Afinidade Leo Capricornio

Cando dúas persoas nacidas baixo a influencia dos signos de Capricornio e Leo se senten mutuamente atraídas unha pola outra, son capaces de crear unha relación amorosa na que se apoian mutuamente.

Tanto os socios de Capricornio como de Leo son capaces de construír unha relación común. vida na que nada falta e, sobre todo, onde cada un dos dous atopa no outro o que lle gustaría ter, garantindo así a estima e o aprecio mutuos.

Unha historia de amor entre dúas persoas nacidas baixo os signos. de Capricornio e Leo, caracterízase pola inclinación por parte das dúas parellas a buscar moito confort e benestar na súa vida común.

Traballando xuntos Capricornio el Leo ela dun xeito decidido e produtivo superarán xuntos todas as dificultades da vida cotiá, superando todos os retos grazas á determinación e racionalidade que caracterizan as súas accións.

Historia de amor: o amor de Capricornio e Leo

Esta unión o amor de Capricornio e Leo pode ser moi positivo, sobre todo se, ademais da vida amorosa, tamén hai relacións laborais, para que tanto Capricornio como Leo poidan traballar xuntos para o éxito social.

Nunca será unha unión exaltada Capricornio el Leo ela. dende un punto de vista apaixonado, pero coa sobriedade de Capricornio e a forza de vontade de Leo será posible acadar obxectivos que levarán ao éxito eprestixio.

As cabras adoitan ser un pouco arrogantes sobre os seus pedigrees, a súa reputación na comunidade, o seu estatus social, etc.

Por suposto, é posible ignorar a influencia restritiva que Saturno exerce sobre o entusiasmo brillante e a cálida personalidade de Leo. E que é difícil que as cabras queden demasiado impresionadas polas fazañas colosais que os grandes felinos realizan con orgullo.

A relación de Capricornio e a amizade do leo

Non hai xeito de que os Leos finalmente superen as cabras, porque Capricornio está por diante de Leo na roda astrolóxica e kármica da vida. Leo é innegablemente sabio, pero Capricornio o é aínda máis.

Ver tamén: Nados o 2 de novembro: signo e características

Leo é un signo fixo e, polo tanto, un pouco teimudo, pero a Cabra terrestre é máis teimosa e, en definitiva, autoritaria, porque Capricornio é un signo cardinal. Aínda máis autorizado que Leo, pero con moita máis discreción, menos vistoso. Leo é un organizador práctico recoñecido, pero Capricornio o é aínda máis.

A amizade de Capricornio e Leo experimenta curiosidade mutua. Os grandes felinos fascinan ás cabras, ás que lles gustaría saber o que as fai como son. As cabras normalmente non son curiosas, pero Leo expónlles un enigma que non lles importaría resolver, aínda que non perdan o sono por iso.

Por outra banda, Leo entende.interiormente que o consello de Capricornio é ben intencionado e pode escoitalo de cando en vez. Capricornio observa con certa diversión a extravagancia na que incorre Leo ao falar e vestirse. O máis probable é que no fondo do corazón de Capricornio estea o desexo de ter polo menos unha dose da coraxe de Leo.

Que tan grande é a afinidade entre Capricornio e Leo?

Capricornio e Leo son moi improbables. pero ás veces esta combinación pode funcionar moi ben. A afinidade Capricornio-leo parece ser unha conexión kármica entre ambos, especialmente se están conectados por unha relación familiar. Se Capricornio e Leo deixan a un lado o teu orgullo e traballan xuntos para lograr un obxectivo común, podería ser unha relación moi gratificante. O seu grao de compatibilidade pode ser bo.

Leo está gobernado polo Sol e ten un sentido natural de orgullo e dignidade. O Leo ou a Leona quere parecer fermoso ao resto do mundo e apreciará os altos estándares da natureza conservadora e sólida de Capricornio. A dignidade de Capricornio e a aparencia seria adoitan gañar o respecto de Leo. E cando alguén se gaña o respecto do León, pode facer que coma da súa man indefinidamente. De feito, Capricornio parece ser capaz de manexar o bullying.

A solución: Capricornio e Leo vansede acordo!

Capricornio e Leo lévanse ben. Leo adoita ver o lado positivo da vida e pode alegrar a Capricornio cando lle sorprende a tristeza de Saturno. A cambio, a natureza realista de Capricornio é o antídoto perfecto para os momentos nos que a cabeza de Leo se perde nas nubes.

Xa que Leo é un sinal de lume impulsivo e emocional e Capricornio é un signo de lume impulsivo e emocional. un sinal de Terra práctico e controlado, tanto Capricornio como Leo terán que aprender a respectar e tolerar os seus diferentes temperamentos. Leo pode cansar a un Capricornio co seu entusiasmo desenfrenado e as súas lendarias rabietas, mentres que Capricornio probablemente sufocará a Leo co seu humor pesimista e as súas ideas anticuadas.

Compatibilidade baixo as tapas: Capricornio e Leo na cama

Sexualmente, na combinación de Capricornio e Leo na cama, Capricornio fai o parvo e é serio, frío e correcto, deixando que Leo lle mostre a súa paixón. Pero no fondo, quere facer o mesmo e cando colle confianza, non sabe que será curto e poderás chegar a eles.

Ver tamén: Hexagrama Ching 60: a limitación

A historia de amor entre estas dúas persoas Capricornio ela Leo el, caracterízase pola posibilidade de boa colaboración que se crea entre os dous socios.

Por unha banda, o león sempre consegue expresar a felicidade en cada circunstancia da vida cotiá.chea de vivacidade.

Ao facelo, alegra ao Capricornio que, por outra banda, consegue que o león comprenda o importante que é esforzarse tanto nas cousas que fas todos os días.

Eu dous namorados de Capricornio ela Leo el, por fin, conseguen vivir a súa relación da mellor maneira grazas á capacidade común de atraerse polas súas diferenzas.