Número 26: significado e simboloxía

A esencia vibratoria de cada número raíz é como unha personalidade ou un conxunto de trazos de carácter que inflúen nas persoas e situacións nas que aparecen. Cada un de nós temos un cadro de numeroloxía derivado da nosa data de nacemento e das letras do noso nome, que actúa como unha matriz de enerxía vibratoria que serve para influír en todos os aspectos da nosa vida.

Ao entender a esencia vibratoria dos números que aparecen no noso vidas, podemos afondar a nosa comprensión da realidade de diversas formas. A través da numeroloxía podemos comprender o significado e o propósito da nosa vida e facernos unha mellor idea do que nos traerá felicidade e realización. Hoxe veremos xuntos as distintas interpretacións do número 26 e como pode cambiar a nosa vida.

Significado do número 26

Ver tamén: Soñando con ser secuestrado

En numeroloxía reducimos o número 26 ao seu número raíz engadindo o número 26. uns díxitos, é dicir, 2 e 6 , que suman o número 8 . Isto indica que o significado numerolóxico de 26 estará formado polos números raíz 2, 6 e 8. O número 2 é o número de cooperación, traballo en equipo e percepción emocional. Se o número 1 é o número de liderado e orixinalidade, o número 2 representa un compañeiro, un xogador de equipo ou compañeiro.

O número 6 é o número que se refire á esfera introspectiva do ego. OO número 6 é o primeiro número perfecto, o que significa que é estable e harmonioso. Cando xuntas estes dous números obtés un xogador de equipo estable e fiable e un compañeiro cuxa enerxía e pensamentos xiran principalmente en torno a actividades familiares ou relacionadas con sentimentos de compasión. O número 8, con todo, é unha enerxía altamente funcional implicada na consecución de obxectivos e éxito. O 8 é o número do construtor, a enerxía que fai posible a creación de edificios e grandes organizacións.

26 Grimace napolitana

O número vinteseis da mueca napolitana está ligado á figura. de Sant'Anna que ve o día da súa celebración o 26 de xullo. Sant'Anna é o símbolo da harmonía familiar, da cooperación entre os membros da familia, do respecto polos anciáns e do traballo en equipo duro, guiado polo amor polos membros da súa familia.

Por iso se estás vinculado dalgún xeito ao número 26, isto significa que para ti a familia e o fogar son sagrados e que é moi protector cos membros que conforman o teu núcleo familiar, apoiándoos en cada momento importante e sendo un referente para todos.

Ver tamén: Soñar con mosquitos

O número 26 na Biblia

Na Biblia o número 26 podería indicar o poder da salvación e do amor. Moitos feitos bíblicos son realmentevinculadas ao número 26, como as 26 xeracións que existiron entre David e Xesús e entre Moisés e Adán, palabras mencionadas 26 veces na Biblia como "bautismo" e é interesante saber que o nome hebreo de Deus está ligado ao número 26 e que o verso vixésimo sexto da Biblia fala precisamente da figura de Deus.Un número con tan forte poder espiritual axúdanos a establecer unha conexión máis profunda co divino e coa creación, dirixíndonos cara aquelas actividades máis compasivas dirixidas. para traer amor e paz ao mundo, como unha misión vital.

Número 26 da Cábala

A Cábala e a numeroloxía están moi relacionadas. Cando falamos da  Flor da Vida  estamos mencionando un todo que explica, a través da numeroloxía, o significado do noso universo. Isto aparece na cábala, representada por un diagrama que despois se explicaba a través da Torá, o libro da relixión xudía, dando como resultado unha interpretación do noso mundo e, ao mesmo tempo, de nós mesmos. Axiña chamaron a esta flor Xeometría Sagrada, atribuíndolle a perfección absoluta, ademais de comparándoa cos procesos moleculares, creadores da vida. Aquí é onde nace a enigmática numeroloxía, coa que podes verificar o teu papel neste mundo e o que o destino preparou para ti, así como os camiños que espera que sigas para chegar ao teufelicidade.

Hai  10 moléculas que completan a Flor da Vida. Estes, á súa vez, fan referencia ás dimensións do ser. Para formar a flor, as moléculas están unidas entre si por 22 liñas, que representan camiños de aprendizaxe. En primeiro lugar, debes saber que o número 22 é o número cabalístico por excelencia. Este tamén é un símbolo dun ciclo completo. Vinte e dous son os arcanos maiores do tarot, así como as letras do alfabeto hebreo. O número máis alto permitido na Cabala é precisamente o 22. Cando o número en cuestión supere o 22, sumaranse os díxitos que o compoñen. Neste caso para o número 26 habería que engadir o 2 e o 6 , tendo como resultado o número 8, que na cabala é o símbolo dunha persoa que quere perseguir o éxito a toda costa e que ás veces mesmo pode ser codicioso. .