Neptuno en Escorpión

Neptuno en Escorpión está exaltado e ten o poder de amplificar aínda máis a intensidade deste signo. No último paso do planeta dende o signo (1956 a 1970), a sociedade experimentou unha ruptura nos valores tradicionais e un maior afán de fuxir da realidade.

Destacáronse certos comportamentos, como a liberación sexual, o amor libre para os hippies. , a experimentación coas drogas como saída, e a aparición de diversos cultos relixiosos, por cortesía do lado místico, inquisitivo e secreto de Escorpión, que ten sentimentos polo oculto. A solidariedade doutros tempos comezou a perder forza e un tira e afloxa entre o egoísmo e o altruísmo.

Neptuno en Escorpión na carta natal pode levar a unha comprensión profunda das forzas máis escuras e misteriosas da vida. A súa enerxía pode usarse para profundar nos seus mundos interiores, enfrontándose con coraxe aos medos e ás sombras máis profundos que se esconden nos seus corazóns. Unha vez que superen os seus medos, poden lograr unha profunda transformación interior e poder explorar e desenvolver a súa creatividade.

A súa capacidade para percibir o misterio e a intuición pode ser moi útil no seu camiño espiritual. A súa intuición pode abrir novas perspectivas e as súas emocións poden dar unha experiencia máis profundada vida. Entón, se descubriches que tes esta posición en particular, invitámosche a seguir lendo e descubrir os trazos de Neptuno en Escorpión, características e influencias dos personaxes!

Efectos e características de Neptuno en Escorpión

Movéndose polo Escorpión, Neptuno inspira un sentimento colectivo de que todo debe ser vivido intensamente ata as últimas consecuencias e a xente tende a buscar unha realidade alternativa. No amor, o sexo xoga un papel importante, ao igual que a liberdade. As relacións tamén poden servir de saída, pero no fondo, a xente busca o mesmo: ser amada. Todo isto tamén queima parte da esencia das persoas nacidas durante o tránsito de Neptuno en Escorpión.

As artes tamén cobraron máis protagonismo neste período en que Neptuno está en Escorpión, principalmente o cine, a música e as artes visuais. Ademais de proporcionar esta ruptura coa realidade, serven como canle para que se desafoguen as frustracións, polo que as persoas nacidas durante este tempo teñen unha conexión máis persoal coa música e similares.

Os nativos de Neptuno en Escorpión caracterízanse por unha gran sensibilidade emocional e unha forte intuición. Son profundamente espirituais e teñen unha inclinación por buscar a verdade e a sabedoría. Son naturalmente atraídos polo esoterismo e o ocultismo, e teñen unha profunda comprensiónconexión coa vida secreta e misteriosa. Tamén son moi intuitivos e poden sentir as emocións e intencións dos demais sen necesidade de palabras.

Ver tamén: Soñando cun curmán

Ademais, as persoas con Neptuno en Escorpión poden ter unha gran visión da vida e poden ser moi fortes na súa capacidade de le entre liñas e comprende o que non se di. Teñen gran empatía e compaixón por todos, e están interesados ​​en ofrecer axuda e apoio aos demais. Poden ser moi románticos e apaixonados, pero tamén moi intensos nos seus sentimentos, e poden ter dificultades para xestionar as súas emocións. Son extremadamente leais, e poden ser moi protectores e posesivos nas súas relacións.

Neptuno en Escorpión: home, muller e afinidade

Ver tamén: Nados o 31 de xullo: signo e características

Vexamos agora as características e diferenzas de Neptuno en Escorpión para o home e para a muller e como estes nativos experimentan afinidades.

- Neptuno en home Escorpio. Neptuno en Escorpión dálle ao home nativo unha natureza profunda e introspectiva. É un individuo cunha gran intuición e sensibilidade, motivado por sentimentos profundos e matices emocionais. A súa intuición é de gran axuda á hora de ver máis alá das aparencias. Ten unha gran paixón pola exploración, tanto cara a dentro como cara a fóra, e pode ser moi creativo. Gústalle coñecer xente de diferentes culturas e procedencias, e é profundamentefascinado polas súas historias e pola forma en que as súas vidas se entrelazan coa súa. Pode ser moi privado e tende a manter as súas emocións a distancia, pero aínda así intenta ser unha presenza consciente na vida dos demais. Un home con Neptuno en Escorpión pode ser un gran líder, xa que ten unha profunda visión e comprensión dos sentimentos humanos. Tamén é un gran amante da arte, a música e a creatividade, e pode traer moita enerxía, paixón e inspiración á vida.

- Neptuno en muller Escorpio. Unha muller con Neptuno en Escorpión adoita ser altamente emocional e intuitiva, cunha forte sensibilidade ás enerxías sutís e un profundo interese polos misterios da vida. Pode estar moi ligada ás súas propias emocións, facilmente influenciada por persoas ou situacións externas. Posúe unha profunda comprensión da psique humana e pode ser unha guía espiritual para os demais. Tende a ser moi místico e espiritual, cunha forte conexión co inconsciente. Ten un gran sentido do sacrificio e da compaixón, e pode ser moi xenerosa e desinteresada. Ten unha gran intuición e pode ser unha gran visionaria. Pode sentirse moi atraída polo esoterismo e a maxia, e pode ser unha gran curadora.

Finalmente, Neptuno en Escorpión ten unha afinidade especialmente forte co signo de Cancro, xa que ambos os signos están baseados.sobre a emoción e a intuición. Ademais, Neptuno en Escorpión está en harmonía cos signos de Acuario, Virxe, Capricornio e Peixes, xa que ambos comparten unha forte sensibilidade. Leo tamén pode ser un bo partido para Neptuno en Escorpión, xa que Leo é de mente aberta e pode axudar a Neptuno a desenvolver a súa creatividade. Neptuno en Escorpión tamén pode atopar unha afinidade con Aries e Saxitario, aínda que estes signos poden ser demasiado enérxicos e competitivos para Neptuno.