Soñar con serpes

Soñar con serpes, ao contrario do que moita xente podería pensar a priori, non significa necesariamente algo malo ou negativo.

Soñar con serpes é un problema que moitas persoas tiveron á hora de durmir, xa que representa o mal, a familia. problemas , envexa, ademais de ser o animal máis odiado dende o comezo da nosa raza.

Na época de Xesús, Satanás apareceu como víbora para tentalo ou intimidalo; Este animal aparece frecuentemente nos soños cando o soñador quere causar algún dano, soñar con serpes é a causa dun trauma ou unha fobia cara a elas.

Cando soñas cunha serpe é recomendable matala, en un soño, para que os problemas que trae se resolvan sen ningunha dificultade!

Ver tamén: Soñando con camaleón

Soñar con serpes, polo tanto, en xeral, a visión dunha serpe pode indicar calumnias e o mal que din de ti os teus inimigos, podería tamén denotar un lado misterioso e escuro de si mesmo que descoñece; Tamén pode ser un símbolo para expresar a túa virilidade, como expresión de liberdade corporal e pracer sexual.

Finalmente, soñar con serpes podería asociarse coa idea de benestar espiritual, cura física e sabedoría. porque, como ben sabedes, a figura da serpe está presente tanto na vara de Asclepio (símbolo da medicina) como nacaduceo do deus Mercurio mediador entre o humano e o divino.

Pero vexamos polo miúdo os diversos significados que pode ter este tipo de soños en función das formas que adopta no noso soño.

Soñar con serpes en xeral significa engano: unha interpretación principal é a que ve a serpe ou a víbora como un símbolo de desconfianza. Se a serpe sae nun soño relacionado cunha persoa, significa que debemos darlle pouca confianza a esa persoa e non esperar a unha relación estable a longo prazo para as dúas partes do soño.

Soñar en directo. serpes significa experiencias traumáticas previas: desde un punto de vista psicolóxico, soñar con serpes está directamente relacionado con experiencias emocionais anteriores. Situacións que vivimos na nosa mocidade e que afectan ao benestar mental e espiritual dos individuos.

Soñar moitas serpes significa interese sexual: estamos a referirnos a un contido afectuoso, nese caso e tamén asociado a unha persoa. , significará unha atracción que está oculta na mente. Por iso, quere dar vía libre aos seus desexos e non descartamos que este contido inclúa tamén unha relación de amor-odio.

Ver tamén: Nados o 25 de outubro: signo e características

Se podemos identificar a cor ou mesmo a suavidade da pel da serpe. , isto daranos máis ideas concretas sobre o significado do soño. Soñar con serpes verdes suaves dános unha idea da necesidadeidentificar as nosas tendencias ou desexos sexuais ocultos, supón un desafío interno que debemos analizar.

Soñar cunha serpe vermella e áspera: identifica a riqueza e un período de abundancia económica.

Soñar con serpes brancas. ou transparente: advírtenos da chegada dun momento de crise ou dunha situación de necesidade, ante o que debemos ser valentes e afrontalo con confianza no éxito.

Soñar con serpes negras: implica a chegada dun tempo. de amor e alegría que permanecerá nas nosas vidas durante moito tempo, representa polo tanto unha mina de ouro no ámbito económico.

Significado de soñar con serpes amarelas: sen dúbida, é un soño premonitorio que nos avisa de que os tempos de penurias e mala sorte están chegando ao seu fin. A serpe amarela é a cor do ouro e por iso vainos traer boa sorte.

Soñar con serpes que te morden, sobre todo se lle pasa a unha muller, significa que sufrirá por culpa dun amigo desleal. .

Soñar cunha serpe nunha actitude amigable segundo a interpretación dos soños significa experimentar unha escena nun soño onde o réptil non causa danos, alude a un aumento da necesidade de reprodución, desexo ou éxtase sexual. característicos dos mozos, así como a xovialidade e a enerxía positiva.

Soñar con serpes que se desprenden da súa pel, polo tanto, soñar cunha serpe derramada é a proba de que un profundocambio na túa vida.

Soñar con comer serpes representa unha oportunidade no soñador. Se soñamos con comer serpes significa que somos valentes para facer o necesario para acadar o fin desexado. Se cadra non nos gustan as serpes, pero se temos que comelas, comémolas e así conseguiremos o premio que temos en mente. Todo fin esixe un sacrificio.

Soñar cunha serpe durmida, porén, indica que as nosas forzas instintivas están esgotadas, estresadas e que necesitan un motor ou emocións positivas para recuperar o benestar e a harmonía do corpo e do a mente. Únete a un grupo por unha afección ou únete a un ximnasio ou practica algunha actividade que che poida dar unha subida de adrenalina, como puenting, carreiras de coches ou saltos desde un paracaídas.

Soñar con serpes na casa significa que nós ter o inimigo na casa e isto impide que avancemos nos nosos proxectos. Alguén que nos rodea e no que cremos, vela polos nosos intereses, lastranos cos seus comentarios porque teñen medo ao fracaso e nolo transmiten. Temos que ser obxectivos e analizar con confianza as posibilidades de avanzar. Soñar con serpes na casa implica polo tanto unha reflexión interna.