Nados o 8 de decembro: signo e características

Todos os nacidos o 8 de decembro pertencen ao signo do zodíaco de Saxitario e a súa Patrona é a Santísima Virxe María. Os nacidos neste período son persoas enérxicas e apaixonadas. Neste artigo desvelaremos todas as características, fortalezas, debilidades e afinidades das parellas que nacen este día.

O teu reto na vida é...

Ser responsable.

Como podes superalo

Entendes que ser responsable e apaixonado non se excluyen mutuamente e que traballen xuntos pode facerte parte do equipo gañador.

A quen che atrae

Atraen as persoas nacidas entre o 22 de decembro e o 19 de xaneiro.

Ti e os nados durante este período tedes moito que discutir, pero a atracción entre vós é tal que durante moito tempo a vosa relación será marabillosa .

Sorte para os nacidos o 8 de decembro

As persoas afortunadas participan activamente en medidas para reducir o número de erros que cometen ao coñecer os problemas implicados e escoitar a xente coñecedora antes de actuar.

Trazos do 8 de decembro

Ver tamén: Soñar con durmir

O 8 de decembro adoita brillar con enerxía e entusiasmo, e as súas personalidades vibrantes chamarán a atención onde queira que vaian. O seu enfoque apaixonado da vida é o seu distintivo e mostran intensas respostas emocionais e sensuais. Cando apareceunha oportunidade, xa sexa na súa vida persoal ou profesional, poucas veces dubidan e tratan de dalo todo.

Se estean comprometéndose con un individuo, un equipo, un proxecto ou unha idea, os nacidos o 8 de decembro. signo astrolóxico de Saxitario, non poden estar medio convencidos; a súa natureza é dar o cen por cen.

Os verdadeiros idealistas, os nacidos baixo a protección do santo 8 de decembro buscan constantemente unha satisfacción emocional, intelectual ou espiritual, e o seu optimismo contaxioso pode inspirar a outros a buscar a propia. paraíso persoal. O problema é que a realización perfecta que buscan é imposible de conseguir e isto pode facer que se volvan maníacos ou confundidos na súa busca de estimulación. Relaxar as súas expectativas de perfección e comprender que a imperfección é o estado natural do ser humano é esencial para o seu crecemento psicolóxico.

Ata os corenta e tres anos na vida dos nacidos o 8 de decembro do signo astrolóxico Saxitario , hai unha especial énfase na necesidade de orde ou estrutura e deberían aproveitar as oportunidades que se lles presentan para ser máis prácticos no seu enfoque. Isto débese a que non sempre tenden a dirixir a enerxía cara ao bo, e o seu mal criterio pode facer que se impliquen en relacións ou situacións destrutivas ou obsesivas.

Despois de corenta e catro.anos hai outro punto de inflexión na vida dos nacidos o 8 de decembro e esta vez poden sentir unha necesidade crecente de desenvolver a súa individualidade.

Independentemente da súa idade, nace a clave do potencial de felicidade e éxito. O signo astrolóxico do 8 de decembro de Saxitario, consiste en ser máis cautos e conscientes no seu achegamento ás persoas e situacións, para que a súa intensidade apaixonada non prevaleza sobre o seu sentido común. Cun pouco máis de realismo engadido ao seu impresionante repertorio de creatividade e idealismo, atoparán a paixón gratificante que buscaron toda a súa vida e conseguirán traer unha gran felicidade aos demais.

O lado escuro

Obsesivo, adictivo, irresponsable.

Ver tamén: Soñar con animais mortos

As túas mellores calidades

Enérxico, carismático, apaixonado.

Amor: tormentoso

Signo do 8 de decembro Saxitario zodiacal, eles tenden a sentirse atraídos polas persoas con opinións contrarias e, polo tanto, polas relacións tormentosas.

É importante que non confundan tensión coa paixón. Unha vez nunha relación a longo prazo, poden ser incriblemente románticos e espontáneos, pero a súa parella debe ser consciente de que a súa decisión pode non ser sempre firme cando están tentados a marchar.

Saúde: ten moderación

Os nados o 8 de decembro tenden a deitarse a primeira hora domañá e, se é posible, erguerse o máis tarde posible. Aínda que todo o mundo ten preferencias naturais para durmir, deberían tratar de asegurarse de deitarse antes da media noite, xa que os estudos demostran que as persoas que o fan tenden a durmir mellor, o que é esencial para a súa saúde e benestar físico e emocional. Os nacidos ao amparo do santo 8 de decembro tamén deben desconfiar das drogas recreativas e do alcohol, xa que teñen tendencias adictivas que hai que xestionar e minimizar. No que se refire á dieta, porén, a moderación é fundamental para os nacidos neste día. O mesmo ocorre co exercicio, que é moi importante para eles. Meditar e rodearse da cor azul animaraos a ser máis obxectivos e responsables.

Traballo: escritores inspiradores

Os nacidos o 8 de decembro, signo astrolóxico de Saxitario, adoitan ir onde os seus o corazón lévaos e mentres poidan manter a súa paixón, o seu potencial de éxito é forte na carreira que elixan. Os nados o 8 de decembro tamén teñen moitas ganas de inspirar aos demais, para que poidan destacar como escritores, bailaríns, actores, cantantes e artistas. Ser autónomos será unha opción atractiva para eles, xa que buscan un traballo con moitas oportunidades de desenvolvemento profesional, cambio e viaxes.

Aimpacto no mundo

O camiño vital dos nacidos o 8 de decembro é equilibrar a súa paixón coa necesidade de ser máis responsables. Unha vez que son capaces de dirixir os seus instintos, o seu destino é traer a felicidade aos demais.

Lema do 8 de decembro: Poder creativo

"Eu son o poder creativo e responsable no meu mundo".

Signos e símbolos

Signo do zodíaco 8 de decembro: Saxitario

Patrona: Santísima Virxe María

Planeta gobernante: Xúpiter, o filósofo