Signo do zodíaco de outubro

O signo do zodíaco de outubro pode ser Libra ou Escorpión. O signo asociado a unha persoa nacida no mes de outubro dependerá da data exacta de nacemento.

No caso de que a persoa nacese no período comprendido entre o 24 de setembro e o 22 de outubro, o signo do zodíaco será Libra, mentres que se a persoa cumpre os anos no período do 23 de outubro ao 22 de novembro, o seu signo será Escorpión. Polo tanto, non é posible asociar directamente un símbolo do zodíaco cun mes, hai que ter en conta o día exacto no que naceu a persoa.

Ver tamén: Soñar cun anel de compromiso

Que características están asociadas ao signo do zodíaco outubro? Como se mencionou anteriormente, os nacidos en outubro poden ser Libra ou Escorpión.

No caso de Libra (do 24 de setembro ao 22 de outubro), primeiro signo do zodíaco de outubro, son en xeral amigables, son persoas que adoitan ser bastante sociables, delicados e adoitan ter grandes habilidades artísticas. Como aspecto negativo da súa personalidade, son algo indecisos, superficiais e adoitan ser moi coquetos.

Recoñécese a Venus como a gobernante deste signo de aire. As calidades integradoras do planeta maniféstanse a través do gusto de Libra polas formas harmoniosas, a elegancia, o saber falar ben, a beleza das ideas e a conduta moral. Marte, sendo gobernante do signo oposto, Aries, establece pouca familiaridade co signocon combate e violencia, e unha marcada susceptibilidade e incomprensión ante calquera tipo de agresión.

Os nacidos en outubro baixo o signo de Libra son persoas empáticas, sen tons estridentes, e teñen unha boa dose de contención. Ás veces estas manifestacións non son nin negras nin brancas, nin frías nin quentes, pero son necesarias, nivelan, calman, integran, cunha actitude equidistante, as posicións, puntos de vista e opinións dos demais.

A violencia é o peor inimigo de Libra, que vive para combatela, neutralízao con diálogos diplomáticos e comprensivos. Libra é un emisario da paz, que chega cunha mensaxe de cooperación, boa vontade e fraternidade. Un dos seus máximos ideais é a xustiza e é portador dunha balanza que sopesa as accións para evitar o erro da arbitrariedade e da intolerancia.

É o mago da diplomacia, sabe dicir as cousas máis serias con as palabras máis doces e fermosas, evitando sempre causar feridas, tamén destacan a súa dozura, bondade e bo criterio. Ten unha gran creatividade e espírito de innovación, un gran sentido estético con inclinacións e actitudes artísticas.

Persoas cuxo signo é Escorpión (nacidos do 23 de outubro ao 22 de novembro), segundo e último signo do zodíaco de outubro, son xeralmente moi razoable. Son persoas que adoitan sopesar ben as súas opcións e son excelentesasesores. O aspecto negativo da súa personalidade deriva de que son persoas un tanto desconfiadas e envexosas, ás veces incluso un pouco posesivas.

A auga é o elemento básico de Escorpión e isto axúdalle a entrar en contacto cos sentimentos. Os signos influenciados pola auga son emocionais, sensibles e intuitivos pero poden explotar en calquera momento, podendo saírse do seu camiño e inundalo todo.

Dotado dunha expresión intensa, Escorpión ten unha gran capacidade para influír no seu medio ambiente, grazas ao seu magnetismo e ao seu poder profético. Pon paixón en todo o que fai, contrólase moi ben e non acepta suxestións externas sobre os seus proxectos. Cunha intelixencia crítica, sarcástica e combativa, ten unha vontade indestructible que o leva a loitar e loitar por realizar todos os seus proxectos e ideais.

Ver tamén: Soñando cunha maleta

Os que naceron en outubro baixo o signo do zodíaco de Escorpión teñen un sexto. sentido que lles permite percibir o que está a suceder ao seu redor. Sempre están un pouco máis aló do que lle pasa a simple vista e posúen unha profunda conciencia da vida.

Capaces de resucitar das súas propias cinzas, como o fénix, a súa coraxe é a proba de todo e de que non teñen medo a nada. Misteriosos e sospeitosos, nunca están dispostos a revelarse completamente a ninguén. Caracterízanse porser intenso; o seu espírito aventureiro e audaz busca continuamente riscos e desafíos.