Gemini afinidade Peixes

Cando dúas persoas nacidas baixo a influencia dos signos de Géminis e Peixes van a crear unha nova parella, non tarda en darse conta de que a súa realmente pode considerarse unha fermosa historia de amor, un deses encontros entre vontades que saben comparar, xa que cada un dos dous socios atopa na súa parella o que sempre quixo para a súa vida, é dicir, o desexo de ser entendido polo seu propio ser e satisfacción persoal.

Unha historia de amor entre dúas persoas nacidas nos signos. de Xemelgos e Peixes, polo tanto, só pode ser unha excelente experiencia para ambos os dous compañeiros, Gemini e Peixes ela, xa que conseguen vivir as súas pequenas diferenzas da mellor maneira posible, asociando o seu carácter co da súa parella, nun continuo descubrimento de benestar que está impulsado por ese entusiasmo e apertura mental que son sempre a base das máis fermosas historias de amor entre verdadeiros amantes.

Ver tamén: Tauro Ascendente Libra

Historia de amor: amor de Xemelgos e peixes

En xeral, a unión desaconséllase, a non ser que os sinais teñan unha conxunción ascendente ou luces no mesmo signo. Despois dunha atracción inicial entre Xemelgos e Peixes namorados, as principais diferenzas de carácter aparecen case de inmediato: o nativo de Xemelgos non tolera as actitudes e fantasías azucradas da súa parella, mentres que o nativo de Peixes non soporta a indiferenza e a autosuficiencia.do outro; nalgúns casos, os nenos poden salvar a unión, especialmente cando a relación está formada por Xemelgos ela Peixes el.

En calquera caso, visto desde o lado positivo, os Peixes recibirán de Xemelgos a confianza e comprensión diso. necesita continuar a relación e iso daralle a liberdade e independencia que tanto defende o xemelgo. Tanto Xemelgos como Peixes cren no libre albedrío e poden entenderse moi ben neste momento.as súas relacións sociais con respecto a Xemelgos. Tamén é menos superficial e terás que verificar que, a pesar de parecer frívolo ás veces, o teu compañeiro de Xemelgos entende realmente os aspectos máis profundos da vida. Se Xemelgos pode ser sensible ao lado máis receptivo de Peixes, entón esta combinación de amizade de Gemini e Peixes pode funcionar. En caso contrario, cada un de vós afastarase da súa parella, aínda que non se decate, ata que sexa demasiado tarde.

Que tan grande é a afinidade entre Xemelgos e Peixes?

A compatibilidade entre Géminis e Peixes non é unha das maior destes signos e ambos, Xemelgos e Peixes terán que traballar duro para que a relación funcione. Os seus elementos de aire e auga son moi diferentes porque mentres que o aire está relacionado coa mente, a auga estárelación coas emocións.

Ver tamén: 4444: significado anxelico e numeroloxía

A afinidade Xemelgos-Peixes pode funcionar porque ambos signos teñen algunhas cousas en común. Tanto Xemelgos como Peixes están abertos a novas ideas, flexibles, comprometidos e dispostos a cambiar de bando se cometen un erro. A diferenza doutros signos máis dominantes, nin Xemelgos nin Peixes impoñen a súa forma de ver as cousas á da súa parella ou doutras persoas. Adoitan saber escoitar aos demais.

Outro trazo que comparten é a falta de coherencia. Ambos os signos cambian moi facilmente e isto pode causar problemas para a estabilidade e dirección da parella. Cada día será unha aventura para esta parella, pero tamén pode ser un pouco de montaña rusa, con moitos altibaixos.

En canto ás diferenzas, tamén hai algunhas básicas e potencialmente importantes. Os Géminis son moito máis racionais que os Peixes que adoitan vivir nun mundo de soños onde todo é perfecto e todos son bos. Os peixes son moito máis sensibles que os Xemelgos e ambos teñen opinións bastante diferentes cando se trata do significado da vida. Os Peixes viven a vida de forma moito máis intuitiva e instintiva que Xemelgos e toman decisións baseadas na súa intuición, mentres que Xemelgos ten que basear as súas decisións en cousas máis tanxibles.

Compatibilidade baixo as sabas: Xemelgos e Peixes paraler

Sexualmente, a compatibilidade de Xemelgos e Peixes é baixa porque o nativo de Xemelgos rexeita o estro sexual da súa parella de Peixes. Pola súa banda, o nativo de Peixes non tolera a actitude fría e a autosuficiencia que a miúdo mostra o nativo de Xemelgos, polo que Gemini e Peixes na cama son unha boa combinación na intimidade será máis que unha tarefa difícil entre estes signos.

A historia de amor de Géminis e Peixes, pola contra, caracterízase por unha gran harmonía, dentro da cal os xemelgos aportan un pouco de lixeireza de espírito e, en cambio, os peixes achegan moita paixón e gran sensibilidade: o importante é que estas calidades permanecen sempre en equilibrio entre si, sen que unha vaia esmagar a outra. Deste xeito, os dous amantes de Xemelgos e Peixes atoparon a poción máxica para vivir a súa historia da forma máis fermosa, tamén porque son moi complacientes: o verdadeiro segredo da súa alegría cando están xuntos está na procura do que os enriquece. culturalmente .