Soñar con mazás

Soñar con mazás ten diferentes significados e principalmente asociado coa conexión que existe entre o home e a súa existencia terrestre. Se algunha vez soñaches con mazás, deberías prestar atención ao estado da túa conexión física co universo e cos elementos naturais.

Outra interpretación indica que soñar con mazás pode ser a representación simbólica dun obxecto do teu desexo que non te atreveches a aceptar como real . A negación dos desexos máis profundos da alma está determinada pola necesidade de axustarse a pautas e regras externas, que perseguen a aceptación social, pero coas que moitas veces non nos sentimos en sintonía. Este soño é unha invitación a diluír a necesidade de establecer patróns baseados na comodidade dun modelo externo e a escoitar e aceptar o que di a túa voz interior, a da túa alma. As mazás son desexos profundos e reais, o que significa que soñar con mazás non é unha representación dun capricho.

Entón, soñar con mazás é a manifestación de que hai algo no teu corazón que non te atreves a aceptar porque o consideras inadecuado. Se no soño a mazá está nas túas mans, significa que pronto ocorrerá un evento que che permitirá realizar ese obxectivo, propósito ou desexo que hai no teu corazón. Se tes unha mazá nas mans, pero escápasche dos dedos, é un sinal de que a túa forma de actuar, basado en "tes que facer" e non en "quere facer", acabará afastandote dos teus soños e desexos reais. Este soño é unha invitación a establecer prioridades e a mostrar forza e determinación nas decisións que debemos tomar para ser verdadeiramente felices.

Soñar con mazás amarelas significa que pronto recibirás un duro golpe, que un evento nos próximos días poñerá a proba a túa relación coas persoas e o entorno que te rodea. Podes desenvolver unha actitude hostil cara a algún evento ou persoa, pero intenta manter relacións civís.

Ver tamén: Cancro Ascendente Aries

Soñar con mazás verdes é un sinal de actitudes esperanzadoras, o que significa que a partir de agora terás unha experiencia que che renovará actitude ante a vida. Se comes unha mazá verde nun soño, séntese feliz, porque un proxecto no que traballaches terá éxito, aportando importantes beneficios económicos.

Soñar cunha maceira frondosa e chea de froitos é un sinal de prosperidade e éxito. Nun futuro próximo levarás a cabo un proxecto que cambiará o teu papel no ámbito laboral e/ou económico. Se as mazás aínda están sen madurar na árbore, significa que tes que facer un esforzo extra para levar a cabo os teus proxectos.

Soñar con mazás e peras indica que terás que prestar atención aos cambios que provocarán ocorrer na túa vida porque o éxito, a abundancia e a prosperidade están chegando, só tes que saber sobre elesaproveitar. Tanto no ámbito profesional como no persoal, acadarás o éxito que sempre soñaches e mereces. A prosperidade e a estabilidade forman parte do significado deste soño, polo que non hai nada de que preocuparse, só tes que estar atento a todo o que acontece na túa vida e despois gozar das grandes novas oportunidades que che depara.

Soñar con mazás xigantes indica que hai un gran problema ao que te enfrontarás nos próximos días e que está asociado a paixóns e desexos sexuais reprimidos. Se a mazá pasa por riba de ti e esmagache no chan, sairá á luz unha historia turbia na que estiveches implicado, é posible que un romance ou unha relación sexual ilícita se faga pública e teña consecuencias na túa vida persoal. . Se ves unha mazá vermella xigante e esta cambia de tamaño e faise pequena cando te achegas, quere dicir que experimentarás un estado de confusión, pero que pronto a superarás.

Soñar con mazás podridas indica un estado de confusión. pecado cometido. Se viches mazás saudables podrecer no teu soño, significa que as túas accións, guiadas só polo instinto, acabarán alterando o teu ambiente e arruinando as relacións saudables que estableceches ao longo do tempo. A paixón é un sentimento natural e necesario, pero cando deixamos que nos controle e nos leve máis aló dos límites do pecado, as consecuencias teremossometida podería alterar o equilibrio das nosas vidas.

Ver tamén: Soñar cos pais

Soñar con mazás vermellas simboliza paixón e desexo de natureza sexual. Cando os ves no teu soño, isto é unha indicación dun estado de negación. Que situación te tenta? A que queres resistir? Se es unha persoa casada ou con relación sentimental, debes ter coidado e evitar situacións que poñan llevarte a deixar que as túas paixóns te arrastren. Se mordes a mazá vermella nun soño, non hai nada que poidas evitar, este soño simboliza que caerás na tentación á que estás sometido. Se tes unha mazá vermella na man, pero non podes morder nela, é un sinal de que tes profundos desexos reprimidos no teu corazón.