Signo do zodíaco Maio

O signo do zodíaco de maio pode ser Touro ou Xemelgos. O signo do zodíaco asociado a unha persoa nacida en maio dependerá da data exacta de nacemento.

Se, neste mes, a persoa naceu no período comprendido entre o 21 de abril e o 20 de maio, o signo zodíaco correspondente será Touro; se, pola contra, a persoa cumpre entre o 21 de maio e o 21 de xuño, o seu signo será Xemelgos. Polo tanto, non se pode asociar directamente un signo do zodíaco cun mes, hai que ter en conta o día exacto do nacemento da persoa.

Que características persoais se asocian ao signo zodíaco dos nacidos no mes de maio? Como se mencionou anteriormente, os nacidos en maio poden ser tanto Touro como Xemelgos.

Ver tamén: Nados o 29 de febreiro: signo e características

No caso dos Touro (do 21 de abril ao 20 de maio) adoitan ser unhas personalidades pacientes e moi tranquilas, polo que son extremadamente fáciles de salvar. Como aspecto negativo da súa personalidade, atopamos a teimosía e un pouco de mal humor, son persoas un pouco traviesas e codiciosas.

A proxección do Sol no seu nacemento adoita facer que sexan firmes, decididos e constantes no seu nacemento. todos os respectos. Tamén lles encanta sentirse seguros, por iso buscan tanto a seguridade, é case como unha necesidade constante e obsesiva nas súas vidas.

As persoas nacidas no signo do zodíaco de maio de Touro son decididas, pragmáticas e teñen enormes forza de vontade. Nonpoderás convencer a un Touro de algo que vai en contra dos seus principios, pensamentos ou sentimentos, a teimosía é unha das súas características máis fortes.

Ten unha gran capacidade para evitar conflitos e antipatías, sen dúbida prefire. resolver os seus problemas de forma pragmática; tamén ten un gran humor. Non obstante, cando perde os estribos pode enfadarse e mostrar un temperamento terrible.

Os nacidos en maio baixo o signo do zodíaco de Touro son persoas sensuais que idolatran a beleza, a fidelidade e o coidado; con todo, a desvantaxe é que tenden a ser posesivos. Para Touro, o sexo é, en definitiva, a manifestación do compromiso e interese que senten pola persoa que queren.

As persoas cuxo signo do zodíaco é Xemelgos (nacidos do 21 de maio ao 21 de xuño), o signo do zodíaco de maio por definición adoita ter unha boa dose de simpatía. Son persoas que adoitan ser divertidas e xoviais, bastante amigables e articuladas. Un aspecto negativo da súa personalidade é a súa falacia, son un pouco mentireiros e moitas veces demasiado superficiais.

Ver tamén: Lilith en Capricornio

Como o signo de Xemelgos, o seu carácter é dual e bastante contraditorio e complexo. Por unha banda, son capaces de adaptarse de xeito sinxelo e rápido a todo, por outra, poden ser hipócritas. O seu distintivo común é a comunicación, xunto cunha dose saudable deingenio.

As persoas nacidas baixo o signo do zodíaco de Maio de Xemelgos son persoas inquedas que comezan novos proxectos e retos con moito entusiasmo, aínda que con demasiada frecuencia carezan da perseveranza necesaria para completalos. Adoitan pensar na vida como un xogo e buscan diversión e aventura en todo o que fan; teñen o egoísmo e a imaxinación da infancia.

Tamén teñen moita forza e vitalidade, son seres moi intelixentes, con capacidade de expresarse con eficacia para deleitar, conmover ou persuadir (según o caso) a aqueles. eles escoitan as súas palabras. Son cariñosos e aprecian como ninguén as cousas extraordinarias e novas: cantas máis cousas cambien nas súas vidas, mellor.

A nivel sentimental, os nacidos en maio baixo o signo de Xemelgos móvense coma un peixe. na auga e demostran unha vez máis a súa dobre natureza: por un lado se entregan ao sexo, pero por outro rexeitan o romance e perden facilmente o interese unha vez que conquistan á súa parella.