Saxitario Ascendente Saxitario

O signo do zodíaco de Saxitario ou Saxitario ascendente, que adoita indicarse na novena posición da famosa secuencia de signos do zodíaco utilizado e interpretado pola astroloxía de estilo occidental, cando atopa o propio signo de Saxitario como ascendente no seu camiño, exprésase en liberdade total e dun xeito profundo e convencido todas as calidades que posúe. Porén, sen ter que sufrir ningunha influencia deste xeito, distinguíndose pola súa propensión innata a actuar con sensatez, explotando o gran potencial intelectual que posúe e, por último, dando tamén proba dunha gran xenerosidade.

Características Saxitario ascendente Saxitario

Deste xeito, as persoas que chegaron ao mundo con características ascendentes de Saxitario sempre van na procura dunha vida que se poida vivir con sabiduría, dando tamén proba das súas capacidades intelectuais, axudando cando é posible ás persoas en dificultades e máis débiles, explotando neste sentido toda a determinación que posúen, para acadar resultados especialmente ambiciosos.

Ver tamén: O cálculo do ascendente

As mulleres e homes nados baixo o signo de Saxitario ascendente Saxitario, en consecuencia, non temen os retos e as situacións difíciles, pola contra, afrontan precisamente con esa conciencia de si mesmos e das súas propias capacidades, que os impulsaser extremadamente teimudo e incapaz de aceptar a derrota con facilidade, espertando así admiración e aprecio. Despois de todo, os amigos do ascendente Sagitario Sagitario están cheos de encanto e non loitan por atraer socios moi interesantes. O seu carisma atrae a moitos pretendentes, probablemente tamén en virtude do feito de que moitas veces as persoas de Saxitario ascendentes de Saxitario parecen esquivas e misteriosas.

No lado negativo, todos os excesos de Saxitario ascendente de Saxitario multiplícanse. Extremadamente vanidosos, incómodos, moralistas e tendenciosos, viven ditando regras e xerando códigos éticos. Non obstante, non os usan persoalmente. No ámbito profesional, Saxitario Ascendente Saxitario aspira a grandes obxectivos e se lanzan facilmente a novos desafíos, para probar as súas habilidades. Cando lles gusta o que fan, dedícanse con entusiasmo e paixón.

A muller Saxitario con ascendente Saxitario

A muller Saxitario con ascendente Saxitario é unha extremista, sen hipocrisía pero tamén sen matices: Espontáneo, sincero, honesto e activo, preferentemente por boas causas. A túa xenerosidade, tinguida de inxenuidade, convértete en presas fáciles de explotar... Sen embargo, es independente, atrae o afastado, o estranxeiro ou afondar en temas serios. O teu entusiasmo, a túa enerxíacontaxious ofréceche en xeral moitas oportunidades, tanto na túa vida amorosa como na túa vida profesional. Ascendente Saxitario As mulleres de Saxitario non lles gustan as relacións triviais e tenden a elixir parellas con intereses particulares e non obvios, por iso é pouco probable que se conformen con relacións mediocres.

O home Saxitario Ascendente Saxitario

Ver tamén: Frases para rir a carcajadas

O home Saxitario ascendente de Saxitario está fascinado polas viaxes, polo exotismo, polo descoñecido, e isto guíao nas súas eleccións e desexos. Es moi enérxico e nunca te aburres. A túa honestidade non falla, e tampouco o teu respecto pola tradición. Tes que estar constantemente rodeado de xente, polo que moitas veces tes unha familia numerosa e moitos amigos. Os teus amores son diversos e variados, pero unha vez que te namoras, non cambias de parella. Fascinado pola novidade, o home Saxitario ascendente de Saxitario cando se vincula profundamente coa súa parella é leal e devoto.

O signo Saxitario ascendente Afinidade de Saxitario

A nivel emocional, os que nacen Saxitario ascendente Saxitario sofren. falta de atención, polo que teñen unha profunda necesidade de sentirse apreciados. Aventureros e divertidos, as súas personalidades son puras, xenuínas e directas, mostrando sempre exactamente quen son. Saxitario ascendente Saxitario son persoas de excelente compañía, amigos leais e socios leais, alábusca constante de novas experiencias e emocións, curiosas e creativas.

Consellos do horóscopo Saxitario ascendente Saxitario

Queridos amigos segundo o horóscopo Saxitario ascendente Saxitario, nacisteches idealistas, estes nativos declaran o seu seu intencións franca e honesta. Mesmo en momentos difíciles, poden extraer valiosas leccións do sufrimento.