Horóscopo Géminis 2023

O horóscopo de Xemelgos 2023 deste ano indica que Saturno en Acuario amplía o campo de acción dos nativos do signo, empurrandolles a ir máis alá dos seus límites máis do posible. Pero co posterior traslado de Saturno a Peixes, esta influencia diminúe cada vez máis, polo que convén aproveitala o máximo posible. Entre maio e decembro, os nativos de Gemini 2023 poden sentir que non teñen os favores da súa estrela afortunada. Non é do que se trata, porque este ano hai que estruturar o que se acometeu, en lugar de pasar a outra cousa. Isto implica un certo compromiso permanente e sen distraer, que non sempre é capaz de levar adiante. 2023 será o ano no que se pecharán moitos ciclos e haberá que rematar moitos proxectos. Entón, vexamos cada área das predicións do horóscopo Gemini para este ano!

Horóscopo de traballo Gemini 2023

O horóscopo Gemini 2023 suxire que este ano será propicio para as perspectivas laborais e profesionais. Ao comezo do ano conseguirás beneficios significativos coa práctica da túa profesión e poderás proporcionar novas direccións á túa carreira a través da asociación cunha persoa experimentada. Podería haber unha promoción xa a principios de ano. Despois do 22 de abril, Xúpiter na Casa Undécima traerá máis gananciasno seu negocio. Este período de tempo é un bo augurio para a profesión de socios. Despois do 22 de novembro, Xúpiter estando na Casa Décima indica ascenso en servizo e traslado súbito. Este traslado e o tipo de traballo a realizar será exactamente o que máis desexabas. O horóscopo Gemini 2023 resérvache unha perspectiva de traballo bo, con amplo espazo de manobra para crecer e ocupar papeis importantes. As novas responsabilidades poden asustarche ao principio, pero serás perfectamente capaz de manexalas, grazas á túa ambición e compromiso.

Ver tamén: Horóscopo cancro 2023

Horóscopo do amor de Géminis 2023

O primeiro semestre do horóscopo de Géminis 2023. estarán moi confusos respecto dos seus propios sentimentos, pero os nativos non se atreverán a discutir esas dúbidas coas súas parellas. Durante o segundo trimestre é posible que aparezan novas persoas no círculo de amigos e coñecidos, o que provocará aínda máis confusión e aumento das dúbidas. O maior reto no amor para as persoas deste signo durante 2023 será a honestidade, tanto consigo mesmo como coas súas parellas sentimentais. As estrelas aconséllalles ser coherentes cos seus desexos máis íntimos e deixar a culpa a un lado, o que normalmente non leva a ningún bo desenvolvemento. Co horóscopo Gemini 2023 ábrese o camiño para novas relacións, que poden converterse enalgo positivo e duradeiro, que realmente enriquecerá a túa vida. Ao mesmo tempo, tomar o tempo para reflexionar sobre os lazos actuais é esencial para tomar as decisións correctas e comprender se a túa parella é realmente a persoa destinada a estar ao teu lado.

Ver tamén: Leo Affinity Aquarius

Horóscopo Géminis 2023 Familia

As predicións de Gemini 2023 falan dun ano propicio cando se ven dende o punto de vista familiar. Un ambiente de paz e harmonía prevalecerá na túa familia debido ao bo efecto visual de Xúpiter na Cuarta Casa. Favorecerase moito a cooperación familiar e tamén experimentará un cambio positivo na forma de falar, conversar e comportarse. Despois do 22 de abril fomentarase especialmente o teu romance e terás unha relación harmoniosa co teu cónxuxe. Debido ao efecto espectacular de Xúpiter na Casa Terceira, o teu prestixio social mellorará. Este ano tamén é moi propicio para a decisión de ter un fillo.

Horóscopo da amizade de Géminis 2023

Segundo o horóscopo da amizade de Géminis 2023, beneficiarase das entradas emocionantes e entusiastas de Venus en Acuario , Aries, Xemelgos, Leo e Libra. Con tal arsenal, as túas relacións de amizade evolucionan nun contexto lixeiro que revela o mellor de ti e que ás veces dáche ganas de superar os teus límites. Teuos amigos adaptaranse facilmente ao teu estilo de vida sen facer preguntas que che fagan fuxir. Non obstante, se queres manter esta harmonía, terás que facer algunhas pequenas concesións a principios de ano. Non te concentres en desexos non correspondidos, xa que isto manchará as túas amizades e podería ser á túa conta.

Diñeiro do horóscopo de Géminis 2023

O comezo do ano será bo para as perspectivas económicas. Haberá un fluxo de diñeiro constante, pero gastarás grandes cantidades en artigos de confort e comodidades físicas. Hai indicios favorables se se quere investir na compra dunha vivenda ou dun vehículo ou en bens de luxo polo efecto espectacular de Xúpiter na Segunda e a Cuarta Casas. Despois do 22 de abril, Xúpiter pasará pola Undécima Casa. Nese momento poderás recuperar algúns aforros que levaban tempo bloqueados. Non obstante, aínda haberá moitas ganancias este ano e tamén poderás deixar de lado algúns aforros. Tamén atoparás varias solucións para acabar con calquera problema económico, respirando así aliviado. Este período é propicio para os investimentos e será un momento propicio para celebrar eventos felices como vodas ou nacementos coa familia. Polo tanto, neste horóscopo de Xemelgos 2023 escóndese unha mensaxe importante: atesoura o que tes, sopesa ben as túas opciónsfinanceira e investindo en algo que sexa realmente útil para o teu futuro e para as persoas que están ao teu carón.

Horóscopo de Saúde de Gemini 2023

O horóscopo de Gemini 2023 di que este ano tamén será un excelente ano dende o punto de vista sanitario. Poderás manter un equilibrio mental marabilloso e levar a túa satisfacción. O 22 de abril, Xúpiter transita pola casa 11, polo que non hai indicios de enfermidade prolongada este ano. O tránsito de Xúpiter sendo un lugar propicio, só tes que seguir unha dieta sa e equilibrada para manterte en boa saúde. Tamén podes practicar ioga xunto con técnicas de meditación para relaxar a túa mente e corpo. Seguindo estas sinxelas regras, fortalecerás o teu sistema inmunitario e salvarás das enfermidades estacionais comúns.