Nados o 16 de agosto: signo e características

Os nados o 16 de agosto teñen o signo do zodíaco de Leo e o seu patrón é San Estevo: descubre todas as características deste signo do zodíaco, cales son os seus días de sorte e que esperar do amor, o traballo e a saúde.

O teu O O reto na vida é...

Resistir o desexo de vinganza.

Como podes superalo

Comprende que a vinganza non é doce. A xente non quere asociarse con aqueles que están amargados ou motivados pola ira.

Por quen te atraen

Atraen naturalmente as persoas nacidas entre o 19 de febreiro e o 20 de marzo.

Entre ti e os nados neste período hai unha combinación de expresividade mística e expresividade física e isto pode crear unha unión cálida e intensa entre ti.

Sorte para os nacidos o 16 de agosto

Ver tamén: Horóscopo chinés 1992

As persoas afortunadas ven a todos os que coñecen como potenciais atractivos afortunados. Unha das formas máis eficaces de evitar a mala sorte e aumentar as posibilidades de sorte é ter o menor número de inimigos posibles.

Características dos nacidos o 16 de agosto

Sedutores e magnéticos, os que nacen. o 16 de agosto do signo astrolóxico de Leo, son máis felices cando poden transmitir as súas crenzas non convencionais á maior audiencia posible. A súa principal prioridade na vida parece ser chamar a atención sobre si mesmos e, xa que son unha fonte de enerxíatan inesgotables, demostran que teñen moita ambición e entusiasmo, o que moitas veces os fai imposibles de ignorar.

Unha vez que os nacidos o 16 de agosto, signo astrolóxico Leo, decidiron en que esfera de influencia entrar, tentarán triunfar sobre os obstáculos ou sobre as persoas que se interpoñen no seu camiño.

O seu afán de poder e recoñecemento é tan forte que poden ser vingativos e destrutivos cos que se opoñen, e o desexo de vinganza é unha poderosa forza destrutiva nas súas vidas.

Porén, detrás do aspecto atrevido e conflitivo que adoptan os nacidos baixo a protección do santo 16 de agosto hai un eu máis decidido que dirixe a súa atención á procura de condutas totalmente. diferente da imaxe que proxectan exteriormente.

Aínda que o seu comportamento parece estar orientado á ganancia material e ao éxito profesional, a súa motivación máis profunda reside na consecución da felicidade persoal. Como resultado, a súa vida privada é só iso: privada.

Ata os trinta e seis anos na vida dos nacidos o 16 de agosto faise fincapé na práctica, especialmente no seu ámbito laboral . Son os anos nos que adoitan ser máis desapiadados e deben ter coidado de que o seu enorme potencial creativo non se converta en exhibicionismo.

A partir dos trinta e sete anos podencomezan a darlle máis importancia ás relacións e poñerase énfase na calidade antes que na cantidade á hora de mostrar a súa creatividade.

De por vida, se os nacidos o 16 de agosto do signo do zodíaco de Leo son capaces de escoitar aos seus. conciencia poderosa e asegurarse de que non actúan de xeito prexudicial para os demais ou perden contacto cos simples praceres da vida, teñen o potencial non só de seducir aos demais co seu estilo magnético, senón de sorprendelos cos seus resultados extraordinarios.

Ver tamén: Nados o 20 de xullo: signo e características

O lado escuro

Despiadado, exhibicionista, excesivo.

As túas mellores calidades

Sedutor, motivado, enérxico.

Amor: O perseguidor e non o perseguido

No que se refire a cuestións do corazón, os nacidos o 16 de agosto poden ser moi leais e solidarios, vendo aos demais como son e non como querían ser.

Gústalles ser o perseguidor, non o perseguido e porque son tan independentes, establecer metas coa súa parella pode ser un problema.

Non obstante, se elixen unha persoa enérxica, segura e forte. compañeiro voluntario coma eles, isto non será un problema.

Saúde: valora aos que te rodean

É importante que os nacidos o 16 de agosto co signo do zodíaco Leo lembren que os seus lazos para a familia e os amigos son importantes para elessaúde como unha boa nutrición e exercicio.

Por ser tan enérxicos e centrados no presente e non no futuro, non é de estrañar que lles resulte difícil seguir a rutina dunha dieta equilibrada e programa de exercicios físicos pero é importante que adopten hábitos saudables tanto de alimentación como de exercicio físico diario, que debe ser moderado ou intenso.

Esta rutina axudaralles a evitar excesos, como fumar, comer en exceso e condutas adictivas ou de busca de emociones, que son prexudiciais para a súa saúde física e emocional.

Usar un cristal de malaquita aportará calma e sensación de tranquilidade á vida dos nacidos o 16 de agosto, así como vestirse, meditar e rodándose de azul.

Traballo: artistas ou produtores

Os nacidos o 16 de agosto do signo do zodíaco de Leo, están ben equipados para calquera campo no que poidan inspirar ou liderar a outros e moitas veces atopan éxito nas artes ou nas artes escénicas, como artista, produtor ou director, ou na política ou na docencia.

Tamén poden sentirse atraídos polo mundo dos negocios, as empresas ou os medios de comunicación, pero tamén poden facer traballos benéficos. .

Calquera que sexa a carreira que escollen, non prosperan en postos subordinados e poden decidir traballarpor si mesmos se, por algún motivo, os postos de liderado son inalcanzables.

Un impacto no mundo

O camiño vital dos nacidos o 16 de agosto é evitar extremos e excesos . Unha vez que atoparon un equilibrio saudable que lles permita servir en lugar de rebelarse contra a sociedade, o seu destino é inspirar ou liderar aos demais.

Lema do 16 de agosto: Ver a beleza en ti e nos demais

"Honro a inocencia, a compaixón e a beleza nos demais e en min".

Signos e símbolos

Signo do zodíaco do 16 de agosto: Leo

Patrono: Santo Estevo

Planeta gobernante: Sol, o individuo