Neptuno en Saxitario

Neptuno en Saxitario leva o soño dun mundo mellor, baseado no coñecemento, a compañía e a liberdade. Neptuno na carta natal de Saxitario, está impreso nos que nacen con el, e a conciencia colectiva parece ser máis receptiva ao coñecemento e á sabedoría. Hai unha maior necesidade de evolución mental e espiritual. Así, a filosofía asume un papel central, nunha busca incesante dun maior sentido da vida.

Na última pasaxe de Neptuno en Saxitario (1970-1984), a xente quería unha sociedade máis libre e tolerante e converteuse en cidadáns do mundo, acurtando as distancias entre as nacións con viaxes aéreas, onde o turismo gañou moita atención. Naceu o concepto de globalización, onde os países perderon as súas fronteiras e todos se converteron nun. Entón, se descubriches que tes a Neptuno en Saxitario, recomendámosche que sigas lendo e descubras todas as características e características distintivas desta posición!

Neptuno en Saxitario significado e características

Neptuno en Saxitario. Saxitario expresa unha forte paixón polas viaxes, a exploración, o coñecemento e a aprendizaxe. Estas persoas son atraídas por diferentes culturas, linguas e persoas e teñen unha forte sede de coñecemento. Son idealistas e poden ser moi apaixonados na súa procura da verdade. Aman a natureza e sonatraído pola espiritualidade. Estas persoas teñen unha gran visión e unha gran intuición. Por suposto, tamén poden ser moi románticos. Son grandes optimistas e poden ser bastante inxenuos no seu punto de vista.

Neptuno en Saxitario marcou grandes épocas históricas. Mesmo coa Guerra Fría, as carreiras armamentísticas e espaciais deron paso a unha visión máis humanista, na que os gobernos estaban máis interesados ​​no mundo e non nos intereses individuais. Foi un período que se chamou "Humanidade Progresista". A relixión e as doutrinas tamén se centraron neste período, no que a Igrexa Católica tivo o seu último líder moi carismático, o Papa Xoán Paulo II, que comezou o seu liderado en 1978. O primeiro papa non italiano en séculos, un punto máis para Neptuno en Saxitario.

Naquela época, a moda era moi extravagante e desprendía optimismo, cor e alegría, algo que reflectía aínda máis as distintas tribos do mundo. Desde peiteados como black power e mohawks, ata o aspecto de traxes ceñidos e pantalóns acampanados nos clubs, parecía que todos querían expresar o seu estilo ao mundo dun xeito único e libre, aínda que esaxerado. O interese por outras culturas espertouse, quizais na procura de comprender mellor o mundo e, en consecuencia, a vida. Porén, o capitalismo medrouxunto con esta ruptura de fronteiras, que deu lugar a unha época de gran consumismo que conseguiu manterse.

Ver tamén: Soñando con pitón

O espírito aventureiro e ansioso de Neptuno en Saxitario reflectiuse na vida da xente da época, e foi tamén impresos nos seus descendentes, que sempre parecen necesitar algo novo. O que teñen non é suficiente e sempre buscan máis, xa sexa en relacións, carreiras, viaxes, produtos ou bens materiais. Nos 14 anos que Neptuno estivo en Saxitario, imprimiu o seu espírito transcendente dun xeito moi particular e gozoso nunha sociedade que necesitaba respirar un pouco máis.

Neptuno en Saxitario: home, muller e afinidade

Vexamos agora as características e diferenzas de Neptuno en Saxitario para homes e mulleres, e como estes nativos experimentan afinidades cos outros signos.

- Neptuno en Saxitario home . Un home con Neptuno en Saxitario é un individuo con ideas grandiosas e unha visión filosófica. Ten unha gran capacidade para ver as cousas dende o punto de vista da xustiza e da moral, e tende a tomar decisións en función do que cre. Ela adora a natureza e o espírito de aventura, e está ansiosa por explorar as cousas que a vida ten para ofrecer. É optimista e idealista, e anima aos demais a facer o mesmo. El cre na honestidade como principio reitor, e moitas veces espera faceloconseguir grandes resultados. É un comunicador hábil, e adoita ser moi honesto e directo no seu discurso.

- Neptuno en muller Saxitario. Unha muller con Neptuno en Saxitario adoita ser unha persoa moi soñadora á que lle encanta vivir a vida ao máximo. Encántalle descubrir e aprender sobre diferentes culturas, viaxar e aprender cousas novas. É unha persoa á que lle encanta experimentar e aprender a vida, pero tamén unha persoa que ten moita curiosidade e gañas de descubrir. Ten unha gran paixón pola arte, a filosofía, a natureza e a cultura. Encántanlles os cambios e poden ser moi creativos. Tamén son moi idealistas e teñen un gran sentido da aventura. A súa visión do mundo é moi ampla e teñen unha gran paixón pola exploración. Tamén son moi tolerantes e respectuosos cos demais e tenden a ser moi xenerosos.

Por último, Neptuno en Saxitario ten unha forte afinidade con signos como Aries, Leo, Escorpión e Capricornio. Para eles, Neptuno en Saxitario representa unha forza creativa e inspiradora que pode axudarlles a desenvolver as súas ideas e alcanzar os seus obxectivos. Neptuno en Saxitario tamén pode axudar a estes signos a desenvolver a súa espiritualidade e conectarse cunha forza maior. Ademais, Neptuno en Saxitario pode axudar a estes signos a desenvolver a súa confianza no universo e a ver a vida como unha oportunidade paraaprendizaxe e crecemento.

Ver tamén: Soñar con formigas