Soñando con tarántula

Soñar cunha tarántula é definitivamente un soño perturbador e representa sentimentos de total desesperación ou frustración, séntese impotente ante calquera cousa e non te das conta de que isto te está a abrumar aos poucos. Soñar cunha tarántula indica que experimentarás a sensación de quedar atrapado lentamente por un medo que te consumirá. Alternativamente, soñar cunha tarántula pode reflectir sentimentos de medo ao darse conta de que lentamente te estás preparando para o fracaso total ou a vergoña pública.

No que respecta ao seu simbolismo, as tarántulas que son arañas tamén representan paciencia e perseveranza. Na cultura celta, os cativos aprenden a paciencia e a perseveranza da araña, que reconstrúe unha rede cada vez que é tirada. Para os nativos americanos, a araña está asociada á historia e é un vínculo co futuro. Na India, crese que a araña tece a tea da ilusión e está asociada coa lúa e a alternancia de nacemento e morte. A araña é un símbolo case universal do destino: un mestre, un cazador de presas e un tramposo.

Ver tamén: Nacidos o 1 de agosto: signo e características

Soñar cunha tarántula tamén pode indicar que estás rodeado de inimigos que che provocarán algún tipo de perda. tamén pode simbolizar o lado "escuro" da súa personalidade ou prever unha mala saúde ou un romance decepcionante. Normalmente simbolizaalguén da túa vida que é astuto e cruel ou que representa a alguén que te está asfixiando. Soñar con tarántula podería dicirche que ti tamén deberías estar máis consciente de ti mesmo. É un soño significativo e espiritual que te anima a investigar o sentido da vida, a tarántula indica que todo está conectado e que debes ser máis consciente de como encaixas no mundo.

Como en todos os soños, os sentimentos que ten sobre as tarántulas afectan o significado do soño. Se tes medo ás arañas, a tarántula terá asociacións negativas, como estar atrapada nunha mala situación, se a ves como un símbolo de conexión, significará que tes que integrarte no teu entorno. Pero vexamos con máis detalle algunha interpretación de soñar cunha tarántula.

Soñar con matar unha tarántula pode ser tanto un bo como un mal sinal. Positivamente podería indicar o éxito sobre os teus rivais e o final dun período difícil ou o fin dalgún tipo de prisión ou a eliminación dalgunhas circunstancias difíciles. O significado negativo indica problemas financeiros e perdas, así como outras dificultades que pode experimentar en breve. Pode ser un aviso sobre algunhas decisións que debes tomar, así que pénsao coidadosamente antes de decidir calquera cousa. Soñar con matar unha tarántula a miúdo tamén se asocia coa metáforaestar atrapado. No lado positivo, este soño significa que a creatividade é a túa arma para avanzar na vida.

Soñar cunha tarántula negra adoita ser un mal sinal, que simboliza decepcións, enganos, deshonestidade, traizóns e malas experiencias similares. e sentimentos especialmente no ámbito da vida privada.

Soñar con moitas tarántulas vivas simboliza o inicio dunha relación de amizade ou amor que será moi fructífera. Neste caso, a tarántula é un símbolo de unión e proximidade e non supón unha ameaza, xa que o perigo e a ameaza invírtense en sentimentos positivos de afecto e lealdade.

Ver tamén: Soñar con peluches

Soñar cunha tarántula xigante describe a túa actitude cara a algo. . Probablemente esteas a esaxerar nalgunha situación e a facer un gran balbordo sobre un asunto que en realidade é de pouca importancia.

Soñar que tes unha tarántula na man significa que terás unha conversación moi desagradable cunha persoa á que tes valoran moito e que podería estar decepcionada por moitos motivos que nin sequera imaxinaches.

Soñar con tarántulas peludas é un dos soños máis frecuentes e indica que nos próximos días te sentirás triste porque pode ter medo ou sentirse inseguro. Sentirás incapaz de afrontar nada, debido á falta de confianza en ti mesmo e ao pouco interese na toma de decisións. É importante facerse vostede mesmodáse conta de que canto máis rápido se solucione a situación, máis rápido se atopa unha solución.

Soñar con ser mordido por unha tarántula e sentir a dor da mordedura é un mal sinal. Adoita ser unha advertencia sobre o teu comportamento e actitude cara a outras persoas, quizais tenden a cotillear e criticar aos demais. Se o fas no teu lugar de traballo, o teu comportamento pode danar a túa reputación e posición. Debes comezar a controlar as túas reaccións e as túas palabras. Soñar cunha picadura de tarántula tamén pode ser unha advertencia sobre problemas potenciais nos que podes estar involucrado pronto, quizais sexas atacado por persoas no traballo que envexan o teu éxito. Tamén adoita ser un sinal que pode indicar o fracaso dalgúns proxectos ou esforzos ou perdas económicas.

Ver tarántulas entrando na túa casa nun soño significa que varios problemas están entrando na túa casa dalgún xeito, poden ser problemas matrimoniais, económico ou familiar. Presta atención a todo o que te rodea para determinar onde se atopa este problema e ten en conta que a actitude que mostras no soño indica como se sente a túa mente subconsciente respecto diso.