Libra Ascendente Peixes

O signo do zodíaco de Libra Ascendente Peixes, ao que xeralmente se lle asigna o sétimo lugar dentro da secuencia de signos do zodíaco que é utilizado e interpretado pola astroloxía occidental, sendo o signo de Peixes como ascendente, adoita demostrar unha personalidade moi particular. Dentro disto, xorde unha sorte de completación entre as diversas calidades típicas de cada un dos dous signos, nun marco global no que as connotacións positivas dun e doutro son as gañadoras, como por exemplo a gran sensibilidade, humanidade e unha propensión. para o romanticismo na arte e na vida.

As características Libra ascendente peixes

Mulleres e homes que viñeron ao mundo con Libra ascendente peixes características, son, polo tanto, capaces de demostrar unha personalidade máis atenta a un espiritual e sentimental. dimensión das cousas, quizais ata un pouco afastada desa busca frenética de mundanidade e socialización a toda costa naquelas efémeras ocasións de diversión, verdadeira alma para o signo de Libra.

Persoas que naceron baixo o signo Libra. Os Peixes ascendentes tamén brillan por unha propensión á xenerosidade, característica esta última que tamén se manifesta na capacidade de axudar aos demais, sendo animada abaseado nunha vontade benévola, grazas á cal Libra Ascendente Peixes pode gañarse o apoio e o cariño que tanto necesitan: o mesmo ocorre tamén no amor, coa procura da reciprocidade.

Polo lado negativo, na présa. Para asociarse, o desprevenido Peixes en ascenso de Libra pode precipitarse e tomar malas decisións, atraendo ás súas vidas a persoas con graves defectos de carácter. A súa atracción por salvar a xente adoita colocalo en situacións extremas, onde o amor se mestura con resentimento e amargura. Profesionalmente, Libra Pisces en ascenso ten grandes posibilidades de éxito en todas as ocasións coas que se asocia. No traballo, é visto como reflexivo, accesible e moi merecedor de oportunidades de negocio lucrativas.

A muller Libra ascendente de Peixes

A muller Libra ascendente de Peixes, baixo un carácter despreocupado e totalmente relaxada. xestos, agocha unha sensibilidade na superficie, atento a todo tipo de correntes. Fáltache un pouco de agresividade ante a dureza da vida, tes que compartir o teu día a día cun ser forte e tranquilizador. Consolas a brutalidade do mundo a través dunha imaxinación colorida, nunha burbulla de equilibrio e beleza, en boa compañía.

O home Libra Rising Pisces

O home Libra Rising Pisces ten un personalidade débil,amable e comprensivo. Non es unha persoa moi activa nin decidida, pero estás moi atento aos demais e sabes cando necesitan axuda. Non che falta realismo pero podes canalizar a túa imaxinación a través dun proxecto creativo. Necesitas un compañeiro vigoroso e decidido para sentirte seguro na túa vida amorosa.

O signo Libra ascendente afinidade de peixes

Ver tamén: Nados o 23 de decembro: signo e características

No ámbito afectivo é comprensivo e receptivo ás necesidades do outro. É cariñoso, emotivo e sempre disposto a escoitar. Cando estás emocionalmente implicado, nunca é superficial. Pola contra, o signo Libra ascendeu á afinidade de peixes, xeralmente vive as relacións plenamente, abandonándose á paixón do corpo e da alma. Moi encantador e sensual, este nativo exerce un forte poder de atracción sobre os demais.

Consellos do horóscopo de peixes ascendentes de Libra

Ver tamén: Afinidade de Taurus Libra

Queridos amigos segundo o horóscopo de peixes ascendentes de Libra, sodes extremadamente adaptables ás necesidades. do outro. Sensible e emotiva, ao mesmo tempo equilibrada e conciliadora, esta combinación parece ofrecer o escenario perfecto para un encontro emocional harmónico.