Nados o 21 de outubro: signo e características

Os nados o 21 de outubro son do signo do zodíaco de Libra e a súa Patroa é Santa Úrsula: descubre todas as características deste signo do zodíaco, cales son os seus días de sorte e que esperar do amor, o traballo e a saúde.

O o teu reto na vida é...

Xestiona as túas emocións.

Como podes superalo

Comprende que ti, e non a túa rabia, medo ou emoción, es responsable de como sentes.

A quen te atrae

O 21 de outubro a xente naturalmente atrae as persoas nacidas entre o 22 de novembro e o 21 de decembro.

Ambos sodes uns amantes articulados do aventureiro e isto pode facer unha unión apaixonante e emocionante.

Sorte para os nacidos o 21 de outubro

Ver tamén: Soñando con apocalipse

Dorme nela.

En lugar de tomar decisións precipitadas, déixate tempo. Agarda ata que te sintas cómodo e teñas examinado todos os ángulos para poder tomar boas decisións, aumentando as túas posibilidades de sorte.

Características dos nacidos o 21 de outubro

Ademais de ser encantadores, intelixentes e talentosos. , os nados o 21 de outubro do signo astrolóxico Libra tamén son hábiles comunicadores. En efecto, a súa elocuencia, tanto verbal como escrita, é unha das súas maiores bazas; Usalos con prudencia pode axudarche a gañar amigos e influír nas persoas adecuadas.

O 21 de outubro é moi bo para falar ou escribir os seus pensamentos, e aínda queQuizais non sexan conscientes diso, o momento das súas declaracións adoita ter un impacto duradeiro sobre os que os rodean. Ademais de ser elocuentes, son artistas naturais.

As persoas non só atraen as historias dos nacidos o 21 de outubro do signo astrolóxico Libra, senón tamén a súa natureza desenfadada, a súa espontaneidade emocional e a súa levedad optimista. Poucas veces molestados pola atención que reciben, eles mesmos serían os primeiros en admitir que gozan de ser protagonistas. Ser aceptado e ben pensado polos demais significa moito para eles, pero para eles non hai máis que ser simplemente unha bolboreta social. Non lles encantaría nada máis que satisfacer as súas fortes tendencias á procura do pracer e compartir o seu goce cun grupo disposto como individuos.

A pesar da súa capacidade para subordinar os seus impulsos máis egoístas para o ben común, os nacidos o 21 de outubro do zodíaco Sign Libra seguen sendo criaturas profundamente emotivas cun forte desexo de ver os seus ideais creativos realizados. Antes dos trinta e dous anos é probable que carezan de confianza en si mesmos e sexan conservadores no seu enfoque da vida; Pero despois dos trinta e tres anos, hai un punto de inflexión que os anima a ser máis aventureiros, seguros de si mesmos e amantes da liberdade. É importante que se dean conta nestes anos que, mentres actúanimpulso excitante, tamén pode ser perigoso.

Independentemente da súa idade, estes individuos abertos, dinámicos, aínda que elocuentes e sensibles, séntense realizados cando dedican os seus dons á curación, á espiritualidade e ao ideal de xustiza ou beleza.

O teu lado escuro

Atractivo, frívolo, insatisfeito.

As túas mellores calidades

Encantador, elocuente e influente.

Amor: Namorados da aventura

O 21 de outubro precisa dun compañeiro tan aventureiro e comunicativo coma eles, ou que poida cambiar de xeito espontáneo e saír á estrada nun instante. Dados tantos intereses, pode levar un tempo atopar a alguén especial, pero cren na idea dunha alma xemelga e poden ser extremadamente leais á persoa que finalmente captura o seu corazón.

Saúde: calma. a túa mente

As persoas nacidas o 21 de outubro do signo astrolóxico Libra son impulsivas por natureza e isto pode facelos propensos a sufrir accidentes ou lesións. Tamén lles encanta viaxar, pero deben ter coidado especial para salvagardar a súa saúde cando viaxan, xa que son susceptibles de sufrir trastornos dixestivos e estómagos. A comida exótica non sempre concorda con eles. Dada a súa sensibilidade tamén deben procurar que nos momentos de soidade, confusión ou ansiedade non busquen alivio na comodidade de comer,de alcohol ou drogas recreativas xa que poden ter unha personalidade adictiva e en breve podería desenvolverse unha adicción.

No que se refire á dieta, os nacidos o 21 de outubro precisan reducir as graxas saturadas e aumentar o consumo de froitas, verduras e verduras enteiras. grans. Tamén se recomenda exercicio regular de moderado a leve, así como asesoramento para axudarlles a comprenderse mellor. Usar, meditar e rodearse da cor azul animaraos a calmarse e dar un paso atrás sempre que queiran avanzar. A meditación tamén é moi recomendable.

Traballo: a túa carreira ideal? O locutor radiofónico

Os nacidos o 21 de outubro –baixo o amparo do santo 21 de outubro– convértense en escritores de ficción, artistas, músicos e actores inspirados, pero ademais das actividades artísticas tamén poden atraer a docencia, a formación , medios de comunicación, cine, relacións públicas, xornalismo, negocios, comercio, moda, política, publicidade e vendas.

Fai unha contribución positiva e creativa á sociedade

O camiño de vida dos nados en outubro 21 é aprender a tomar o control dos seus impulsos sen sublimalas por completo. Unha vez que equilibran a súa necesidade de expresarse e axudar aos demais, o seu destino é usar oa súa creatividade para facer unha contribución positiva á sociedade.

Ver tamén: Lilith en Saxitario

Lema do 21 de outubro: Expresar e acadar obxectivos

"Quero expresar a miña creatividade de xeito que me satisfaga e inspire aos demais".

Signos e símbolos

Signo do zodíaco 21 de outubro: Libra

Patrona: Santa Úrsula

Planetas gobernantes: Venus, a amante