chea de distraccións.

A semellanza, tanto de carácter como de sentimentos, en lugar de aburrilos, fortalece a súa unión. Pode producirse algunha posible fricción debido aproblemas ou eleccións importantes, sen afectar a ningunha harmonía.

Leo é un signo fixo e Saxitario é mutable.

Como ningún deles naceu baixo un signo cardinal de liderado, é lóxico pensar. que tarde ou cedo se dan conta de que ningún dos dous pode gañar definitivamente o xogo competitivo de decidir a quen debe obedecer, e que deben renunciar.

Por iso, un conflito cansativo que leva moito tempo, deberían dedicalo. a outras cousas agradables.

Son Saxitario e Leo independentes, e prefiren aprender a través da experiencia dos seus erros en lugar dos consellos de persoas ben intencionadas.

Cando estes dous signos os homes chocan cos seus temperamentos, xa sexa pola súa decisión (nunha amizade ou nunha relación amorosa), ou por designio do destino (como parentes dentro do círculo familiar ou como parella), os espectadores case gozan tanto coma os dous participantes.

Relación Saxitario e amizade Leo

A pesar de que poden ter enfrontamentos co trasfondo da determinación do líder, hai moito en común.

Ademais, os sinais de lume ás veces atópanse nunha situación difícil. condición moral: queren chorar por un amigo íntimo, pero para todos os arredores son personalidades fortes e esa franqueza percíbese con hostilidade. Saxitario e Leoa amizade enténdense perfectamente no desexo de chorar ás veces, polo que son capaces de apoiarse mutuamente.

Pero, a pesar diso, Saxitario e Leo non se farán amigos íntimos, preferindo manter unha pouca distancia.

Que tan grande é a afinidade do Leo Saxitario?

O Leo intrépido e o Saxitario aventureiro fan unha combinación romántica natural; incluso poden ser mellores amigos.

Dous sinais de lume xuntos acenderán paixóns ardentes no dormitorio, xa que ambos entenden instintivamente as necesidades máis profundas do outro. A afinidade entre Saxitario e Leo é moi alta.

Sagitário e Leo son moi abertos sobre a satisfacción sexual e estarán encantados de entregarse aos recunchos máis escuros. Leo, Leo está gobernado polo Sol e Saxitario é gobernado polo afortunado Xúpiter.

Para que o amor entre Saxitario e Leo funcione, terán que recordar o que os uniu en primeiro lugar.

A súa vontade de vivir, a súa impulsividade ben compartida, a súa paixón pola vida.

Leo terá que ser máis paciente co medo ao compromiso de Saxitario; e Saxitario terá que lembrar que Leo non tolera aos irresponsables e temerosos, que son incapaces de afrontar responsabilidades.

Ver tamén: Sagitario Ascendente Touro

Sagitário e Leo levan ben ou é só atracción?

O Sol , o centro do noso sistema solar, é o gobernante decorazón, polo que Leo é leal e sincero, pero gústalle ser o centro de atención. Na arte do amor, Leo é ardente e disposto, aínda que non necesariamente moi creativo. Pero o intelixente Saxitario poderá mellorar a calidade e variedade da súa vida amorosa introducindo suavemente novas ideas sen contradir o orgullo do Leo, que é despois de todo o Rei das Bestas. A Xúpiter encántalle a emoción e a procura de novos horizontes, pero está feliz de ter poder nas sombras.

A Leo encántalle brillar e ser admirado, e a Saxitario encántalle dar, pero ás veces pode cansarse un pouco do Leo. constante necesidade de cariño. Non obstante, Saxitario e Leo lévanse ben porque Saxitario ten o que se necesita para soportar o enorme ego de Leo. Dado que a sinceridade é primordial para Saxitario, ás veces poden carecer de tacto. A franqueza "inapropiada" prexudicará a vaidade de Leo, así que teña coidado.

Compatibilidade baixo as cubertas: Saxitario e Leo na cama

Sexualmente, Saxitario e Leo na cama poden traer moita felicidade. estimulados polas súas personalidades igualmente ardentes. Cando Saxitario e Leo están xuntos, flúe unha gran cantidade de actividade vibrante e enerxía, xunto cunha cantidade considerable de boa vontade.

Ver tamén: Afinidade Leo Capricornio

O romance entre estas dúas persoas, polo tanto, pode ofrecer a ambos os dous compañeiros grandes momentos depracer e satisfacción.

Unha relación na que nunca falta a demostración de amor e cariño dun compañeiro de vida a outro, unha auténtica constancia que acompaña o camiño común na vida cotiá da parella ; grazas a iso, os dous amantes Saxitario ela Leo el séntense satisfeitos e, ao facelo, xuntos conseguen conseguir grandes cousas.

Os dous amantes Saxitario ela Leo el, polo tanto, atopan no seu compromiso común para afrontar a dificultade. o maior símbolo do seu amor mutuo, calidade que os leva a acadar obxectivos ambiciosos.