Leo Affinity Gemini

Cando dúas persoas nacidas baixo a influencia do signo de Leo e Xemelgos se atopan, dando vida a unha nova parella, Leo el, Gemini ela, conseguen compartir constantemente o desexo dunha relación marcada sobre todo pola vivacidade e o xogo. Nesta relación, ambos, Leo el, a xemelga, conseguen expresar a súa vontade de vivir en nome do optimismo e dos novos estímulos, debido á gran intelixencia e creatividade infinita que distinguen os dous signos.

Unha historia de o amor entre dúas persoas nacidas nos signos de Leo e Xemelgos, ademais, practicamente nunca coñece fases de cansazo, períodos nos que unha das dúas parellas é incapaz de aproveitar a agradable implicación que é unha das bases da relación: só , os dous amantes Leo, os seus xemelgos, deben ter coidado de non deixarse ​​arrastrar a discusións parvadas, sobre todo polas dúas naturezas de personaxes diferentes, un de broma e outro serio.

Historia de amor: amor de Leo e xemelgos

Geminis inclúese entre os chamados signos mutables e Leo entre os signos con carácter fixo. A pesar diso, a súa compatibilidade adoita ser alta. As relacións que desenvolven Leo e Xemelgos caracterízanse xeralmente polo seu forte espírito de asociación, aínda que os seus enfrontamentos, cando se producen, sexan fortes. Profesionalmente, seestes dous signos organízanse para levar a cabo un proxecto común, os resultados adoitan ser positivos. O signo de Leo tende a exercer as súas accións no ámbito administrativo e urbanístico, o que resulta perfecto para Xemelgos, quen, pola súa banda, prefiren dedicarse a outras tarefas menos materiais e máis ideais e intelectuais, ao tempo que conseguen liberdade. . Todo isto tradúcese nun éxito máis que posible.

Cando se trata do amor entre Leo e Xemelgos e as súas relacións románticas, o resultado é máis complexo, xa que a vaidade de Leo é perigosa para Gemini. E para Leo, a inclinación de Xemelgos polo subterfuxio é moi irritante; ás veces insoportable. Finalmente, son feros as súas pelexas, aínda que as augas retomen o seu curso con relativa facilidade para comezar de novo? No fondo, Xemelgos e Leo saben que se necesitan moito máis do que se atreven a imaxinar.

A relación de Leo e a amizade de Xemelgos

Porque os Xemelgos son intelixentes e fanfarronas e o Leo está orgulloso e orgulloso. ambicioso, o encontro de dous nativos de amizade Leo e Xemelgos será divertido, a non ser que haxa competición a nivel profesional ou exhibicionismo. Un dos dous ten que renunciar a certas manifestacións externas na sociedade.

Xemelgos con Leo estableceron unha moi boa amizade, porque ambos se ven atraídos polo novo, extravagante epintoresco. A persoa que nace baixo o signo de Xemelgos foxe da rutina, é cambiante e sociable. Gústalle estar en compañía e sabe adaptarse moi ben a calquera situación.

Os que nacen baixo o signo de Leo, pola súa banda, son curiosos, amables e sempre lles gardan novas sorpresas. O único problema que pode xurdir é cando emerxe a personalidade un tanto arrogante de Leo. Neste caso, Xemelgos debería evitar enfrontarse a el e deixar pasar o momento.

Que tan grande é a afinidade de Leo Gemini?

Nunha relación, a afinidade de Leo Gemini, ambos se sentirán moi atraídos por o teu instinto aventureiro natural. Unha parella formada por Leo e Xemelgos sentirá o encanto mutuo e poderá gozar a toda hora da compañía do seu ser querido, compartindo entre eles conversas interesantes e longas.

En todo caso, poden aparecer dificultades porque Os Géminis teñen múltiples intereses e Leo pretende ser o máis importante na relación que Leo o xemelga. Polo tanto, o nativo de Xemelgos debe explicarlle ao seu compañeiro de Leo, utilizando as súas habilidades comunicativas, que é moi importante para el na súa vida.

Por outra banda, a tendencia de Leo a manexar situacións pode provocar un choque na relación. . Leo é máis duro e máis inflexible que o seu compañeiro Gemini. Tanto Leo como Xemelgos senten a necesidade de atención mutua; Se a parella siConcéntrase en satisfacer esta necesidade do outro, entón será capaz de superar todas as adversidades do carácter.

Ver tamén: Soñando con ser perseguido

A solución Leo e Xemelgos lévanse ben!

No traballo, Gemini ofrecerán todos os seus dotes intelectuais e creativos, mentres que Leo porá toda a súa “garra” para acadar os obxectivos que se propoñan. As reunións e os actos de traballo serán os espazos nos que ambos sinais brillan máis. O entusiasmo e o lume cálido de Leo estimularán e animarán o aire voluble de Xemelgos, Leo e Xemelgos lévanse ben e forman unha parella excepcional.

Ás veces pode ocorrer que o ego de Leo sexa golpeado por Xemelgos coa lingua afiada. Non obstante, o Leo nativo perdoará e ensinará á súa parella axiña a ser máis amoroso e cariñoso. Se ambos aprenden a respectar as súas diferenzas e relaxarse, a relación pode ser moi interesante.

Compatibilidade baixo as cubertas: Leo e Xemelgos na cama

Ver tamén: Soñando cunha persoa famosa

Sexualmente, Leo e Xemelgos na cama poden experimentar unha experiencia moi apaixonada. momentos, cheos de xogo e cariño. Neste nivel, esta combinación ten unha alta compatibilidade e unha alta probabilidade de éxito.

A historia de amor entre estas dúas persoas Leo e Xemelgos pode ofrecer grandes oportunidades de recreación e benestar para ambos, especialmente cando o intentan. para conquistar un logrocomún, porque por unha banda o león pon toda a súa enerxía e a súa impetuosidade para levar adiante unha idea custe o que custe, mentres que os xemelgos ofrecen o punto de partida intelectual correcto e adiviñado, na base do cal todo o demais nace dun xeito preciso e secuencia ordenada. Os dous amantes, Leo e Xemelgos, poden contar co optimismo e a vitalidade, calidades que fan que a relación sexa sen dúbida agradable para ambos: a súa unión é un auténtico éxito.