Nados o 21 de decembro: signo e características

Os nados o 21 de decembro teñen o signo do zodíaco de Saxitario e o seu patrón é San Pedro: aquí tes todas as características do teu signo, o horóscopo, os días de sorte, as afinidades da parella.

O teu reto na vida é...

Confía e comparte cos demais.

Como podes superalo

Entendes que todo na vida, incluídas as relacións, implica un certo risco. Ás veces só tes que dar un salto de fe.

Por quen che atrae

Atraen naturalmente as persoas nacidas entre o 22 de novembro e o 21 de decembro.

Ver tamén: Tauro Ascendente Libra

Se ti e os nacidos neste período aprender a ser menos reservados, abertos e compartir unha relación entre eles pode ter un gran potencial de felicidade.

Afortunada para os nacidos o 21 de decembro

Os resentimentos ocultos envelenan os teus pensamentos. , manterte atrapado no pasado e atraer a mala sorte. Porén, soltar ou perdoar ten o efecto contrario, canalizando a túa enerxía para atraer a boa sorte.

Características do 21 de decembro

Aínda que son enérxicos e de vontade forte, é moi difícil saber que os nacidos o 21 de decembro pensan e senten de verdade, xa que son persoas reservadas. Prefiren expresarse con accións antes que con palabras e a súa presenza silenciosa pode ser inescrutable, incluso para os máis próximos a eles.

Ver tamén: Capricornio Ascendente Peixes

Aínda que poden ser un misterio para eles.os demais, isto non significa que os nacidos o 21 de decembro do signo astrolóxico de Saxitario sexan reservados ou pasivos. Todo o contrario; de feito, son persoas que están decididas a acadar os seus obxectivos e a ter éxito. É que en lugar de intercambiar puntos de vista adoitan preferir avanzar sen importar o que digan ou pensen os demais. Se iso significa que haberá batallas por vir, así sexa.

De feito, a presenza dos nacidos ao amparo do santo 21 de decembro pode ser intimidante, non só porque outros nunca saben que esperar deles. , pero porque cando o fan, arremeten contra os demais a través das poucas palabras coidadosamente escollidas e poden ser moi duros e agudos.

Por iso, outros poderían pensar que os nacidos o 21 de decembro co signo do zodíaco Saxitario nunca o farán. poder relaxarse, pois son como un volcán durmido, tranquilos por fóra, pero cunha intensidade ardente por dentro.

Aínda que parecen ameazantes, son sorprendentemente inseguros, aínda que nunca o farían. que o saiban os demais.

Non obstante, esta inseguridade é a que lles obriga a poñerse á defensiva, a alimentar resentimentos ocultos contra quen as cruza e, sobre todo, a desexar a admiración e o respecto dos demais.

Os nacidos o 21 de decembro deberían entender que xa teñen a admiración dos demais, peroo que realmente necesitan é o seu cariño e iso só se pode conseguir cando aprenden a confiar e a compartir os seus sentimentos.

Ao redor dos trinta e dous anos, darase un punto de inflexión na vida dos nacidos o 21 de decembro sinal astrolóxico de Saxitario, xa que haberá oportunidades para que se centren menos en demostrar a si mesmos e máis en atopar o seu lugar na sociedade.

Se son capaces de aproveitar estas oportunidades e aprender a abrir o seu as súas mentes a puntos de vista alternativos e os seus corazóns ao potencial máxico dentro de si mesmos e dos demais, non só descubrirán o segredo da súa propia felicidade, senón o segredo da felicidade dos demais.

O lado escuro

Dominante, inflexible, egoísta.

As túas mellores calidades

Vontade, autoritaria, intrigante.

Amor: unha parella exuberante

Os nacidos o 21 de decembro co signo do zodíaco Saxitario son atractivos pero tamén un pouco de medo para os pretendientes. Isto débese a que lles gusta facer as súas propias cousas, pero non deixan que outros fagan as súas.

Se as cousas non son perfectas para eles, retroceden ou avanzan sen explicacións nin discusións.

Un compañeiro de loita que non se deixe intimidar por eles axudaríaos a atopar a felicidade.

Saúde: ábrete e comparte cos demais

O 21 de decembro pode sufrir tensión e sobrecarga.mental, polo que para eles a soidade é fundamental para calmar a mente.

Porén, deben ter coidado de non esaxerar a necesidade de espazo e silencio, xa que o exceso de tempo non lles é bo. Poden descubrir que a mellor forma de xestionar o estrés é pasar máis tempo cos amigos e cos seus seres queridos.

Recoméndase asesoramento ou terapia se lles resulta moi difícil abrirse e compartir cos demais.

No que se refire á dieta, os nacidos o 21 de decembro no signo do zodíaco de Saxitario deben ter coidado co consumo de alimentos doces e graxos, porque o aumento de peso, sobre todo na mediana idade, pode ser un problema.

Tamén se debe limitar a cafeína e o alcohol, e se fuman, recoméndase deixar de fumar inmediatamente para reducir o risco de enfermidades cardíacas.

Tamén se recomenda facer exercicio físico vigoroso, preferentemente social, como baile, aeróbic ou deportes de equipo.

Vestir, meditar e rodearse de laranxa animaraos a ser máis espontáneos e expresivos, como levar un cristal turquesa.

Traballo: homes de negocios ou as mulleres

O 21 de decembro adoita dominar nunha variedade de carreiras, especialmente na ciencia, os negocios, os deportes, as artes e o entretemento.

Adoitan acadar o nivelxestión, pero tamén poden traballar por si mesmos e ser emprendedores de alto nivel.

Un impacto no mundo

O camiño da vida dos nacidos o 21 de decembro é recoñecer o poder do pensamento positivo . Unha vez que entenden que están a cargo de quen ou que atraen ás súas vidas, o seu destino é combinar a súa autoridade e determinación con compaixón e flexibilidade, converténdose en líderes destacados no campo escollido.

O lema do Nacido o 21 de decembro: o amor é a resposta a todo

"Sen cal sexa a pregunta, sei que o amor é a resposta".

Signos e símbolos

Signo do zodíaco 21 de decembro: Saxitario

Santo patrón: San Pedro

Planeta gobernante: Xúpiter, o filósofo