O emperador no tarot: significado dos Arcanos Maiores

O emperador no tarot é a contraparte da emperatriz e simboliza unha poderosa influencia de natureza masculina. Isto tamén pode incluír conceptos na vida que historicamente foron considerados masculinos, como liderado e autoridade, autodisciplina e estabilidade a través do poder da acción. As súas influencias positivas suxiren que podes estar en camiño de ascenso ou ascenso. Sexa cal sexa o impulso para o cambio, indica que podes ter unha forza interior extraordinaria que che axudará a actuar e guiarte.

É unha tarxeta que representa a orde e unha gran fe na autoridade para impoñer orde e regras.

O Emperador no tarot pode indicar en calquera momento que a orde é necesaria a toda costa, a necesidade de organizarse dentro do caos.

SIGNIFICADO DO EMPERADOR EN COMBINACIÓN CON OUTROS TAROT

Se vai acompañado do carné da Xustiza, simboliza o respecto á lei. Se se pon patas arriba, significa o contrario: ilegalidade e inxustiza.

O EMPERADOR DO TAROT LER O PASADO

A autoridade tivo un papel importante na configuración da túa vida. A túa boa posición pode deberse a que puideras manexar situacións con rixidez ou a unha persoa que exerceu o seu poder sobre ti. Achégase a resolución dun conflito recente.

O EMPERADORDO TAROT NA LECTURA DO PRESENTE

Ver tamén: Nados o 2 de xuño: signo e características

Achégase o momento no que alguén en posición de autoridade che ofrece a súa axuda. En todo caso, déixate guiar por quen che veña axudar xa que é unha persoa máis experimentada a que necesitas. Ten coidado de non equivocarte coas persoas que dependen demasiado de ti.

O EMPERADOR DO TAROT EN FUTURAS LECTURAS

Tomar a iniciativa pode achegarte ao teu obxectivo, pero só se es capaz de ser responsable das súas accións. Darase a oportunidade de manexar unha das moitas situacións da vida que levas agardando desde hai moito tempo. Non deixes atrás ás persoas que te seguen.

CANDO O EMPERADOR NO TAROT VA EN Direct

Esta carta pode significar ter poder e control, estando tamén asociada a cuestións legais. Se sae sobre unha pregunta relacionada co ámbito sentimental significa que a sorte favorece a quen fai a pregunta.

Esta tarxeta significa unha situación estable, cunha base sólida, e tamén fala dunha persoa influente. Representa o triunfo, a sinatura de contratos que terán gran trascendencia.

As súas palabras clave son: virilidade, virilidade, estabilidade, poder material, autocontrol.

CANDO VEÑA O EMPERADOR NO TAROT. AO CONTRARIO

Porén, se sucede ao revés, significa falta de ambición, perda de activos,inmadurez.

Ver tamén: I Ching Hexagrama 29: o Abismo

A nivel emocional e sentimental indica vínculos débiles e, no caso de novas relacións, é mellor esperar xa que a relación aínda é demasiado tenue, podería indicar rifas e contradicións na parella.

A nivel laboral, o Emperador ao revés significa incapacidade e impaciencia para xestionar proxectos e dificultades de relación con compañeiros, superiores ou equipos cos que se comparten plans de traballo.