Soñando con cor amarela

Soñar coa cor amarela é un soño que transmite moita enerxía e alegría. Xuntos exploraremos o significado desta cor brillante e viva e as diferentes cousas que pode representar mental, física e espiritualmente. Entender o que significan as cores pode axudarnos a aplicar esta sabedoría en moitas accións prácticas das nosas vidas.

O amarelo é unha das cores máis brillantes do arco da vella. É a cor que cae entre o verde e o laranxa e é unha das cores máis brillantes que pode ver o ollo humano. Polo tanto, a cor amarela é moi visible e os nosos ollos e cerebros están conectados para ver o amarelo dunha ollada. Esta alta visibilidade faino ideal para calquera escenario que requira a atención de alguén. Entón, un primeiro significado de soñar coa cor amarela podería ser querer chamar a atención sobre un mesmo ou é o noso subconsciente o que quere chamar a nosa atención sobre algún detalle da vida real.

O amarelo tamén se usa na vida real como un alerta. Basta pensar, por exemplo, nas franxas amarelas dun sinal de advertencia ou de perigo. Dado que a miúdo asociamos esta cor con advertencias, isto ás veces fai que as persoas se sientan ansiosas ou preocupadas inconscientemente cando a ven. Que alguén faga ou non esta asociación adoita depender das experiencias individuais da persoa. EntónO soño de cor amarela tamén pode ser unha manifestación de ansiedade ou preocupación por algo que está a suceder na túa vida.

Pero o amarelo tamén é a cor do chakra do plexo solar. O Chakra Solar do Plexo é o chakra que moitas veces nos axuda a comprender os nosos sentimentos de poder e control. Soñar coa cor amarela pode ser unha invitación a comezar a notar todo o que te rodea en diferentes situacións do teu entorno, ás veces pode suxerir que necesitas explorar mellor os teus sentimentos sobre o poder e o control.

Ver tamén: Número 155: significado e simboloxía

Hai moitas cousas diferentes que asociamos a esta cor brillante e viva que tamén ten moito significado cultural e historia. Son moitas as formas nas que se utiliza esta cor nos costumes e prácticas espirituais, precisamente explotando a súa enerxía vibrante.

Entre as súas principais características, o amarelo sempre transmite calor, alegría de vivir, brillo, eficacia, potencia e permanencia. . Entón, outra sensación xeral de soñar coa cor amarela está relacionada en particular co brillo e o éxito. Así mesmo, é a cor a que se identifica coa intuición e a intelixencia, polo que o soñador posúe estas calidades e debe ser consciente delas para aproveitalas ao máximo.

O elemento representativo do amarelo é o lume e o seu propósito, transformación. Transmuta a inercia en acción e a debilidade en enerxía eno poder. Se este soño nos preocupa, probablemente signifique que aínda non estamos preparados para recibir o que nos agarda e mesmo temos que evitar certos destellos que nos levarían a actuar cunha présa innecesaria. Se nos fai sentir ben e cómodos, é porque estamos dispostos, internamente e externamente, a integrar novas experiencias nas nosas vidas e acceder a mellores posibilidades. Vexamos agora en detalle algúns soños particulares coa cor amarela e o seu significado.

Soñar con ocre amarelo é un símbolo de intuición e intelixencia, polo que soñar con el indica que estamos preparados para completar con éxito todos os obxectivos propuxémonos a conseguir. Tamén simboliza o éxito e que, grazas á nosa actitude, poderemos traer a felicidade aos nosos seres queridos.

Soñar a cor amarela dourada significa que temos suficiente confianza en nós mesmos e nos nosos soños e obxectivos, xa que así como a necesaria confianza na nosa capacidade para conseguilos. Á súa vez, tómase como unha advertencia de que atoparás obstáculos no camiño mentres traballas para acadar os teus soños. O amarelo dourado tamén é un indicio de intelixencia, enerxía, axilidade e harmonía. Esta cor ten moita forza interpretativa nos soños, asociada a significados tanto positivos como negativos, xa que ten a posibilidade de achegar harmonía pero tamén envexa e celos..

Ver tamén: Número 58: significado e simboloxía

Soñar cunha cor amarela brillante simboliza a intuición e personalidade emocional, intelixencia e o pensamento ilustrado. Adoita ser un indicio dun traballo bo e exitoso para empresas, tanto se traballamos para alguén como se queremos formar a nosa propia empresa. No lado negativo, soñar cunha cor amarela brillante simboliza a falta de enerxía física, especialmente a enerxía muscular e é un aviso para coidar mellor o noso corpo. Normalmente soñar con esta cor é un símbolo de benestar, pero todo varía segundo o contexto no que se ve.

Soñar con sangue amarelo é o soño menos positivo. Isto refírese á chegada de sorpresas desagradables e moi a miúdo tamén se asocia co egoísmo humano, os celos arraigados, a traizón latente e a emerxencia das inseguridades internas ou interpersoais do home. Polo tanto, é importante considerar se no soño se percíbese unha certa inquietude ou se aparecen outros símbolos que interveñen para centrar a atención no presaxio que trae consigo.