Saturno en Acuario

Saturno en Acuario ofrece aos seus nativos unha forma máis científica, incluso matemática, de actuar, así como unha gran capacidade de concentración. Poden ver o futuro dun xeito máis escuro ou excesivamente realista. Adoitan demostrar que melloran a sociedade sendo bos organizadores e amigos. Ao ter a carta natal de Saturno en Acuario, aumentan as posibilidades de ser máis responsable, leal, imparcial e sobrio, manter a calma en situacións de perigo ou emerxencia.

Saturno en Acuario pode traer unha sensación de desafío á innovación e á tecnoloxía, coma se a túa vida ten que ser reformada e renovada. Saturno en Acuario pode ser unha forza creativa que fomenta atopar novas solucións aos problemas, axudándoche a comprender como sacar o máximo proveito das novas tecnoloxías. Tamén pode aportar a estabilidade e a disciplina necesarias para explorar novas posibilidades sen tomar atallos.

Saturn in Aquarius tamén se pode pensar como unha forza que inspira curiosidade e fomenta a aprendizaxe continua. Entón, se descubriches que tes Saturno en Acuario, invitámoste a seguir lendo e a descubrir as súas características e matices.

Características e efectos de Saturno en Acuario

As persoas con Saturno en Acuario teñen necesitan estruturas nas súas vidas, pero non son convencionais. Necesitan un lugar paracompartir as súas ideas, aínda que sexan pouco prácticas ou imaxinativas. Entón, aínda que queiran formar parte dun grupo, pode ser un pouco máis difícil para eles facer amigos. Moitas veces non logran ocultar un posible complexo de superioridade. Tamén poden ser máis impersoais ou fríos, e poden resentirse máis facilmente cando alguén di o que non quere escoitar.

Ver tamén: Soñando cun lince

Para evolucionar, pode ser necesario admitir que son humanos, con altibaixos. coma todos os demais. Deben ser máis abertos e honestos coa xente. Isto pode ser un problema, xa que se senten moi ben, "diferentes" nas súas opinións. Ver as cousas dun xeito único e desenfadado é realmente algo valioso, polo que teñen que darse conta de que poden facer boas contribucións a calquera grupo, engadindo valor coas súas opinións. Deben desenvolver a súa intuición e a súa capacidade de pensar dun xeito orixinal. Usar estas habilidades en aplicacións prácticas contribuirá á súa felicidade e axudaralles a facer máis amigos!

Ademais, as persoas con Saturno en Acuario adoitan ter ideais moi evolucionados, deixando de lado o ego e reflexionando sobre todos os problemas, tanto en Acuario. os ámbitos científico e social, de forma imparcial. En xeral son persoas razoables, con bos consellos e orientacións baseadas en leis universais. Urano como co-gobernante de Acuario, trae máis intuicióná colocación. A capacidade que Saturno trae a unha persoa para concentrarse é o que permite que esta intuición se desenvolva. Adoitan ter unha gran ambición intelectual, traballando de forma intelixente para conseguir avances e aplicacións na ciencia ou en calquera outra área que desexen, algo que pode outorgar estatus e protagonismo con máis facilidade.

Saturno en Acuario tamén pode axudar a unha persoa a ver estruturas e formas máis claras, así como achegar habilidades matemáticas. Se Saturno non recibe a influencia tensa doutros planetas, segue aportando un maior sentido de responsabilidade e xustiza ás relacións. É por iso que calquera persoa que teña esta posición na súa carta natal adoita ser máis leal e responsable cos seus amigos, familiares e compañeiros en xeral.

Ver tamén: Ladróns na casa

Saturno en Acuario: home, muller e afinidade

Agora vexamos para Saturno en Acuario as características e diferenzas entre homes e mulleres, e como estes nativos experimentan afinidades.

- Saturno en Acuario home. Saturno en Acuario para o home inflúe na forma en que unha persoa aborda a vida e os desafíos que se aveciñan. Estes homes son xeralmente moi independentes e controlados, cunha mente aberta e unha forte individualidade. Encántalles innovar e asumir retos coa súa visión única. Poden ter gran coraxe e unha forte vontadecontinuar, aínda que o camiño pareza difícil. Tamén poden ser moi pragmáticos e lóxicos, e prefiren un enfoque racional das situacións. Sempre tratan de comprender as causas e os efectos das súas accións, tanto en termos de éxito persoal como de axuda aos demais. Ademais, poden ser moi resistentes á autoridade, pero ao mesmo tempo poden cumprir as regras.

- Saturno en muller Acuario. Saturno en Acuario pode levar a unha muller a ser independente, intelixente, aberta ao coñecemento, amante do cambio e das novas tecnoloxías. Tamén terá un forte sentido da xustiza e da verdade. Esta nativa podería ser unha muller que traballa con certa enerxía e determinación para acadar os seus obxectivos e seguramente terá unha forte compaixón e preocupación pola sociedade e os problemas dos demais. Tamén podería ser unha muller que se dedica moito a actividades sociais e voluntariado, cunha gran curiosidade e paixón por descubrir e aprender cousas novas.

Sen embargo, no que respecta ás afinidades de Saturno en Acuario, esta posición ten unha compatibilidade especial cos signos de aire, como Xemelgos, Libra e Acuario. Os nativos destes signos comparten o mesmo espírito independente e revolucionario que representa Saturno en Acuario. O Sol en Acuario e Mercurio en Acuario son dous planetas queúnense con Saturno en Acuario para formar unha afinidade de enerxía intelectual e pensamento libre. Saturno en Acuario tamén se une a outros signos de lume, como Leo, Saxitario e Aries, cunha conexión de enerxía e acción que conduce a un espírito de aventura e indagación.