Virxe afinidade Gemini

Cando dúas persoas nacidas baixo a influencia do signo de Virxe e Xemelgos se atopan, indo vivir xuntos Virxe el Gemini ela, decátanse dende os primeiros momentos de que necesitan pasar moito tempo antes de coñecerse realmente. De feito, pasará unha longa viaxe antes de que ambos se dean conta do gran interese que teñen o un polo outro.

Unha historia de amor entre dúas persoas nacidas nos signos de Virxe e Xemelgos, ademais, distínguese pola estraña relación de Virgo. el a xemelga, pero moi interesante, que se crea entre dúas parellas tan diferentes. Por unha banda, de feito, está o signo de Xemelgos, tan cheo de intelixencia pero tamén de indecisión, desexoso de experimentar sempre moitos estímulos dentro da vida de parella; por outra banda, en cambio, está a virgo, tan precisa e racional e tamén bastante reservada.

Historia de amor: amor de Virxe e Xemelgos

Ver tamén: Soñando con coches de luxo

Estes dous signos moi diferentes, ao principio relación O amor de Virxe e Xemelgos pode chegar a odiarse, pero ao final poden apreciar as calidades do outro e mesmo casar. Os Xemelgos, tan galantes e caóticos, apreciarán o sesgo práctico e metódico e o sentido crítico do nativo de Virgo. Ao mesmo tempo, sentirase rexuvenecido pola vivacidade e o sentido do humor dos Xemelgos nativos. Será mellor se oA muller é Virxe porque as súas necesidades serán satisfeitas cun fogar e fillos ou a realización dun traballo.

Os problemas poden aparecer cando os Xemelgos se dan conta de que á súa parella de Virxe non lle gusta estar en sociedade nin se expón en público. A natureza de Gemini é inqueda e cambiante, adáptanse facilmente a todo, adoran divertirse e arriscarse. Mentres Virgo prefire manter os seus sentimentos en reserva. Aínda que ao final tanto Virxe como Xemelgos poderán ter un respecto mutuo e escoitarse con moito interese e sinceridade.

A relación entre Virxe e a amizade de Xemelgos

Ver tamén: Número 117: significado e simboloxía

A relación entre Virxe e Xemelgos. A amizade dos Xemelgos, a pesar da diferenza de temperamento, son ideais un para o outro. Teñen moitos intereses e afeccións comúns, divírtense e divírtense xuntos. Ademais, cada un deles na primeira chamada está preparado para axudar a un ser querido. Xemelgos dálle a Virxe emocións inesquecibles, das que ás veces carece, e Virxe axuda a Xemelgos a comprender a súa vida e a atopar unha saída cando parece que non está aí.

Que tan grande é a afinidade entre Virxe e Xemelgos?

A afinidade entre Virxe e Xemelgos é bastante alta, especialmente se os dous fan un esforzo por entender e escoitar á súa parella.

As persoas do signo de Xemelgos son xeralmente intelixentes, racionais e prácticas. Como Virxe, tendenpara ver as cousas polo que son. Estes dous signos terán unha gran capacidade de comunicación, sobre todo a nivel intelectual.

Virgo é capaz de satisfacer as necesidades domésticas e familiares de Xemelgos ofrecéndolles un fogar estable cando necesitan escapar ou descansar da súa casa. actividade frenética; sentiranse seguros e agradeceráno.

Por outra banda, Xemelgos axudará á súa parella de Virxe a tomar a vida menos en serio e a rir e relaxarse ​​máis, aínda que os Xemelgos terán que ter coidado de suavizar o seu lado frívolo ou Virgo podería séntese ameazado por iso.

Compatibilidade baixo as cubertas: Virxe e Xemelgos na cama

Tanto Virxe como Xemelgos son sexualmente diferentes, porque aínda que Virxe é bastante conservadora, Xemelgos, gobernados por Venus, son máis sensual e lúdica. Se Virxe é capaz de mergullarse de cabeza, a relación de Virxe e Xemelgos na cama será satisfactoria para ambos, pero levará tempo e Gemini terá que ter paciencia para que Virxe deixe de lado a súa prudencia e se faga máis audaz.

O segredo da relación? Compatibilidade de Virxe e Xemelgos

Aínda que Virxe e Xemelgos están gobernados polo mesmo planeta, Mercurio, hai algunhas diferenzas fundamentais entre os dous signos, así como algunhas semellanzas importantes. Isto significa que oAs combinacións de Virxe e Xemelgos poden ser enriquecedoras se ambos os signos fan concesións á súa parella.

Os Xemelgos teñen unha visión moi ampla das cousas e cústalles entrar en detalles ou buscar a perfección como lles gusta á Virxe. Entón, para que a compatibilidade das relacións entre Virxe e Xemelgos sexa satisfactoria tanto para Virxe como para Xemelgos, Gemini terá que aumentar un pouco o seu enfoque mental e Virxe terá que ceder nun debate moi profundo.

A historia do amor. entre estas dúas persoas de Virxe e Xemelgos, polo tanto, necesita un bo crecemento, antes de que os dous socios de Virxe, ela, Gemini, el, sexan capaces de entenderse verdadeiramente e amarse polas súas diferenzas. Iso sobre todo polo conflito que se pode crear pola virxe, sempre disposta a afrontar todo dun xeito crítico e racional, capaz de defraudar aos xemelgos e, viceversa, pola actitude demasiado divertida e lúdica dos xemelgos, o que pode poñerte nervioso sobre todo á virxe. Porén, os dous amantes, Virxe e Xemelgos, conseguen inculcar estabilidade entre si, sobre todo cando se comunican, reforzando o seu amor.