Soñando cun touro

Soñar cun touro é un soño cun forte poder místico. No imaxinario colectivo a idea do touro asóciase a varios significados. En América, o búfalo encarnaba o poder masculino, a forza dominante, mentres que no antigo Exipto representaba ao deus Apis. No berce de Occidente, Grecia, significou rebelión contra o poder. Ao mesmo tempo, a figura do touro aparece nos signos do zodíaco, cuxos suxeitos se distinguen por atributos derivados do touro, como a sensualidade e o pracer material.

O touro foi obxecto de culto ao longo dos milenios. , polo que soñar cun touro está asociado á forza, á idea de fertilidade, ao traballo duro que produce grandes resultados. Xunto coa vaca, representan arquetipos das forzas reprodutoras da natureza. A fertilidade, a morte e a resurrección atopan un profundo significado na figura do touro.

A permanencia do touro na imaxinación colectiva permitiu que este animal siga sendo un símbolo de poder e vitalidade na actualidade. Os seus cornos foron ligados á Lúa e ás súas influencias. A súa principal peculiaridade é simbolizar o vigor e o poder da fecundación terrestre e cósmica. Entón, soñar cun touro é un símbolo de virilidade e poder. No século XX, unha idea de seguridade engadiuse ao simbolismo do touro. O touro foi tomado como un símbolo positivo para as transaccións financeiras, pola súa personalidade activadentro do rabaño. Polo tanto, soñar cun touro tamén indica unha certa certeza no teu negocio neste período que te levará á realización dos teus obxectivos.

Soñar cun touro tamén pode representar simbólicamente o estímulo ou a sensación como tal. Isto ocorre especialmente se sente dor no soño e expresa a súa teimosía por lanzarse a situacións que posiblemente sexan prexudiciais para vostede. Os conductos rebeldes asociados ao touro tamén serven para facer algunhas asociacións. De feito, soñar cun touro probablemente tamén se pode interpretar como unha manifestación inconsciente do desexo de desobedecer as ordes do seu xefe. Se pertences a unha organización estruturada por terceiros, que lle gustaría dar outra dirección, os touros no teu soño son signos do teu desexo de insubordinación. Pero, obviamente, estas son só algunhas interpretacións xerais de soñar cun touro, moito dependerá da trama do soño, das emocións que sintas, da túa cultura e do que che está pasando na vida real agora mesmo. Non obstante, vexamos xuntos algún contexto de soño particular e como interpretalo.

Soñar cun touro perseguindote significa que terás problemas nos negocios ou no traballo. Un compañeiro de traballo que teña celos ou envexa de ti esmagaráche e fará a túa vida miserable. O soño no que o suxeitoser perseguido por touros, súmase a unha ampla serie de episodios oníricos con significados semellantes, como andar a tatear na escuridade, sufrir roubos pola noite (especialmente propios dos que toman precaucións excesivas antes de deitarse), fuxidas desesperadas a labirintos ou ser atacados. coas armas brancas.

Soñar cun touro branco é un bo sinal e indica que os teus amigos e a persoa que queres che son leais. Este soño tamén pode indicar que este é un bo momento para traballar na túa esfera espiritual, elevándote.

Soñar cun touro atacando é un mal presaxio. Os cornos do touro representan culturalmente a traizón ao amor. Se soñas cun touro que te ataca cos seus enormes cornos, estás expresando medo a ser traizoado pola túa parella. Por suposto, os teus medos poden ser completamente infundados. As personalidades dominantes tamén adoitan ter este tipo de soños, debido á conexión que o touro ten coa forza e a teimosía. Polo tanto, é un soño moi común nos líderes.

Soñar cun touro enfadado e agresivo indica que tes que coidar un inconveniente que vai causar alguén da túa familia ou unha persoa do teu entorno laboral. Se o soño mostra un touro fuxido, entón indica que a persoa que se equivoca farao sen remordementos de conciencia. Neste caso será aínda peor. Para soñar cun touro agresivo, o que timira desafiante, xeralmente está asociado cunha advertencia sobre algún conflito na túa vida, pero ao que non lle estás dando a debida importancia. Podería ser unha situación perigosa, poñendo en risco a túa vida. Se soñas con dous touros pelexándose, ten coidado cun posible conflito económico, como a acumulación de débedas.

Ver tamén: Soñando con barro

Soñar cun touro negro é unha advertencia para ter coidado con alguén que non ten bos sentimentos. nas túas comparacións. Haberá que tomar as precaucións necesarias e analizar o que provocou esta malicia. Se estás actuando teimudo dalgún xeito, repensa as túas actitudes e intenta comprender tamén o punto de vista dos demais. Atopar un punto de encontro entre dúas visións diferentes non é sinal de debilidade, ao contrario, denota unha gran madurez e sabedoría. Tamén axudarache a vivir en maior harmonía.

Ver tamén: Frases divertidas de Befana