Leo afinidade Peixes

Cando dúas persoas nacidas baixo a influencia dos signos de Leo e Peixes deséxanse entre si, querendo crear unha nova parella, Leo ela Peixes, certamente atopan algo especial na súa relación. Isto débese a que ambos son capaces de beneficiarse dunha gran positividade, polo que os dous socios poden tomar máis conciencia das súas calidades e dos seus defectos, experimentando deste xeito un verdadeiro crecemento espiritual e interior, que os empuxa a vivir a súa relación dun xeito mellor e máis sensato.

Unha historia de amor entre dúas persoas nacidas nos signos de Leo e Peixes, caracterízase pola presenza de dúas naturezas de personaxes practicamente opostas, Leo e Peixes ela. De feito, por un lado está o león, tan orgulloso, decidido, animado e capaz de facer de todo para chegar ao grano, mentres que por outro lado están os peixes, tan sensibles e con ganas de vivir a vida con máis calma, xeito introvertido.e tamén reflexivo. Neste sentido, é necesario chegar a un compromiso entre as dúas persoas.

Historia de amor: amor de Leo e peixes

Ao comezo da relación amor de Leo e peixes, o sentimentalismo masoquista de Peixes poñerá este romántico sinal de auga nas gadoupas do Leo gobernante. Cando Peixes vexa que non pode manexar a situación, cambiará o seu curso de atención. O león orgulloso nonpode tolerar ofensas á súa dignidade, ademais, as bágoas e os soños do Peixe poden molestalo. O sindicato só pode aguantar se hai cooperación profesional.

Debe quedar claro desde o primeiro momento que non hai esperanza de que o peixe macho ou femia gañe nunca a Lion ou Lioness. Este feito vai en contra de todos os preceptos da astroloxía e da natureza. A pesar diso, vemos moitos Peixes camiñando en compañía de Leóns; Isto ocorre porque ser conquistado non é unha realidade tan desagradable para un Peixe cando o gañador é o gato grande.

Que tan grande é a afinidade Leo/Pisces?

Leo é un dos signos correspondentes. aos signos fixos do zodíaco e o signo de Peixes é un dos chamados signos mutables. Con estes aspectos, en xeral, as relacións de Leo e Peixes serán complicadas, pero tamén grazas a esta complicación serán sumamente enriquecedoras, sobre todo a nivel intelectual. Se se esforzan por un fin que interese a ambas as partes, os resultados case sempre serán os desexados, xa que Peixes Home Leo Woman son dous Signos que comparten inquietudes intelectuais diferentes e que, xuntos, poderán satisfacelas plenamente. Cada un é o reactivo axeitado para mellorar as capacidades do outro. Ademais, excluiranse as interferencias.

Cando formen o par de afinidade de Leo Peixes,a inestabilidade de Peixes, mesturada coa tendencia á rutina do signo de Leo, dá lugar a un desequilibrio impactante, ou tamén pode ser o contrario, depende. Peixes móvese segundo os seus sentimentos, pero Leo ás veces non o comprende, a súa razón impídeo. Outro aspecto escuro da súa unión é que adoita estar coloreada por dous sentimentos opostos: o amor e o odio. En resumo, Leo e Peixes forman unha relación tormentosa na que ambos signos saben o que significa experimentar o pracer e a dor en toda a súa intensidade.

A solución: Leo e Peixes levan ben!

Cando son bos amigos, estes dous poden aportar moitas cousas útiles á súa conexión, Leo e Peixes lévanse ben. Leo é poderoso e aberto, por non falar das persoas deste signo que sempre fan o que queren e prefiren tomar a iniciativa en calquera situación.

Os Peixes son calados e gústalles pensar, o que significa que estes dous nativos se opoñen. un ao outro mentres ambos son soñadores. Se son o suficientemente cautelosos como para prestarse atención, Leo e Peixes poden gozar da amizade máis feliz e amorosa que outros dous signos non poderían ter.

A relación Leo e a amizade de Peixes

Leo e a amizade de Peixes é inusual porque o león extravagante pode quedar fascinado polo tímido que é o Peixe. Leo sempre estará ombreiro arribapara chorar por Peixes, mentres que Peixes tolerará o seu enorme ego.

Pero é probable que incluso os Peixes solitarios se cansen de escoitar as historias egoístas de Leo. Non obstante, estes dous poden ser grandes amigos porque ambos aprecian a Leo e a Peixes no que se refire á fantasía e teñen estilos de vida glamorosos.

Ver tamén: 05 05: significado anxelico e numeroloxía

Compatibilidade baixo as tapas: Leo e Peixes na cama

Ambos dous Leo e Peixes necesitan gozar da liberdade emocional. Canto máis xenerosamente se entreguen esta mercancía preciosa, mellor será a unión de Leo e peixes na cama. A liberdade ten que ir sempre acompañada da confianza e lealdade que cada un outorga á súa parella, para conseguir unha compatibilidade harmónica e agradable.

Ver tamén: 1933: Significado anxelico e numeroloxía

A historia de amor entre estas dúas persoas, Leo e Peixes polo tanto, para ofrecer un crecemento interior. , debe ser experimentado por ambos os socios na procura dun equilibrio, que se pode conseguir grazas á comprensión e paciencia do peixe e, por outra banda, grazas á determinación e vitalidade do león. Deste xeito, ambos, Peixes home muller Leo, teñen a oportunidade de aprender da súa parella algo que completa a súa personalidade, mellorando sempre a súa forma de ser e vivir a relación e a vida xuntos.