O mundo no tarot: significado dos Arcanos Maiores

A carta do Mundo no Tarot significa que a satisfacción e o éxito xa están moi preto. O cumprimento, a recompensa, a certeza e os resultados positivos están directamente asociados coa presenza desta tarxeta. A resposta probablemente sexa si.

A tarxeta do Mundo representa á deusa Shu sostendo un globo terráqueo. Mira con mirada fixa e rostro sabio a velocidade coa que acontecen os acontecementos.

As palabras clave deste arcano son: certeza, conclusión, positivo, recompensa, satisfacción.

Restállase. cunha coroa vermella e verde rodea unha figura feminina. Cun pau na man, dentro dun espazo en forma de ovo, recibe o apoio dun touro (que representa a maternidade) e dun león (o espírito da creación). Na parte superior da coroa, un anxo (que representa a fraternidade) e unha aguia (que representa as emocións) observan a figura feminina. O león e o touro están mirando para nós, a aguia está mirando para o anxo e el, pola súa banda, está mirando a figura feminina no centro do ovo. Non podemos dicir con certeza se a figura do centro é masculina ou feminina, parece estar bailando.

O mundo ten o número 22 porque simboliza o final da viaxe iniciada na tarxeta Fool.

Os aspectos negativos da tarxeta do Mundo pódense asociar co martirio, a falta de confianza, as pesadas cargas morais ou deberes,aspecto típico dos que teñen escaseza temporal de diñeiro ou bens materiais, ou non poden cumprir os seus compromisos. Neste caso, o Mundo das combinacións do tarot pode adquirir significados negativos e invítanos a prestar moita atención ás situacións e á xestión dos recursos.

SIGNIFICADO DO MUNDO EN COMBINACIÓN CON OUTROS TAROT

O mundo e o Carro que aparecen sucesivamente no tarot indican que os teus esforzos serán recompensados. Se coidas a túa relación serás feliz, chegará un gran éxito indiscutible.

O Mundo e O Aforcado dinche en cambio que o sacrificio voluntario que estás a facer traeráche plenitude e benestar no teu vida; tes que prestar máis atención á intuición e despois deixarte guiar por ela para acadar os obxectivos que tes, xa sexa por amor, traballo ou diferentes proxectos.

O Mundo ao lado do Sol reflicte iso. hai moita felicidade que todos conseguen observar, xa que se constatan importantes éxitos e triunfos; terás moita sorte sobre todo se estás namorado.

O Mundo próximo ao Ermitaño indica que se espera a realización do que tanto desexabas e chegará en breve, polo que é un momento positivo. Atoparás a persoa que buscabas para abandonar a soidade dunha vez por todas. Entón, o mundo das combinacións de tarot ofrece perspectivas de cor rosa e implicacións beneficiosas para ofuturo próximo e para as relacións.

O Mundo e a Morte xuntos no tarot fálannos dunha loita cuxa reconciliación leva consigo un matrimonio ou mesmo a concepción dun fillo; É necesario someterse a unha dura terapia que permita á parella curarse dunha ruptura que se produciu. Podes pasar por un período de gran soidade pero finalmente chega a felicidade. Todo o mundo notará un cambio que fixeches para mellor.

O MUNDO DO TAROT LER O PASADO

O camiño que estás seguindo levarache de volta ao final. Pode levar tempo entendelo, pero a viaxe permitirache aceptar novas responsabilidades e puntos de vista.

O MUNDO DO TAROT LER O PRESENTE

Ver tamén: Saturno en Leo

O momento presente levarache ao realización dun desexo ou dun cambio de escenario necesario. Para atopar satisfacción, debes aceptar que as ideas dos demais son tan boas como as túas. Coa carta do Mundo, as combinacións do tarot indican que un cambio inminente é inminente, pero non debes ter medo de acollelo, aínda que inicialmente poida ter algunha dificultade para aceptalo.

O MUNDO DO TAROT NA LECTURA O FUTURO

Primeiro debes coñecer o teu propósito para logralo. Cos soños pasa o mesmo, hai que saber o que é e facelo existir. Non tes o éxito garantido, pero a experiencia que obteñas terápotencial para satisfacer os teus desexos.

CANDO O MUNDO NO TAROT SAE DERECTO

Se en consulta este arcano sae directo significa progreso garantido, finalización.

Ver tamén: Soñar con ameixas

No amor. , a tarxeta representa todo o cumprimento e satisfacción na relación, tamén terás éxito neste sentido. Se estás só, pronto pode xurdir un gran amor, se estás nunha relación esta pasará por unha gran fase, moi estable e favorable para a parella. As propostas de matrimonio poden ocorrer.

Nos negocios esta tarxeta representa a entrada de diñeiro e pode ser unha bonificación ou promoción moi esperada ou obterás novos contactos se estás desempregado!

No Tarot, o mundo é unha das cartas máis positivas que unha persoa pode debuxar. Representa plenitude e éxito en calquera área desexada. Se estiveches soñando e buscando resultados, parabéns! Poderán chegar axiña.

CANDO O MUNDO NO TAROT SAI REVERSO

Se o Mundo sae ao revés, indica derrota, ou momento de inercia, ou malos resultados. .

Aínda que sexa unha sombra ou un obstáculo, esta carta aínda ten unha mensaxe positiva. Aparece cunha advertencia para manter os pés no chan e observar todo o que te rodea. Evita meterte en problemas para a realización dos teus soños, evitarás posibles sufrimentos.

Suxestións do que pode virda tarxeta do Mundo: sé responsable contigo mesmo, cos demais e co planeta. Axuda ás persoas que te axudaron. Non soportar cargas innecesarias. Actúa con confianza. Mira o que conseguiches ata agora. Agradece o teu éxito.