Soñando con desastres

Soñar con catástrofes sempre xera inquietude e angustia. Se tes tal soño, isto é algo que merece un pouco máis de interese que outros soños, porque é un forte timbre de alarma. Por iso, presentamos esta publicación para mostrar a natureza deste soño. En primeiro lugar, é bo saber que soñar con catástrofes indica a necesidade de axuda, porque a situación é do tipo que non podes xestionar por ti mesmo.

Soñar con catástrofes pode estar asociado a problemas familiares e económicos. Se tes un soño no que presencias un desastre ou no que o desastre che chega, probablemente significa que estás estresado na vida real. Pode que teñas presión para facer unha cousa en particular que teña moita importancia neste caso, porque é algo que leva meses ocupando o teu tempo e ao que aínda non atopaches solución. A situación en cuestión podería estar asociada ao inicio dun novo negocio ou ao inicio dunha nova vida en parella. Quizais non poidas manexar todos os sentimentos negativos que tes sobre estes cambios.

Soñar con catástrofes significa que estás preocupado polo resultado dalgún proxecto. Pero non te preocupes, as túas preocupacións non te levarán ao fracaso, só debes tomar todo cunha actitude máis saudable e aceptar o feito de que non todo sempre será perfecto. Tenta termáis control sobre o teu subconsciente que che fai sentir toda esta ansiedade e xestionar mellor as túas emocións. Soñar con catástrofes tamén pode ser desencadeado por un momento emocional caracterizado por moita confusión, como unha discusión desagradable coa túa parella que ameaza a estabilidade do teu matrimonio.

Ver tamén: Soñar cunha curuxa

As catástrofes nos soños poden ocorrer en diferentes escenarios, como como incendios que poden estar relacionados con problemas sociais, inundacións e tsunamis que poden referirse a problemas espirituais, volcáns e terremotos que poden simbolizar o corpo físico. Os soños de tornados, furacáns ou outros desastres relacionados co vento poden aludir a novos desafíos financeiros. Se soñas con caer un cometa ou un asteroide, é un sinal dunha nova era na túa vida. Estes acontecementos cosmolóxicos significan a evolución da conciencia e unha profunda transformación espiritual.

Ver tamén: Soñando con serpes

Soñar con catástrofes significa, polo tanto, algo que a persoa xa non pode controlar. Cando se producen estes soños queren resaltar o sentido do que pode ser a vida de todo ser humano, xa que en calquera momento da vida de todos podería producirse unha catástrofe repentina que alterase o seu mundo.

Aínda que moitas veces se pode. ver estas escenas como esta retratadas na televisión, non hai ningún guión que lle diga á persoa o que ten que facerfacer para salvar a súa vida e as vidas dos seus achegados en momentos coma estes. Inconscientemente, cando aparecen estes soños, é unha evidencia de que a mente está a probar á persoa para ver como reaccionará ante unha circunstancia que está fóra do seu control e non pode xestionar o impacto que terá este evento. Este tipo de soños non só pon a proba a túa reacción ante este tipo de circunstancias, senón que tamén pode falar moito da túa personalidade e de como afrontarás eventos traumáticos da túa vida e con que métodos.

Moitas veces estes soños que que teñen que ver con catástrofes de todo tipo están representadas de diferentes xeitos, desde desastres naturais, ata guerras, pasando pola fame en moitos países e ata enfermidades, xa que estes eventos poden poñer en perigo a vida de moitos seres humanos e as súas propias. Soñar con catástrofes, polo tanto, mostra como o soñador ve o que está a suceder fóra da súa zona de confort .

Soñar con catástrofes naturais representa un problema emocional  que pode ter a súa orixe en eventos pasados. Probablemente pasou algo impactante na túa infancia e ata hoxe non deixa de molestarte. Os desastres que teñen que ver coa auga representan sentimentos reprimidos que deben ser abordados e aclarados.

Soñar con catástrofes aéreas  simboliza grandes cambios, polo que este soño é unresposta a grandes transformacións negativas que alteran a nosa sensación de seguridade, os nosos plans, obxectivos e esperanzas como a perda dun emprego, un traslado forzoso ou o abandono cara a nós mesmos.

Soñar con escapar dunha catástrofe representa o enfoque. de acontecementos da vida que perturban o noso estado de ánimo, como unha discusión de relación ou un problema laboral. Sexa cal sexa a complicación, significa a necesidade de non fuxir e "limpar" a desorde que causou ese problema.

Soñar que sobrevives a unha catástrofe simboliza que estás vivindo unha nova era. Quizais experimentou unha evolución espiritual ou da conciencia e este soño presaxia que o teu crecemento interior cambiará completamente a túa vida.