Nados o 6 de decembro: signo e características

Os nacidos o 6 de decembro teñen o signo do zodíaco de Saxitario e o seu patrón é San Nicolás de Bari: descubre todas as características deste signo do zodíaco, cales son os seus días de sorte e que esperar do amor, o traballo e a saúde.

O seu maior reto é...

Resistir a tentación de interferir.

Como podes superalo

Entender que ás veces a xente necesita aprender dos seus propios erros.

A quen che atrae

Atraen as persoas nacidas entre o 23 de agosto e o 22 de setembro.

Pode nacer unha parella moi tranquila entre ti e os nacidos neste período. é natural e o potencial de felicidade a longo prazo é excelente.

Sorte para o 6 de decembro

Dás sen esperar nada a cambio, porque canto máis das de forma desinteresada e incondicional, máis sorte tes porque tarde ou cedo a xente quererá devolverte.

Características dos nados o 6 de decembro

Cunha visión práctica e clara do futuro, os nacidos o 6 de decembro de signo astrolóxico de Sagitario ten un verdadeiro talento para a xestión.

Moitas veces podes atoparte en situacións nas que necesitas organizar un equipo de persoas e tentar mellorar ou desenvolver situacións ou ideas para producir mellores resultados.

Os nacidos o 6 de decembro son as persoas ás que todos miran primeiro cando as cousas non funcionan, e outros miran a eles.aprecian a súa forma consistente e racional e perceptiva de mirar o mundo, así como a forma discreta de presentar os seus descubrimentos para que os demais se sintan motivados. Buscan facer cambios positivos en lugar de sentirse vulnerables e decepcionados.

A falta dun proxecto ou dunha axenda con tarefas que realizar, os nacidos ao amparo do santo 6 de decembro son directos, honestos e precisos. , tanto na súa vida profesional como persoal. Poden ver inmediatamente as debilidades ou defectos dunha situación e como se poden substituír, eliminar ou mellorar para obter o mellor resultado posible.

Aínda que os amigos e colegas adoitan apreciar os sabios consellos do 6 de decembro astrolóxico. signo Sagitario, ás veces o seu desexo de intervir e controlar pode parecer intrusivo. Por ilóxico que lles pareza, teñen que respectar o feito de que algunhas persoas están atrapadas nas súas formas de facer e de pensar e realmente non queren que ninguén pase por aí con consellos sobre como pode cambiar ou mellorar a súa situación.

Ata os corenta e cinco anos, os nacidos o 6 de decembro sentirán unha necesidade crecente de orde nas súas vidas, e durante este tempo farase un gran énfase nos aspectos prácticos. Durante estes anos, ademais, a avaliación de conceptos e sistemas e a elaboraciónde estratexias para a súa mellora probablemente serán as prioridades na súa vida.

Despois dos corenta e seis anos, haberá un punto de inflexión na súa vida que pon de manifesto a súa crecente necesidade de maior independencia e conciencia de grupo .

Sentiranse máis experimentais, pero estes son tamén os anos nos que é probable que consigan o apoio doutros e que encabezan equipos que funcionan moi motivados e sen problemas.

Ver tamén: Frases divertidas de Befana

Aínda que a creatividade non é o punto forte de os nacidos o 6 de decembro do signo astrolóxico de Saxitario, as súas calidades altamente desenvolvidas de pensar de forma clara, obxectiva e progresiva convértenos en líderes naturais con potencial para acadar resultados que melloren as súas vidas e con calquera outra persoa coa que entren en contacto.

O lado escuro

Perspicaz, controlador, sen imaxinación.

As túas mellores calidades

Perceptivo, solidario e realista.

Amor: non deixes que as persoas necesitadas eclipsen ti

Os nados o 6 de decembro son persoas intelixentes e articuladas e por iso séntense especialmente atraídas polas persoas que, á súa vez, son intelixentes e traballadoras. Nada é máis agradable ou sensual para eles, se a parella é a persoa adecuada, que unha conversación atractiva.

Outros se senten atraídos por eles cando necesitan orientación e apoio, e é así.É importante elixir a quen axudar, asegurándose de que a súa enerxía non se ve embotada por persoas pegajosas ou necesitadas, se volven adictos ao traballo e poden depender de estimulantes como a cafeína e o tabaco para mantelos alerta. Isto é prexudicial para a súa saúde e deberían asegurarse de atopar formas máis saudables de manterse alerta, como comer pouco e a miúdo para manter o seu nivel de azucre equilibrado e o seu cerebro alerta, e comer alimentos ricos en nutrientes concentrados, como peixe aceitoso, peixe seco. froitas e sementes.

O exercicio regular, se é posible todos os días durante uns 30 minutos, tamén aumentará os seus niveis de enerxía. Os nacidos o 6 de decembro necesitan durmir moito e durmir de boa calidade. Acender velas con perfume de xenxibre pode axudarlles a despexar a cabeza e mellorar a súa memoria cando traballan ou estudan.

Para combater o estrés, non obstante, deberían intentar queimar unha vela de manzanilla, lavanda ou sándalo.

Traballar : xestor

Os nacidos o 6 de decembro no signo do zodíaco de Saxitario, prosperarán en calquera carreira na que se lles dea liberdade para organizar e implementar melloras.

As opcións de carreira posibles inclúen a xestión, a publicación ,a publicidade, as vendas, os negocios, a administración, o dereito, a reforma social e a educación, e unha necesidade máis profunda de harmonía tamén poden atraer o seu interese pola música e as artes.

Un impacto no mundo

O camiño vital dos nados o 6 de decembro consiste en entender que non todo na vida ten que ser organizado e xestionado. Unha vez que aprenderon a deixar en paz aos demais cando non se lle solicita o seu consello, o seu destino é estar á fronte do progreso.

Lema do 6 de decembro: cambia as túas crenzas

"Hoxe podo cambiar as miñas crenzas sobre o que é imposible".

Signos e símbolos

Signo do zodíaco 6 de decembro: Saxitario

Santo patrón: San Nicolás de Bari

Planeta gobernante : Xúpiter, o filósofo