Leo Ascendente Touro

O signo do zodíaco de Leo Ascendente Touro, xeralmente informado na quinta posición na secuencia común de signos do zodíaco coñecido dentro da tradición astrolóxica occidental, en asociación co signo de Touro como ascendente, non explica dun xeito claro e comprensible máis aló de calquera malentendido. a súa natureza típica. Máis ben, trae consigo unha personalidade verdadeiramente fóra do común, que se caracteriza por unha boa capacidade para asociar a determinación na consecución dos propios obxectivos xunto coa calidade de poder xestionar ben o que se conseguiu nos seus éxitos.

O características Tauro ascendente Leo

Neste sentido, as persoas que viñeron ao mundo con características Tauro ascendente Leo poden parecer un pouco menos inclinadas á prodigalidade e a compartir o que teñen cos demais, característica que non está ditada por un incapacidade para vivir as relacións interpersoais dun xeito sereno en presenza de cartos.

Ver tamén: Nados o 8 de abril: signo e características

As mulleres e homes nados baixo o signo de Leo Ascendente Touro, de feito, tenden a mostrar unha menor propensión a malgastar recursos propios, precisamente por mor de a procura do aforro e a optimización dos resultados tanto nos negocios como nas relacións interpersoais, evitando así pagar as consecuencias dos continuos erros. Os amigos do signoPor último, Leo Ascendente Touro, aínda saben dar o mellor de si nas relacións amorosas, demostrando un gran e notable desexo de amar e, ademais, de ser amado tamén.

No lado negativo, a base de Os problemas de Leo Ascendente Touro é o apego excesivo ás tradicións familiares e á educación familiar autoritaria. No ámbito profesional, o Ascendente Touro Leo tendo unha forte creatividade e moita enerxía, estes nativos tenden a realizar múltiples actividades ao mesmo tempo. Non obstante, os proxectos e logros máis importantes desenvólvense máis tarde na vida, cando se pode gozar de bos momentos e dunha maior calma emocional.

A muller Leo ascendente de Touro

A muller Leo ascendente de Touro ten unhas personalidades. describe como un pouco opresivo, con prodixioso orgullo e teimosía. Estás dotado dunha forte determinación, que é útil para perseguir os teus obxectivos a longo prazo, pero moitas veces é un problema para encaixar cos demais. Es demasiado sensible ás aparencias, que poden valer moitas decepcións e paixóns destrutivas.

Ver tamén: Cancro Ascendente Libra

O home Leo ascendente de Touro

O home Leo ascendente de Touro é unha mestura pobre de flexibilidade. Es un home estable e seguro que xestiona os teus asuntos con gran habilidade. Es materialista, buscas a beleza nas cousas e, na túa vida profesional, queres acadar un estatus de prestixio. No teuna vida amorosa podes ser posesivo ou mandón cando as cousas van mal, mentres que cando todo vai ben es unha persoa apaixonada.

Afinidade matrimonial Leo Ascendente Touro

No amor, afinidade de relación O ascendente Touro é Leo. conquistadora, sensual e moi apaixonada. Poderosamente erótica, ela aprecia todo o que esperta e nutre os seus sentidos. Goza de luxo, perfumes finos, roupa cara e comidas suntuosas. Cando está namorado, entrégase aos praceres da vida sen reservas, pero só cando se sente seguro.

Consello do horóscopo Leo Ascendente Touro

Queridos amigos segundo o horóscopo Leo Ascendente Tauro para a túa vida familiar é esencial, non só para o teu benestar senón tamén para a túa seguridade interior.