Soñando cunha víbora

Soñar cunha víbora en xeral preocúpanos e mesmo dános medo. Non obstante, a serpe nos soños está asociada á sabedoría e os seus presaxios son case sempre positivos ou representan un moi bo aviso. Tes que prestar moita atención ás características do teu soño para saber exactamente que mensaxe che enviou o teu subconsciente.

Soñar cunha víbora adoita estar ligado ao equilibrio emocional porque son animais moi tranquilos e cautelosos, que moitas veces tenden a permanecer escondidos e só atacan se hai perigo real. Ademais, as víboras agardan á súa presa, saben esperar o seu momento e aproveitalo ao máximo, para procurar o seu sustento.

Pero soñar cunha víbora, como adiantamos, tamén pode ser un soño ligado. ás advertencias sobre iso ocorrerán no ambiente do soñador. Es unha persoa que sabe cando actuar e aínda que alguén intentou amolarte e facerte caer no teu ambiente de traballo, decatácheste a tempo polo que os seus plans para facerte dano e causarche molestias, saíron de fume.

Soñar cunha víbora denota que es moi astuto e sabes defenderte ben dos ataques dos demais. A túa  capacidade para percibir os perigos está moi desenvolvida. Esta calidade aforrache de moitos inconvenientes que son realmente molestos para ti. Os problemas que te rodean ás vecesnon son cuestións moi claras, pola contra son escuras e enrarecidas, por iso debes mellorar cada vez máis a túa capacidade de análise das situacións, para poder superar as adversidades. Tampouco tes medo a afrontar retos, por moi complexos que sexan. Pons unha cara a cada problema e sabes como afrontar e resolvelo. É unha gran actitude que che fai un gañador na vida.

Pero soñar cunha víbora tamén pode ser un soño revelador de traizón por parte da túa parella. Debes tratar de entender o que leva á túa parella a enganarte. É o cansazo ou a rutina o que o move ou simplemente a infidelidade está na súa natureza. Se a resposta é a última opción, non podes solucionala, polo que tes que tomar decisións drásticas por respecto a ti mesmo. Se, pola contra, a traizón é por calquera outro motivo, se a vas perdoar debes estar máis atento á túa relación e darlle matices de novidade para manter viva a chama.

Soñar con unha víbora que rodea o teu corpo está asociada á túa sexualidade e ás túas relacións amorosas. Hai unha morriña que te abraza e te mantén vivo. En ti hai unha paixón abrumadora pola persoa que queres. Vostede é correspondido e, polo tanto, preséntase en forma de serpe envolvente. Aproveita este potencial que tes xunto coa túa parella para poder vivir momentosintensa e que fortalecen a túa relación facéndoa duradeira.

Ver tamén: Afinidade Aries Escorpión

Soñar cunha víbora debaixo da almofada indica que estás baixo demasiada presión e non podes adormecer. Unha situación urxente sempre te mantén alerta. Estás moi ocupado estes días, pero é urxente facer un descanso e coidarte mellor.

Ver tamén: Cálculo do horóscopo chinés

Soñar cunha víbora verde é un soño que simboliza a alegría, a felicidade e a paz en ti e na túa contorna. Non hai nada que perturbe o teu equilibrio agora mesmo e podes gozar deste período de harmonía e sinceridade con tranquilidade, rodeado de persoas que te queren. Procura que as persoas con malas intencións non te molesten e non deixes que ninguén preto do teu círculo íntimo: as envexas están á volta da esquina.

Soñar cunha víbora mordendo indica a presenza dunha situación que ameaza empeorar. e estás moi preocupado por iso. Aínda estás a tempo de superar o que está a suceder, só tes que aprender. A situación está latente pero aínda non manifestou os seus efectos negativos. Por este motivo este é o momento oportuno para tomar medidas e neutralizar o que só se mostra como un posible conflito.

Soñar cunha víbora negra indica que moitas veces algúns pensamentos escuros pasan pola túa mente debido ás constantes preocupacións que tes que enfrontar. sometida. Non cedastentación de deixarse ​​levar por estes sentimentos daniños, máis ben, se loitas por saír deles, intenta pedir axuda profesional. Incluso as persoas máis fortes ás veces necesitan unha man tendida.

Soñar cunha víbora branca é un soño asociado á claridade nas túas ideas e á asertividad que posúes. Sabes moi ben que rumbo debe tomar a túa vida, non tes dúbidas respecto diso e estás apoiado por un círculo de persoas que te queren e cren en ti. Con tal seguimento e coa túa forza de carácter, o éxito en calquera esforzo está asegurado.