Nados o 7 de outubro: signo e características

Os nados o 7 de outubro pertencen ao signo do zodíaco de Libra. A patroa é a Santísima Virxe María do Rosario: aquí tes todas as características do teu signo do zodíaco, horóscopo, días de sorte, afinidades de parella.

O teu reto na vida é...

Renunciar a a túa teimosía.

Como podes superala

Entender que a teimosía é moi diferente da convicción; a convicción é a defensa dos teus principios, a teimosía négase obstinadamente a ver o punto de vista doutra persoa.

Por quen te atrae

Os nacidos o 7 de outubro, signo astrolóxico de Libra, son atraídos de xeito natural. persoas nacidas entre o 23 de setembro e o 22 de outubro.

Aínda que ambos teñen tendencia a ser indecisos, teñen moito que aprender uns dos outros.

Afortunada para os nados o 7 de outubro

Ponte na pel do outro.

Bótalle unha ollada ao mundo desde o punto de vista de alguén que ve diferente. As persoas afortunadas entenden que non importa o fortes que sexan as súas crenzas, sempre hai diferentes puntos de vista a ter en conta.

Características do 7 de outubro

O signo astrolóxico de Libra que nace o 7 de outubro, tenden a ser enérxicos e fortes. - persoas con ganas. Moitas veces teñen a reputación de falar con confianza e compromiso coas súas crenzas profundamente arraigadas. De feito, as súas reacciónspoden ser extremos: outros os queren ou os odian, pero se a xente está de acordo ou en desacordo con eles raramente deixan de impresionar a súa determinación e forza de vontade.

Aínda que se pode describir como un gusto adquirido, estes as persoas raramente se preocupan polo seu impacto sobre os demais, xa que cren que non se pode acadar o progreso ou a mellora sen hostilidade. Seguramente prefiren gañar seguidores que inimigos, pero a súa fe nos seus ideais e o seu desexo de facer descubrimentos innovadores é tan forte que os nacidos o 7 de outubro teñen todo o valor para sobrevivir a calquera oposición ou crítica ao longo do camiño.

A partir dos dezaseis anos prodúcese un punto de inflexión para os nacidos o 7 de outubro, que pon de manifesto unha necesidade crecente de cambio emocional, poder e rexeneración nos próximos trinta anos da súa vida. Nestes anos, a clave do seu éxito é a súa capacidade para combinar as súas ambicións e liderar cunha conciencia da importancia da diplomacia e a cooperación.

Outro punto de inflexión prodúcese aos corenta e seis anos, cando os que nacen o 7 de outubro o signo astrolóxico de Libra pode facerse máis idealista e optimista, quizais querendo arriscar máis na súa vida ou desafiar a súa mente a través de estudos, viaxes ou reciclaxe.Independentemente da idade, deben manter a mente aberta, a súa rebelión baixo control e, o máis importante, deben entender que o seu camiño non é o único camiño.

Nace o 7 de outubro – baixo a protección do santo 7 de outubro. - son sobre todo persoas de carácter forte. Unha vez que son capaces de interiorizar a súa enorme forza de vontade para que poidan mellorar o seu enfoque e eficacia, en lugar de externalizarse nun comportamento de confrontación, teñen o potencial de estar entre os innovadores verdadeiramente brillantes do mundo.

O teu lado escuro

Teimudo, illado, de mente pechada.

Ver tamén: Soñar con zapatos

As túas mellores calidades

Comprometido, persistente, encantador.

Amor: poderoso e intelixente

Os nados o 7 de outubro de signo astrolóxico de Libra non son persoas que queiran agradar, pero teñen moita graza e encanto. Moitas veces senten que queren estar sós, pero é importante que busquen a compañía de aqueles que poidan ofrecer unha sensación de seguridade e aceptación. Son atraídos por persoas tan intelixentes e poderosas como eles e poden ser socios leais e inspiradores.

Saúde: recoméndase un estilo de vida estable

O 7 de outubro pode resultar difícil seguir unha dieta estable ou unha rutina de exercicios se non ves resultados de inmediato. É importante que entendan que teñen que seguir intentándoo. Poden estar inclinadosá comodidade de comer, e as comidas e merendas regulares axudaralles a facer fronte aos desexos de comida, así como pasar máis tempo cos amigos e seres queridos.

No que se refire ao exercicio, os nacidos o 7 de outubro de signo astrolóxico de Os libras recomendan actividades de moderadas a vigorosas, como trotar, bailar e deportes de equipo, xa que poden axudar a liberar a tensión e conter a agresión. Os problemas nas costas e nos riles, así como as infeccións da vexiga poden ser un problema crónico, mentres que as dores de cabeza e os problemas dixestivos poden aparecer en épocas de estrés.

A clave para a súa saúde é evitar o illamento dos amigos e dos seus seres queridos e establecer patróns estables de dieta, exercicio e sono. Un baño de aromaterapia relaxante con aceite de rosa ou de xasmín funciona ben como antidepresivo, o uso, a meditación e rodearse da cor azul animaraos a ser máis abertos.

Traballo: a túa carreira ideal? O Promotor

O 7 de outubro pode optar por traballar de forma independente ou preferir prestar servizo a outros como axente, portavoz ou promotor. Tamén teñen un don para a música, a arte e a escritura. O xornalismo pode ser unha ocupación significativa para eles, como a educación, o ensino, a edición, a publicidade, a consultoría, a negociación, os negocios e a consultoría.

Poñer en marcha o progreso do que cres

O camiño vital dos nacidos o 7 de outubro baixo o signo zodiacal de Libra é abrir a súa mente a puntos de vista alternativos. Unha vez redescuberta a súa curiosidade, o seu destino é continuar cos descubrimentos que crean e mover aos demais co seu forte sentido do compromiso.

O lema dos nados o 7 de outubro: cambia o que non queres. cambiar

"O que non quero cambiar é probablemente o que máis teño que cambiar".

Signos e símbolos

Signo do zodíaco 7 de outubro: Libra

Santa Patrona: Santísima Virxe María do Rosario

Planeta gobernante: Venus, a amante