Géminis Afinidade Gemini

Cando dúas persoas nacidas baixo a influencia do signo Xemelgos e Xemelgos se atopan, indo a crear unha nova parella, dende os primeiros momentos da súa vida xuntos demostran que lles encanta a vida activa, nunca faltando en ningún caso novos estímulos para alegrarse e apreciar. a súa relación en todos os sentidos, sobre todo extraendo dela unha forte satisfacción intelectual, grazas á gran vivacidade da que este signo do zodíaco está dotado pola natureza.

Caracterízase unha historia de amor entre dúas persoas nacidas no signo Xemelgos e Xemelgos. para unha busca constante de autonomía e liberdade de movementos por parte dos dous socios, xa que desexan sobre todo, a posibilidade de expresar a creatividade en calquera momento e sen inhibicións, necesidade que ambos entenden e toleran, aínda que a longo prazo esta podería levar a un deterioro da relación.

Ver tamén: Nados o 6 de agosto: signo e características

Historia de amor: amor de Xemelgos e Xemelgos

Como todos os nativos do mesmo signo, a afinidade é moi positiva no caso das amizades e da colaboración no traballo. . No amor, aínda que nun principio ambos poidan crer que atoparon unha alma xemelga, dada a semellanza, a longo prazo a afinidade e o amor de Xemelgos poden levar ao aburrimento, a non ser que as posicións recíprocas de Marte e Venus proporcionen tal atracción sexual que poida solta os instintos asícontrolado en ambos, sobre todo cando a relación está formada por Xemelgos, o seu Gemini el.

Geminis están cheos de enerxía, optimistas e expresivos. A túa busca está orientada a atopar o teu compañeiro de viaxe. Os nativos de Xemelgos amosan un gran sentido do humor que consegue superar calquera incomodidade causada polas complicacións cotiás. As súas longas conversacións fascinan a todo o mundo e facilitan a convivencia.

Que tan grande é a afinidade con Xemelgos Gemini?

A afinidade con Xemelgos Gemini é alta e, moi probablemente, unha parella de Géminis teña unha relación chea de diversión, aventura e variedade, aínda que deben aprender virtudes como a paciencia e o compromiso para que funcione a longo prazo.

Gemini adora a variedade e a conversación, e un Xemelgo e un de cada dous gozarán facendo plans de viaxe, facendo cambios na casa, organización de encontros cos amigos, etc. Non obstante, é recomendable que intenten controlarse un pouco para evitar, que a túa vida teña moitos cambios e moita acción a costa da estabilidade e a calma. coidar este aspecto da súa personalidade para non comprometer a súa relación Gemini el Gemini ela. Aínda que non son excesivamente celosos, os Géminis son moi posesivos nas súas relacións e, nese sentido, ambos terán queTeña coidado de non darlles motivos para desconfiar da súa parella.

A relación de amizade de Xemelgos e Xemelgos

A combinación de Gemini e amistade de Xemelgos pode facer que pareza que hai "4 almas" ás veces. ”: esta parella pode virar a cabeza doutros signos do zodíaco; aínda que en realidade, a dificultade radica na personalidade voluble e voluble que ten o xemelgo nativo. De calquera xeito, unha parella de Xemelgos e Xemelgos mostrarán admiración mutua, aumentando o vínculo apaixonado e a imaxinación sexual que ambos teñen.

Os Xemelgos deben, por suposto, lidiar coa súa actitude adolescente constante e inconsciente; En todo caso, sendo persoas adaptables, intelixentes e alegres, poderán superar esta adversidade sen maiores problemas.

Nunha relación de amigos, a diversión e a aventura únenos. Os dous signos Gemini e Gemini son excelentes organizadores de festas e reunións, que se distinguen polo seu alto nivel de organización. Os xemelgos son moi bos para facer plans de viaxe e escoller diferentes actividades. En calquera caso, deberían controlar moitos cambios xa que pode levar a unha vida inestable e esgotadora.

A solución: Xemelgos e Xemelgos lévanse ben!

Outro aspecto a coidar é a súa tendencia a ser superficiais ás veces e evitar entrar na relación oucalquera cuestión importante. Os dous deben aprender a escoitar á súa parella e traballar duro para falar de cuestións que poidan causar preocupación, como o diñeiro, a estabilidade e o compromiso. Xemelgos adoita evitar sacar temas difíciles, pero nesta combinación un dos dous terá que aprender a facelo.

Nesta combinación Xemelgos e Xemelgos lévanse ben xa que ambos teñen grandes habilidades comunicativas e porque os Xemelgos son os xemelgos. xemelgos do Zodíaco, pode ser que dous Xemelgos nunha relación sexan xemelgos kármicos. Poderán pasar horas conversando, contándonos, analizando temas de interese e simplemente disfrutando da compañía da súa parella. Non obstante, tamén gozarán da compañía do outro e a parella sentirase igual de cómoda só ou nas reunións de amigos e outros eventos sociais porque os amigos son un aspecto tan vital da vida de Xemelgos.

Compatibilidade debaixo das mantas: Gemini e Xemelgos na cama

Ver tamén: Soñando cunha pistola

Unha parella de Xemelgos e Xemelgos son moi compatibles na súa relación sexual. Hai unha alquimia moi especial entre ambos, e tanto Xemelgos como Xemelgos na cama saberán facer feliz á súa parella nos momentos íntimos da relación, sobre todo se logran construír unha relación estable na que os dous membros da parella. daranse na mesma medida.

A historia de amor entre estes dousas persoas de Xemelgos e Xemelgos precisan, polo tanto, dun bo equilibrio mediante o cal, aínda que as parellas poidan burlarse, a relación sempre se asenta entre os desexos e necesidades de ambos, favorecendo así unha convivencia pacífica entre os dous amantes sen que rematen. arriba discutindo. Os dous amantes do signo de Xemelgos e Xemelgos, polo tanto, deben aprender a apreciar a súa tendencia a expresar a súa creatividade da mellor forma posible: ámbolos dous socios encántalles comunicarse, xa que iso lles axuda a aumentar a estima mutua, sentíndose tan seguros. nos retos cotiáns.