Signo do zodíaco de marzo

O signo do zodíaco de marzo pode ser Peixes ou Aries. O símbolo do zodíaco asociado a unha persoa nacida no mes de marzo dependerá da data exacta de nacemento.

Concretamente, se a persoa naceu entre o 20 de febreiro e o 20 de marzo, o signo do zodíaco correspondente será Peixes e se a persoa naceu entre o 20 de febreiro e o 20 de marzo. ten un aniversario no período comprendido entre o 21 de marzo e o 20 de abril, o seu signo será Aries . Polo tanto, non podes asociar directamente un símbolo do zodíaco cun mes, debes ter en conta o día exacto no que naceches.

Que características persoais están asociadas ao signo do zodíaco de marzo? Como se mencionou anteriormente, os nacidos en marzo poden ser Peixes ou Aries. Revelamos, polo tanto, cales son as peculiaridades de ambos os signos do zodíaco de marzo: recoñécese? Coñeces as túas debilidades e fortalezas? Infórmate aquí!

No caso dos Peixes (do 20 de febreiro ao 20 de marzo) son en xeral tolerantes, adoitan ser excelentes persoas e dan o mellor de si dentro da súa parella, xa que son bastante románticos, cariñosos e amable. Como aspecto negativo da súa personalidade, son excesivamente conscientes de si mesmos e un pouco tímidos.

Os nacidos baixo este signo do zodíaco de marzo están dotados de profunda compaixón, vocación de axudar aos demais e inspiración artística. Extremadamente receptiva e emocional, a personalidade de Peixes é unhaunha das máis complexas e difíciles de definir.

Influentes e perceptivas, absorben todo tipo de emocións, co perigo de caer na confusión e na desorganización. Dotado de grandes valores espirituais, é o signo máis desvinculado dos aspectos terreais e máis ligado ao transcendental. Os que son Peixes caracterízanse por unha poderosa imaxinación, ata o punto de que moitas veces desconectan da realidade. Este signo do zodíaco de marzo é soñador e sensible, unha calidade que adoita aparecer en diferentes ámbitos da vida e que lle permite captar as emocións dos demais dun xeito máis forte.

Nacido baixo o signo do zodíaco de marzo, un Peixes poderás facer todo o posible por manter a túa atención nel durante unha conversa, pero se notas que os seus ollos miran inmóbiles nun único punto coma se estivesen perdidos e nada atentos, verás que ao final volverá a esta realidade e esforzarase por recuperar a información que non foi capaz de absorber. Simplemente estaba soñando despierto.

Os peixes son amigos das persoas, pero na súa aparente tranquilidade esconden intensas paixóns e fortes desexos que ás veces producen reaccións veloz, instintivas e ás veces inesperadas.

Teñen un forte sensibilidade e vocación de servizo público, senten que están no mundo para axudar aos que sofren. O personaxe para os nacidos enMarcha baixo o signo de Peixes é simpática e adáptase facilmente ás circunstancias. Tolerante cos demais, nunca intentando dominalos. Este signo do zodíaco de marzo consegue, polo tanto, manter boas relacións, precisamente porque ten un gran espírito de compartir e consegue poñerse na pel dos demais.

No caso das persoas cuxo signo do zodíaco é Aries (nacido de 21 de marzo a abril) estes adoitan ser impetuosos. Adoitan ser persoas que adoitan ter un alto sentido do deber, son persoas traballadoras, con carácter emprendedor e con moita enerxía e vitalidade.

Cómpre sinalar, non obstante, que, como negativo. aspecto da súa personalidade, adoitan ser persoas demasiado posesivas e ao mesmo tempo un pouco rebeldes e cun carácter lixeiramente agresivo.

É doado distinguir Rams, poderíase dicir que levan o mundo adiante. Raramente dubidarán á hora de tomar unha decisión ou se sentirán débiles ante un desafío, teñen Marte o que lles dá coraxe, pensamento estratéxico, atrevemento e a capacidade de aprender dos erros. A timidez e a reserva cara aos demais son altas, pero Aries nunca dubida e, estoicamente, sempre afronta cada batalla estando na primeira liña.

Signo do zodíaco En marzo, Aries adoita ir á procura de camiños descoñecidos, coa curiosidade. que o seu espírito lle dáinfantil.

Ver tamén: Soñando con extraterrestres

Valente, intelixente e seguro de si mesmo, os pertencentes ao signo poden empregar o seu talento para crear proxectos e empresas, xerar ideas e abrir novos horizontes. O seu espírito de liderado lévaos a esforzarse por ser os primeiros e os mellores en todo o que fan. Este signo do zodíaco de marzo é, polo tanto, moi ambicioso en comparación con outros signos do zodíaco, tanto que consegue facilmente éxito e admiración dos seus compañeiros de traballo.

Para os nacidos en marzo baixo o signo de Aries, máis de o diñeiro o que importa é a admiración, o pracer do desafío e a satisfacción do éxito. Traballadores incansables, con forza de vontade e tesón, sempre conseguen o que se marcan como obxectivo. O diñeiro arde nas súas mans e utilízano para os máis diversos fins. Saben tratarse ben, pero tamén son xenerosos cos seus amigos e seres queridos.

Ver tamén: Soñando con xoaniñas