Nados o 19 de outubro: signo e características

Os nacidos o 19 de outubro pertencen ao signo do zodíaco de Libra e o seu patrón é San Paulo: descubre todas as características deste signo do zodíaco, cales son os seus días de sorte e que esperar do amor, o traballo e a saúde.

O teu O reto da vida é...

Permitir que outros tomen a iniciativa.

Como podes superalo

Comprende que o sinal dunha persoa verdadeiramente evolucionada é moitas veces a súa capacidade de sentir cómodo nun papel de apoio.

A quen te atrae

O 19 de outubro a xente naturalmente atrae as persoas nacidas entre o 23 de xullo e o 22 de agosto.

Son provocativas e son atraídos polo poder dos outros; unha unión verdadeiramente apaixonada.

Sorte para os nacidos o 19 de outubro

“Ás veces por non dicir nada”.

As persoas afortunadas entenden a importancia de escoitar cando se trata doutros persoas. Isto débese a que as persoas que se senten escoitadas teñen máis probabilidades de querer axudar.

Características dos nacidos o 19 de outubro

Os nacidos o 19 de outubro do signo do zodíaco Libra adoitan parecer pacíficos e convencionais. persoas, pero baixo a superficie -agardando aparecer ante o primeiro sinal de conflito- hai moita independencia e orixinalidade. Cando as cousas van ben para os nacidos o 19 de outubro, poden ser xogadores de equipo marabillosos e o seu encanto e optimismonunca deixan de levantar o ánimo de todos os implicados. Poucas veces vistos sen un sorriso na cara, traballarán moi duro para manter o estado de ánimo. Non obstante, cando o estatus se ve ameazado ou xorde un conflito, a súa tenacidade e independencia, así como o seu temperamento explosivo, poden sorprender e conmocionar mesmo a quen o coñece ben.

De feito, é en tempos difíciles nos que os nacidos en O signo astrolóxico do 19 de outubro Libra tende a destacar, revelando a súa forza de carácter e o mellor e o peor de si mesmos. No fondo, as persoas nacidas o 19 de outubro son loitadoras e só necesitan unha batalla ou un conflito para desenmascarar o seu espírito cruzado. Unha vez que isto está exposto, outras persoas aprenden a non subestimalos nunca máis. Afortunadamente, a súa arma preferida non é a intimidación senón a persuasión e a presentación lóxica das súas ideas; pero se son empurrados nun recuncho, teñen dentro de si a forza para arremeter con palabras e accións ofensivas.

Ata a mediados dos trinta anos, os nacidos o 19 de outubro do signo astrolóxico Libra son susceptibles de ser presentados con oportunidades de crecemento, cambio e transformación emocional. Estes son os anos de construción de personaxes nos que aprenden a controlar o seu temperamento e a inxectar entusiasmo na súa vida sen conflitos como un só.estímulo será de gran valor para o seu crecemento psicolóxico. A medida que se achegan aos corenta anos, hai outro punto de inflexión no que poden volverse máis aventureiros, posiblemente con ganas de viaxar ou buscar máis educación. De novo, se podes aprender a controlar as túas tendencias rebeldes e dirixir o teu enorme vigor, optimismo e coraxe cara a unha causa digna, tes o potencial de descubrir, aclarar e revertir inxustizas e, ao facelo, achegar o mundo a túa casa. , estado natural amante da paz.

O teu lado escuro

Rebelde, sen tacto, posesivo.

As túas mellores calidades

Independiente, enérxico, valente.

Ver tamén: Nacido o 27 de novembro: signo e características

Amor: intimidade en pleno apoxeo

Cando os nacidos o 19 de outubro -baixo a protección do santo 19 de outubro- se namoran da súa personalidade apaixonada, poden brillar, deleitando o seu asociarse con conversas inspiradoras e facer un amor incrible con eles. A intimidade é xenial para eles, pero teñen unha tendencia a pasar de calor a frío nas relacións e necesitan frear unha racha caprichosa ou celosa.

Saúde: es moi sensible

Aí está. unha tendencia dos nacidos o 19 de outubro do signo astrolóxico Libra, a celebrar as súas costas ou revelar a súa paixón só en tempos de conflito, isto pode danar a súa saúde emocional. Cando se trata da súa saúde física,son propensos a sufrir accidentes cando actúan por impulso e tamén son moi sensibles ao seu contorno. Esta sensibilidade pode facelos sentir inexplicablemente deprimidos ou estresados ​​ás veces. Tamén poden facelos propensos a dores de cabeza e problemas de pel, así como a ganancia de peso; a comodidade de comer adoita ser a súa forma de afrontar os momentos de aburrimento ou estrés. O aburrimento é quizais a maior ameaza para a súa saúde, tanto a nivel emocional como físico, e necesitan atopar formas de xerar entusiasmo e paixón sen esperar a que circunstancias externas lles obriguen a man.

Traballo: a túa carreira ideal? O xestor de crise doutros

Os 19 de outubro son innovadores naturais e poden verse atraídos polas carreiras de ciencia, investigación, arte ou tecnoloxía. Outras carreiras que poden atraer inclúen fotografía, escritura, xornalismo, vendas, promoción, moda, educación, servizos de emerxencia, militares e consultoría. Versátiles e talentosos, necesitan unha carreira que lles ofreza diversidade, entusiasmo e moitas oportunidades para revelar o seu talento e aparecer fortes durante unha crise.

Aproveita aos demais cos teus descubrimentos e accións

O camiño da vida dos nados o 19 de outubro, o signo astrolóxico Libra é permitir que outros vexan a túa personalidade colorida en tempos de paz econflito. Unha vez que aprenden a ser máis discretos, o seu destino é beneficiar aos demais a través dos seus descubrimentos ou accións orixinais, independentes e progresistas.

O lema dos nacidos o 19 de outubro: vivir sen matanza

"Non necesito unha crise para sentirme vivo".

Signos e símbolos

Signo do zodíaco 19 de outubro: Libra

Patrono: San Pablo

Planeta gobernante: Venus, o amante