Signo do zodíaco febreiro

O signo do zodíaco de febreiro das persoas nacidas neste mes pode ser Acuario ou Peixes. O símbolo do zodíaco asociado a unha persoa nacida en febreiro dependerá da data exacta de nacemento.

Na práctica, se a persoa naceu entre o 20 de xaneiro e o 19 de febreiro, o signo do zodíaco correspondente será Acuario, mentres que se a persoa ten un aniversario entre o 20 de febreiro e o 20 de marzo, o seu signo será Peixes. Polo tanto, non podes asociar directamente un símbolo do zodíaco cun mes, debes ter en conta o día exacto no que naceches.

Que características persoais están asociadas co signo do zodíaco de febreiro? Como se mencionou anteriormente, os nacidos en febreiro poden ser Acuario ou Peixes.

No caso dos nados baixo Acuario (do 20 de xaneiro ao 19 de febreiro) son en xeral moi sociables, adoitan ser persoas moi altruístas e amorosas. para axudar aos demais. Como aspecto negativo da súa personalidade, son un pouco imprevisibles e teimudos.

Acuario é un signo de aire e, sen dúbida, é o máis inventivo de toda a roda do zodíaco. Simpático, orixinal e brillante, Acuario é tamén un signo moi humanitario, á vez independente e intelectual. Os seus puntos negativos son a súa inestabilidade e imprecisión.

As persoas nacidas en Acuario amosan unha sinceridade e un idealismo a proba de bombas. Amantes de todoo que é orixinal, sempre teñen moitas ideas novas que abarrotan a súa mente.

Os nacidos en febreiro baixo o signo do zodíaco de Acuario xeralmente necesitan moverse libremente, sen restricións nin ataduras; a posesión non entra na súa forma de ver a vida, ademais, é un sinal caracterizado polo desapego, polo menos superficialmente, que mostran cara aos demais.

No amor, a intimidade non é o seu punto forte; os que pertencen a este signo do zodíaco de febreiro tenden a sentirse demasiado vulnerables e incómodos cando non se senten seguros. Este signo adora o sexo e irradia unha enerxía sexual moi poderosa.

Ver tamén: Soñando con tatuarse

No caso das persoas cuxo signo do zodíaco é Peixes (nacidos do 20 de febreiro ao 20 de marzo) adoitamos ter persoas moi tolerantes. Moitas veces son persoas que, nunha relación de parella, son realmente excelentes, xa que son bastante románticas, cariñosas e amables. Aínda que é un aspecto negativo da súa personalidade, son excesivamente torpes e un pouco tímidos.

Os peixes é un signo de auga, tamén é o último signo do zodíaco, e por iso é o máis rico. e complexo de todos. Sensible ao sufrimento dos demais, responde con boa vontade e ganas de axudar. Non lle gusta sentirse preso e non respecta as convencións, aínda que non adoita loitar contra o establecido, simplemente correno lado oposto.

Signo do zodíaco Febreiro e marzo, Peixes tenden a vivir emocionalmente en lugar de racional, instintivo e intuitivo en lugar de lóxico. Cústalles moito transmitir o que senten, non poden expresalo con palabras senón con accións.

Os nacidos en febreiro baixo o signo de Peixes foron sempre persoas namoradas, fieis e adaptables que buscan incansablemente. unha unión coa mente e o espírito da súa parella, máis que unha unión puramente sexual. Necesitan soñar xunto coa súa querida e sentir que están dando e recibindo amor puro.

Ver tamén: Eu ching hexagramas